hvad skal jeg dog gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

Barbamama

Ayasmor skriver:

Det var da godt at SP kunne hjælpe lidt der så.. der er ski frustrerende når man står der og ikke aner hvad man skal gøre

ja for søren og åh det gjorde ondt langt inde i mit hjerte at jeg ikke måtte give hende mad når hun ville have det. Jeg stod virkelig og sagde flere gange: Jeg gør det for at hjælpe dig jeg gør det for at hjælpe dig. Og det blev jeg nødt til hele tiden at tænke på for jeg havde virkelig lyst til at give hende mad men hun ville jo bare blive ved med at have ondt i maven så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Ayasmor

michella80 skriver:

ja for søren og åh det gjorde ondt langt inde i mit hjerte at jeg ikke måtte give hende mad når hun ville have det. Jeg stod virkelig og sagde flere gange: Jeg gør det for at hjælpe dig jeg gør det for at hjælpe dig. Og det blev jeg nødt til hele tiden at tænke på for jeg havde virkelig lyst til at give hende mad men hun ville jo bare blive ved med at have ondt i maven så

ja den onde cirkel kom Aya også ind i da hun var helt lille. Så er det svært at nægte dem brystet selvom man ved det er det bedste

Anmeld

6. december 2009

Barbamama

jannilaursen skriver:

Det på ingen måder hårdt at være mor .. når man bare er indstillet på at være det . Hvis man ikk er færdig med sit '' byliv '' skal man da helt sikkert vente for det bliver der ikk meget tid til.

Det Er kun så hård som man selv gør det til..

jeg er selv ung mor.. og ja, jo ældre de bliver, bliver det måske ogs hårde. men som sagt det er sq ikke hårde end hvad man selv gør det til.

Jeg synes helt klart , hvis du brænder for at blive mor.. så hold dig ikke tilbage. Det skønt at være ung mor.. Man har mere overskud til det nu hvor man er ung end når man bliver ældre.. 

Dine uddannelser kan du altid få selvom du har et barn.

ikke for at pådutte dig noget som helst, men tænker du aldrig:Hvis jeg bare kunne få lov at sove alt det jeg kunne, så ville jeg sove i et døgn? Det er det jeg synes der er hårdest. At man skal være på og lege og putte og alt det der når man er dødtræt.

Anmeld

6. december 2009

Barbamama

Ayasmor skriver:

ja den onde cirkel kom Aya også ind i da hun var helt lille. Så er det svært at nægte dem brystet selvom man ved det er det bedste

ja det er så hårdt når de bare skriger og skriger og bliver ved med at søge brystet.

Anmeld

6. december 2009

Fenris

Kloster skriver:

Ja undskyld, men jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at du er UNG mor!!

Der er jo ikke nogen der angriber dig!

OMG lige mine ord- sad lige og læste tråden igennem....Jeg troede seriøst at hun lavede fis???? 

Anmeld

6. december 2009

jannilaursen

michella80 skriver:

ikke for at pådutte dig noget som helst, men tænker du aldrig:Hvis jeg bare kunne få lov at sove alt det jeg kunne, så ville jeg sove i et døgn? Det er det jeg synes der er hårdest. At man skal være på og lege og putte og alt det der når man er dødtræt.

Jo det tænker jeg skam tit på.

Men Jeg vidste hvad jeg gik ind til. 

Anmeld

6. december 2009

Barbamama

bare lige et positivt indslag midt i det hele som OVERHOVEDET ikke har noget med noget i denne debat at gøre. Så den bare lige og har grinet lige siden

http://www.youtube.com/watch?v=V1vwdaYRCiQ

Anmeld

6. december 2009

Barbamama

jannilaursen skriver:

Jo det tænker jeg skam tit på.

Men Jeg vidste hvad jeg gik ind til. 

ja det vidste jeg da også men derfor synes jeg da alligevel jeg har nogle dage hvor jeg synes det er hårdt. Specielt havde jeg nogle dage hvor jeg var syg. Der var det bare mega hårdt at hun krævede mig selvom jeg var total slatten

Anmeld

6. december 2009

SaNiNa

michella80 skriver:

bare lige et positivt indslag midt i det hele som OVERHOVEDET ikke har noget med noget i denne debat at gøre. Så den bare lige og har grinet lige siden

http://www.youtube.com/watch?v=V1vwdaYRCiQ

Hvor er den bare søde

Anmeld

6. december 2009

Lone Jakobsen

Elias`s mor!<3 skriver:

jeg er alene mor og fik min søn imod fars ønske

jeg var alene mor til 3 børn.....så ved godt at det ikke altid er hårdt. men jeg ved også at forældre rollen er lettere hvis man fra starten er enige om at man skal ha et barn.....og så synes jeg vitterligt at det kan være rigtigt hårdt at være forældre. men det er jo ikke noget man behøver diskutere. man må mene hvad man vil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.