hvad skal jeg dog gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

Barbamama

Elias`s mor!<3 skriver:

må jeg spøg hvorfor i siger det er så hårdt og blive mor?? er selv 17 og lige blivet mor?? syns det utrolig folk prøver og overbevise at det er så hårdt seriøst er det ikk!

altså jeg personligt tror jeg ikke jeg havde været klar til at tilsidesætte ALLE mine egne behov som teenager. Det har ikke været noget problem for mig som voksen. Hun er nummer 1 i alle henseender. Jeg siger det ikke for at støde nogen, men jeg tror bare det er rart at have lidt flere år og lidt mere livserfaring med sig når man bliver mor. Man har en anden ballast. Det er en kæmpe omvæltning i ens liv. Og det bliver da nemmere og nemmere at være mor, men det første stykke tid synes jeg da man hang i trevler. Og jeg elsker at være mor men det er da ikke ALTID nemt. Ikke at det skal være det. Det er der jo intet der er. Men jeg tror du ved hvad jeg mener. Og  til dig hvis du bare kan klare det, men jeg tror bare at for mange meget unge mødre er det en meget stor mundfuld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Lone Jakobsen

Elias`s mor!<3 skriver:

må jeg spøg hvorfor i siger det er så hårdt og blive mor?? er selv 17 og lige blivet mor?? syns det utrolig folk prøver og overbevise at det er så hårdt seriøst er det ikk!

nej hvor er det skønt at du ikke synes det er hård at være mor

men jeg vil nu stadig gerne gi de andre ret i, at trådstarter burde vente lidt. både pga. alder....men også fordi det er nemmere når manden går hel hjertet ind for det.

jeg blev selv mor som 20 årig...og da kæresten ikke var enig...ja så var det altså alene mor jeg blev. jeg synes ikke rollen som mor var hård....men ansvaret, ensomheden, og alle bekymringerne....det synes jeg var super hårdt.

mange hilsner Lone

som fik den sidste som 30 årig

Anmeld

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Chella skriver:

det er bare problemet hvis jeg venter til jeg er der i tyverne såå kommer jeg til at have såå mange smerter var til lægen i fredags og det sagde hun at mine skader blev værre med årene og de er rimelig slemme nu synes jeg

Jeg forstår ikke helt de læger som udtaler sig om hvad der sker om 5-10 år

Jeg har selv været meget syg i mine teenage år og fik at vide jeg ikke skulle vente med at få børn til jeg var 30 (altså jeg skal have alle mine børn inden jeg bliver 30), for ellers ville jeg nok ikke kunne blive gravid og det ville være problematisk osv.

De sagde faktisk også at jeg alle nu ville have problemer med at blive gravid og ville nok få en kompliceret graviditet.

Jeg er 23 og venter mit første barn (skal føde lidt over en måned inden jeg bliver 24), blev gravid i 1. hug og har INGEN problemer haft i graviditeten.

Min kæreste var i starten heller ikke helt med på ideen om at vi skulle have børn så tidligt, men jeg gav ham tid, plads og vi talte tingene igennem - maaaange gange - og nu venter vi som sagt vores første barn.

Mit råd til dig er at tage det stille og roligt! Du skal nok få børn, og du skal nok kunne klare en graviditet, er jeg sikker på

Du er velkommen til at skrive privat herinde, hvis du har lyst! Jeg ved hvad der går gennem dit hoved!

Knus Caroline, 28+2

Anmeld

6. december 2009

Mum33

Syntes altså det lyder som en mærkelig konklusion fra din læge Hvordan kan han vide det, og hvorfor kommer det først til at gøre ondt om fem år? Lyder på mig som noget pjat.

Men mit råd ville være i hvert fald at vente 4 år. Det er super hårdt som de andre siger og det koster altså også en del, så få dig en uddannelse først, også for din egen skyld. Nyd din ungdom, den kommer ikke tilbage.

Knus

Anmeld

6. december 2009

Barbamama

I.E.K. skriver:

Syntes altså det lyder som en mærkelig konklusion fra din læge Hvordan kan han vide det, og hvorfor kommer det først til at gøre ondt om fem år? Lyder på mig som noget pjat.

