hvad skal jeg dog gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

Barbamama

Elias`s mor!<3 skriver:

JEG ELSKER OG VÆRE MOR! og jeg syns det nemmere ind jeg troede! ja man skal sætte sine behov til sidst kan man ikk det så skal bare ikk ha børn nu! men jeg syns det nemt

det er kun dejligt du har det sådan. Dejligt at du nyder det. Men hver gang jeg hører om en der gerne vil have børn så tidligt tænker jeg bare: Åh du skal vente lidt.

Jeg tænker også bare på hvad jeg har lavet i alderen 17-28. Jeg ville ikke have undværet min pædagoguddannelse og den tror jeg seriøst ikke jeg havde klaret med et barn (hverken økonomisk eller lektie-mæssigt) og så have jeg heller ikke fået samme oplevelse for jeg havde ikke haft mulighed for at være med til alle de sociale ting. Og så har jeg haft mulighed for at dyrke nogle interesser og lære hvem jeg selv var. Ja....

Men jeg er glad for at høre at det falder dig nemt

Jeg kan så endnu ikke udtale mig om, om det bliver hårdere, for min datter er kun 5mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

bette

hvad er der sket da du kom ud for den ulykke? altså siden det kommer til at gøre så ondt når det er??

Anmeld

6. december 2009

hc=k

Må jeg gerne lige spørge hvad det er du vil have svar på????

Anmeld

6. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

michella80 skriver:

det er kun dejligt du har det sådan. Dejligt at du nyder det. Men hver gang jeg hører om en der gerne vil have børn så tidligt tænker jeg bare: Åh du skal vente lidt.

Jeg tænker også bare på hvad jeg har lavet i alderen 17-28. Jeg ville ikke have undværet min pædagoguddannelse og den tror jeg seriøst ikke jeg havde klaret med et barn (hverken økonomisk eller lektie-mæssigt) og så have jeg heller ikke fået samme oplevelse for jeg havde ikke haft mulighed for at være med til alle de sociale ting. Og så har jeg haft mulighed for at dyrke nogle interesser og lære hvem jeg selv var. Ja....

Men jeg er glad for at høre at det falder dig nemt

Jeg kan så endnu ikke udtale mig om, om det bliver hårdere, for min datter er kun 5mdr

nyder og være mor og længere er den ikk selv om han var en upser
ja der nogle unge der brue vente gir jeg jer ret i men syns det er noget man selv skal mærke efter!!! et barn kræver meget ja men sådan er det

Anmeld

6. december 2009

Kloster

Elias`s mor!<3 skriver:

det har vel ikk noget med sagen og gør. han er snarr 6 uger og jeg siger bare det underligt lige så snart vi unge snakker om børn blivr vi fra rådet det fordi det er så hårdt men ja vist jeg ville blive angrabet fordi jeg gik ud og siger det ikk er hårdt MEN DET SYNS JEG IKK DET ER SLUT

Hej.

Ja det er da skønt at være mor... Uanset alder. Men man er også bare nødt til at kigge frem af. For barnet bliver jo også 4, 7, 10, 15 osv osv. Det er det jeg mener med, at det jo kun bliver mere krævende. Er ikke altid en dans på roser. Og når børn får børn, kan det bare være mere svært at tænke på det.

Det er da ikke for at angribe. Men ville bare sige, at det ikke altid er en dans på roser. Og at man jo ikke altid kan sige, at det bare er sååå ment at få børn, når man selv kun har prøvet det i få uger. IKKE en kritik, men et fakta, jeg selv har erfaret.

Venlig hilsen Kloster

Anmeld

6. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Kloster skriver:

Hej.

Ja det er da skønt at være mor... Uanset alder. Men man er også bare nødt til at kigge frem af. For barnet bliver jo også 4, 7, 10, 15 osv osv. Det er det jeg mener med, at det jo kun bliver mere krævende. Er ikke altid en dans på roser. Og når børn får børn, kan det bare være mere svært at tænke på det.

