Blev Mor den 30/10/09!<3 skriver:
ja du så dygtig
utroligt i bliver ved har i ikk fattet hvad rosa har sagy . snak pænt!!!!
Problemet er jo at der faktisk bli'r snakket pænt, og at der ikke bli'r snakket ned til nogen, dermed heller ikke til dig. Folk forbereder dig egentlig bare på noget, som du ikke har mærket til endnu. Da det først kommer senere!
Lige nu ligger lille mand bar ved dig og pludre måske lidt, men om få måneder bli'r der trillet på gulvet og vupti så er det både ledninger og potteplanter der skal holdes øje med, senere er det fjernbetjeninger og telefoner og fjernsyn. Og endnnu senere ja, så er det bare ALT man skal være parat overfor.
Du skal vel også have uddannelse på et tidspunkt, så bli'r det jo også noget med lektie læsning om aftenen. Og efter en hård dag i skolen, med flere sidders læsning, og oveni det måske en søn der ikke vil sove- Så vil jeg gerne hører din mening igen om det er lige så fedt at være mor, som det er nu hvor lille mand bare ligger stille og gør som du vil ha' det. .
Jeg synes også det var mega let og skønt at være mor da min datter blev født for 8½ måned siden, men da hun var et halvt år kunne hun komme omkring i hele huset, og fandt alle ledninger man ellers havde gemt væk. Nu finder hun alt med knapper, alle ledninger går rundt ved alt man kan stå ved og er i alle potteplanter med jord, ja nu er der sq pludselig noget at lave- konstant.
Men ja, jeg nyder stadig at være mor, og har stadig ikke fortrudt noget, men man skal være over hende hele tiden- og det er hårdt.
Når jeg begynder på min uddannelse igen tror jeg bestemt heller ikke det bli'r nemmere. Det bliver noget med at hvis jeg har tidlig fri en dag, skal jeg hjem og lave lektier og så hente min datter. Hvis det er en dag jeg har sendt fri kommer det til at være noget med jeg henter min datter og så hygger vi til hun kommer i seng ved en halv 8/8 alt efter hvor træt hun er, men så er det altså først efter kl 8 der bli'r lavet lektier, og så inden man bli'r færdig og kommer i seng. Jamen så skal man næsten op igen. Det glæder jeg mig bestemt ikke til, men jeg har selv valgt det. Men tror ikke jeg kommer til at sige det er NEMT og SKØNT...