hvad skal jeg dog gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

Barbamama

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor er den bare søde

det er bare det mest nuttede jeg har set. Ved godt den overhovedet ikke hører til herinde men kunne slet ikke lade være....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Barbamama

nå allesammen tak for diskussionen jeg vil sige nat nat og sov godt

Anmeld

6. december 2009

MichellaMalou

Ayasmor skriver:

Ja men den tid er desværre ovre nu.. Hvor er det dejligt at hun er så dygtig til at give sig til udtryk. Handler nok også lidt om man lærer sine børn at kende.. Åhh jeg kan tydeligt huske det med at sætte mig ned og græde i frustration over at jeg ikke vidste hvorfor hun græd.. men så var det simpelthen udelukkelsesmetoden til sidst

jeg har nydt de der druk ture lidt for meget,,, siden jeg var 13 til jeg var 16 faktisk december sidste år var sidst jeg var fuld og stoppede pga mit helbred os ellers fra 13 til 16 drak jeg hver weekenden hele weekenden,, og altid i ferierene og det var hele ferien næsten uden søvn har en skøn kæreste og ved han ikk vil gå fra mig tag dad mine p piller som jeg skal og fusker ikk med dem men det er de samme som jeg tog i sommers hvor jeg blev gravid,, men siger heller ikk det skal være lige nu med det samme der skal komme en baby,, må gerne lige have min første uddannelse plus kørekort først,, men hvis det skulle ske tag jeg ingen abort og det ved min kæreste som jeg har været sammen med i et år ,, og han er forståelig med det

Anmeld

6. december 2009

SHERO

Om du burde vente til du er ældre eller ikke vil jeg ikke tage stilling til. Men synes bestemt ikke du skal blive gravid af nogen andre grunde end at du ønsker at blive mor og du føler dig parat på alle planer! At lægen spår om din fremtid er selvfølgelig ikke en særlig sjov tanke, men hellere vent og se hvordan din tilstand ændre sig og så tag stilling til den tid, end at gør noget overfust fordi du er bange for fremtiden. Få et barn hvis du virkelig ønsker og er klar til det! Ikke af nogen andre årsager... :-)

Men nu er der jo nogen år til du er i midten af 20'erne, og det barn tager jo "kun" 9 måneder at lave... :-) så ingen grund til at skynde sig for meget....

Anmeld

6. december 2009

Tynen

det er bare problemet hvis jeg venter til jeg er der i tyverne såå kommer jeg til at have såå mange smerter var til lægen i fredags og det sagde hun at mine skader blev værre med årene og de er rimelig slemme nu synes jeg

Det er virkelig slet ikke en nem situation!

Hvis dine smerter bliver forværret med årerne hvordan kan det så gå i spænd med at have et barn der bliver mere og mere krævende som tiden går?

Jeg ved ikke om jeg har misforstået noget, men synes det er en vigtig faktor at have med i overvejelserne.

Jeg håber at du finder en løsning i fællesskab med din kæreste og i samråd med din læge. Hun må da have nogen tricks i ærmet hvis du beslutter dig for at vente et par år

Anmeld

6. december 2009

MichellaMalou

lidt mere hvis man har problemer har været til en specilist faktisk fc københavns,, og han har sagt præcis de samme ting

Anmeld

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Chella skriver:

lidt mere hvis man har problemer har været til en specilist faktisk fc københavns,, og han har sagt præcis de samme ting

Den her tråd er da løbet HELT af sporet

Det drejer sig jo overhovedet ikke om hvorvidt det er hårdt at være mor eller ej. Alle oplever det forskelligt, og ingen kan spå om hvordan dit barn bliver og hvordan du oplever det

Det væsentlige her er, at lægerne stiller nogle forudsætninger for dig, som jeg ikke synes de kan tillade sig. De ved ikke med sikkerhed at du får de problemer de spår om - det kan sagtens være AT du gør, og så er det rigtig surt, men jeg synes ikke du skal male fanden på væggen.

En anden vigtig ting i dine overvejelser er jo din kærestes protester mod at skulle være far nu. Der skal 2 til at lave et barn, og eftersom han ikke vil, er der vel ikke så meget du kan gøre end at vente på at han bliver klar!? Du kan hjælpe ham på vej, men pas på ikke at presse ham - så har de det med at gå i baglås.

Kan godt forstå det er smadder hårdt for dig, for hvilket ben skal man stå på!? Håber du kan finde indre ro og vente på at din kæreste bliver klar (forhåbentlig snart)

Stort knus Caroline, som virkelig forstår din frustration mere end du aner!

Anmeld

6. december 2009

MichellaMalou

bette skriver:

hvad er der sket da du kom ud for den ulykke? altså siden det kommer til at gøre så ondt når det er??

han synes han skulle kører mega stiv også kørte han galt med mig og jeg havnede på hospitalet i en uge med min ryg mit knæ er en fodbold skade

Anmeld

7. december 2009

N1

jannilaursen skriver:

Det på ingen måder hårdt at være mor .. når man bare er indstillet på at være det . Hvis man ikk er færdig med sit '' byliv '' skal man da helt sikkert vente for det bliver der ikk meget tid til.

Det Er kun så hård som man selv gør det til..

jeg er selv ung mor.. og ja, jo ældre de bliver, bliver det måske ogs hårde. men som sagt det er sq ikke hårde end hvad man selv gør det til.

Jeg synes helt klart , hvis du brænder for at blive mor.. så hold dig ikke tilbage. Det skønt at være ung mor.. Man har mere overskud til det nu hvor man er ung end når man bliver ældre.. 

Dine uddannelser kan du altid få selvom du har et barn.

Kunne ikke have sagt det bedre selv

Anmeld

7. december 2009

Alína Hólm

prøv at finde en praktik plads på en vuggesyue eller noget i den retning. for hvis du kan klare andres børn kan du godt klare dit ejet. men ja det er dejligt og være mor. og man elsker sit barn utroligt højt. men det er nok meget hård hvis man ikke har nogen ved sin side, så synest du skal snakke med din kæreste igennem med det med børn. for de dropper altid ud hvis det ikke lige passer deres liv. knus anika (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.