hvad skal jeg dog gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

Kloster

Elias`s mor!<3 skriver:

øhhhh min søn hae lige vært syg og stop medalt det der hvor mange gange skal jeg srive det er ung mor og længere er den ikk

Ja undskyld, men jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at du er UNG mor!!

Der er jo ikke nogen der angriber dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Barbamama

MetteLetten skriver:

Og det her med, at folk "råder" hende til at vente er lige så meget fordi at hun går glip af nogle helt fantastiske år i sit liv - Hun skal i byen, drikke sig fuld, bruge for mange penge, score drenge, osv - Det er en tid jeg for alt i verden ikke vil undvære, for jeg har lært SÅ meget af dem.

det er lige det jeg mener. Man lærer sig selv at kende på en god måde i de år. Mor-personligheden fylder det hele (for mig i hvert fald) og tror jeg ville mangle at udforske mig selv hvis jeg var blevet mor så tidligt. Men igen jeg havde ikke været klar.

Anmeld

6. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Kloster skriver:

Ja undskyld, men jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at du er UNG mor!!

Der er jo ikke nogen der angriber dig!

haha griiner er ung og nyder det sgu om du kan se det eller ikk rever miig en dyt

Anmeld

6. december 2009

Barbamama

hc=k skriver:

Jeg er enig med sig. Jeg sad og tænkte det samme.

Jeg kan også godt huske hvor "nemt" det hele var da min dreng var helt lille, men hold da kæft  man bliver overrasket.

Fandme godt skrevet

Det er sjovt. Jeg syntes den første 1 1/2måned var den hårdeste. Da kendte jeg ikke min datter og hendes gråd. Og hun græd meget den første måned. Åh jeg var tyndslidt. Sad bare med hende og græd nogle gange

Anmeld

6. december 2009

Ayasmor

hc=k skriver:

Jeg er enig med sig. Jeg sad og tænkte det samme.

Jeg kan også godt huske hvor "nemt" det hele var da min dreng var helt lille, men hold da kæft  man bliver overrasket.

Fandme godt skrevet

Jeg var også meget overrasket da jeg endelig havde født hende.. Sad lidt tilbage med en tanke der sagde, var det det?? Dette her kan jeg sku klare til hver en tid.. Og det KAN jeg, men det er altså også skide hårdt til tider.. Så det var nu egentlig bare ment som et godt råd Og så er det sku underordnet om man er ung mor eller ej

Anmeld

6. december 2009

heaven

Elias`s mor!<3 skriver:

bla bla kan jeg kun sige gider ikk høre på jer mere

ej, hvor synes jeg det er så synd for dig. Du tager alting så personligt HVER GANG du skriver et indlæg, og nogen siger noget du ikke er enig i... du går i forsvar med det samme, og tager det som personlig kritik... det må godt nok være hårdt, håber du har nogen voksne omkring dig.

desuden er denne tråd en slags forspørgsel fra en ung pige,- det handler faktisk ikke om at nogen er ude på at generer dig - der er bare nogen der er længere i moderskabet end du er. Og de erfaringer fortæller de videre til trådstarter, længere er den såmænd ikke...

god aften til dig

Knus Jannie

Anmeld

6. december 2009

Ayasmor

michella80 skriver:

Det er sjovt. Jeg syntes den første 1 1/2måned var den hårdeste. Da kendte jeg ikke min datter og hendes gråd. Og hun græd meget den første måned. Åh jeg var tyndslidt. Sad bare med hende og græd nogle gange

Det er jo så bare et godt eksempel på HVOR  forkskellige de små poder kan være.. Herhjemme var det en lille pige som som igennem allerede fra første nat, og næsten ingen gråd..

Anmeld

6. december 2009

Barbamama

Ayasmor skriver:

Jeg var også meget overrasket da jeg endelig havde født hende.. Sad lidt tilbage med en tanke der sagde, var det det?? Dette her kan jeg sku klare til hver en tid.. Og det KAN jeg, men det er altså også skide hårdt til tider.. Så det var nu egentlig bare ment som et godt råd Og så er det sku underordnet om man er ung mor eller ej

ja jeg har også nogle gange tænkt at jeg var glad for at jeg ikke var alene med hende. Det er altså en kæmpe befrielse at være to for nogle gange hvis hun har været ked af det i mange timer er det rart der er en der kan tage over. Der var en dag hvor hun skreg fra 10-18 fordi jeg havde spist gulerod og det fik hun ondt i maven af (det var mens jeg ammede). Puha det var hårdt. Da min kæreste kom hjem tog han hende og så satte jeg mig på en stol og hylede. Ved slet ikke hvad jeg havde gjort hvis jeg ikke havde ham

Anmeld

6. december 2009

Kloster

Elias`s mor!<3 skriver:

haha griiner er ung og nyder det sgu om du kan se det eller ikk rever miig en dyt

Ha ha... Kan se det på den måde du skriver dine indlæg på. Det ligner nemlig de samme teenagehormoner, som min egen søn har til at rasere...

Jeg er også ung mor og jeg nyder det også. Vi er alle forskellige, men man kommer nemt til at virke negativ, når man er så ensporet og pessemistisk overfor andre mennesker, som du virker til i dine indlæg. Vi har alle en mening. Du har en mening og jeg har en mening. Men du må også kunne lytte til andre, der fx har prøvet at have børn over 6 uger.

Venlig hilsen Kloster

Anmeld

6. december 2009

Barbamama

Ayasmor skriver:

Det er jo så bare et godt eksempel på HVOR  forkskellige de små poder kan være.. Herhjemme var det en lille pige som som igennem allerede fra første nat, og næsten ingen gråd..

skønt!!! Ja nu er hun egentlig meget nem. Hun er god til at sove og sige til når hun vil det ene eller det andet, så det er dejligt  Jeg var også bare utrolig usikker til at starte med. Ville gerne give hende alt det bedste og jeg var så ked af at jeg ikke kunne finde ud af hvorfor hun blev ved med at græde. Fandt så ud af at hun spiste for meget og havde ondt i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.