Men mit råd ville være i hvert fald at vente 4 år. Det er super hårdt som de andre siger og det koster altså også en del, så få dig en uddannelse først, også for din egen skyld. Nyd din ungdom, den kommer ikke tilbage.

Knus

puha ja jeg havde slet ikke tænkt på økonomien.... Vi brugte 16.000kr inden hun kom til verden og hendes barnedåb løb op i 19.500kr. (det KUNNE vi så godt have gjort billigere) men ja det er dyrt...

Anmeld

6. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

michella80 skriver:

altså jeg personligt tror jeg ikke jeg havde været klar til at tilsidesætte ALLE mine egne behov som teenager. Det har ikke været noget problem for mig som voksen. Hun er nummer 1 i alle henseender. Jeg siger det ikke for at støde nogen, men jeg tror bare det er rart at have lidt flere år og lidt mere livserfaring med sig når man bliver mor. Man har en anden ballast. Det er en kæmpe omvæltning i ens liv. Og det bliver da nemmere og nemmere at være mor, men det første stykke tid synes jeg da man hang i trevler. Og jeg elsker at være mor men det er da ikke ALTID nemt. Ikke at det skal være det. Det er der jo intet der er. Men jeg tror du ved hvad jeg mener. Og  til dig hvis du bare kan klare det, men jeg tror bare at for mange meget unge mødre er det en meget stor mundfuld.

JEG ELSKER OG VÆRE MOR! og jeg syns det nemmere ind jeg troede! ja man skal sætte sine behov til sidst kan man ikk det så skal bare ikk ha børn nu! men jeg syns det nemt

Anmeld

6. december 2009

Kloster

Elias`s mor!<3 skriver:

Hej hej.

Hvor gammel er din søn nu??

Så vidt jeg kan huske, er han ikke ret gammel, vel?? Fordi jeg skriver det her er, at du er jo ikke engang "startet" endnu. Du kan tro, det bliver "værre" og KRÆVENDE... Jo større de bliver. Jo mindre børn er, jo nemmere er de jo...

Hilsen Kloster

-Mor til Rasmus på snart 12, Nicolaj på 10½ og Mads på 5½ år.

Anmeld

6. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

nutche skriver:

nej hvor er det skønt at du ikke synes det er hård at være mor

men jeg vil nu stadig gerne gi de andre ret i, at trådstarter burde vente lidt. både pga. alder....men også fordi det er nemmere når manden går hel hjertet ind for det.

jeg blev selv mor som 20 årig...og da kæresten ikke var enig...ja så var det altså alene mor jeg blev. jeg synes ikke rollen som mor var hård....men ansvaret, ensomheden, og alle bekymringerne....det synes jeg var super hårdt.

mange hilsner Lone

som fik den sidste som 30 årig

jeg er alene mor og fik min søn imod fars ønske

Anmeld

6. december 2009

Mca<3

Jeg har en datter der bliver 17 om under 1 md ,,,  Puha kunne slet ikke forestille mig hende som mor   Syntes da klart du skal vente , det er utroligt hårdt ..

Anmeld

6. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Kloster skriver:

Hej hej.

Hvor gammel er din søn nu??

Så vidt jeg kan huske, er han ikke ret gammel, vel?? Fordi jeg skriver det her er, at du er jo ikke engang "startet" endnu. Du kan tro, det bliver "værre" og KRÆVENDE... Jo større de bliver. Jo mindre børn er, jo nemmere er de jo...

Hilsen Kloster

-Mor til Rasmus på snart 12, Nicolaj på 10½ og Mads på 5½ år.

det har vel ikk noget med sagen og gør. han er snarr 6 uger og jeg siger bare det underligt lige så snart vi unge snakker om børn blivr vi fra rådet det fordi det er så hårdt men ja vist jeg ville blive angrabet fordi jeg gik ud og siger det ikk er hårdt MEN DET SYNS JEG IKK DET ER SLUT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.