Chella skriver:
det er bare problemet hvis jeg venter til jeg er der i tyverne såå kommer jeg til at have såå mange smerter var til lægen i fredags og det sagde hun at mine skader blev værre med årene og de er rimelig slemme nu synes jeg
Jeg forstår ikke helt de læger som udtaler sig om hvad der sker om 5-10 år 
Jeg har selv været meget syg i mine teenage år og fik at vide jeg ikke skulle vente med at få børn til jeg var 30 (altså jeg skal have alle mine børn inden jeg bliver 30), for ellers ville jeg nok ikke kunne blive gravid og det ville være problematisk osv.
De sagde faktisk også at jeg alle nu ville have problemer med at blive gravid og ville nok få en kompliceret graviditet.
Jeg er 23 og venter mit første barn (skal føde lidt over en måned inden jeg bliver 24), blev gravid i 1. hug og har INGEN problemer haft i graviditeten. 
Min kæreste var i starten heller ikke helt med på ideen om at vi skulle have børn så tidligt, men jeg gav ham tid, plads og vi talte tingene igennem - maaaange gange - og nu venter vi som sagt vores første barn.
Mit råd til dig er at tage det stille og roligt! Du skal nok få børn, og du skal nok kunne klare en graviditet, er jeg sikker på 
Du er velkommen til at skrive privat herinde, hvis du har lyst! Jeg ved hvad der går gennem dit hoved!
Knus Caroline, 28+2
Anmeld