Det er da ikke for at angribe. Men ville bare sige, at det ikke altid er en dans på roser. Og at man jo ikke altid kan sige, at det bare er sååå ment at få børn, når man selv kun har prøvet det i få uger. IKKE en kritik, men et fakta, jeg selv har erfaret.

Venlig hilsen Kloster

nå JEG ELSKER OG VÆRE MOR

Anmeld

6. december 2009

Barbamama

Elias`s mor!<3 skriver:

nyder og være mor og længere er den ikk selv om han var en upser
ja der nogle unge der brue vente gir jeg jer ret i men syns det er noget man selv skal mærke efter!!! et barn kræver meget ja men sådan er det

ja... Jeg ved bare at jeg selv havde tænkt og sagt "Jeg VED godt det bliver hårdt" men jeg var slet ikke forberedt på HVOR træt man bliver og hvor hårdt det er at skulle være PÅ hele tiden OGSÅ selvom man ikke har fået søvn eller er dårlig eller ikke har overskud....osv.... Jeg troede jeg vidste nogenlunde hvordan det var at blive mor, men det ved man sgu ikke før man står i det. Jeg ønskede mig brændende et barn da jeg var 20, men puha jeg var glad for jeg ventede. Men igen det er jo ikke en kritik af dig. Jeg taler bare ud fra min egen erfaring og jeg er glad for du nyder det

Anmeld

6. december 2009

SaNiNa

Elias`s mor!<3 skriver:

det har vel ikk noget med sagen og gør. han er snarr 6 uger og jeg siger bare det underligt lige så snart vi unge snakker om børn blivr vi fra rådet det fordi det er så hårdt men ja vist jeg ville blive angrabet fordi jeg gik ud og siger det ikk er hårdt MEN DET SYNS JEG IKK DET ER SLUT

Der er da ingen som angriber dig.

Det er kun dejlig at hører du syntes det er let at være mor. Nicklas var osse utrolig let da han var 6 uger gammel nu han snart 6 måneder og kræver ens opmærksomhed næsten hele tiden, og samtigdig så kommer der osse nogle utrolig nætter som virkelig kan sætte en på prøve, og det er ikke sikkert det kun er en nat det kan let være 2-3-4-5-6 nætter i træt hvor man er oppe 100.000gange for at trøste, give sut nulle osv. ikke sagt at unge mødre ikke kan klare det for det tror jeg bestem osse de kan klar det som mødre på 25-30 år, der jo osse "ældre" mødre som ikke kan klare det. men det bliver altså kun hårder og hårde og dyrer og dyrer.

jeg er nu glad for vi har ventet til jeg var de 22 med at blive gravide kunne slet ikke forstille mig at blive mor som 17 der var jeg stadig teenager hvor der var fest og ballade hele tiden det vil jeg på igen måder have undværet.

Anmeld

6. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

michella80 skriver:

ja... Jeg ved bare at jeg selv havde tænkt og sagt "Jeg VED godt det bliver hårdt" men jeg var slet ikke forberedt på HVOR træt man bliver og hvor hårdt det er at skulle være PÅ hele tiden OGSÅ selvom man ikke har fået søvn eller er dårlig eller ikke har overskud....osv.... Jeg troede jeg vidste nogenlunde hvordan det var at blive mor, men det ved man sgu ikke før man står i det. Jeg ønskede mig brændende et barn da jeg var 20, men puha jeg var glad for jeg ventede. Men igen det er jo ikke en kritik af dig. Jeg taler bare ud fra min egen erfaring og jeg er glad for du nyder det

der vi forskelige, jeg troede det var hårde ind det er ALLLE ERR IK ENS

Anmeld

6. december 2009

Barbamama

Elias`s mor!<3 skriver:

der vi forskelige, jeg troede det var hårde ind det er ALLLE ERR IK ENS

nej det er rigtigt og det er børn heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.