hvad skal jeg dog gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.295 visninger
158 svar
0 synes godt om
3. december 2009

MichellaMalou

som sagt min overskrift er hvad jeg dog skal gøre vil gerne snart have et barn da jeg er bange for når jeg er færdig med mine tre uddannelser aat det vil være for sent,, fordi vi går tidligt i overgangsalderen i min familie og har en kusine der slet ikk kan få børn. og har været med i en trafikulykke her for 2 - 3 år siden og fik af vide at hvis jeg nåede i midten af tyverne villle jeg få rigitg ondt når jeg blev gravid men min kæreste forstår ikk helt at jeg godt snart vil have et barn,, plus jeg så os har dårligt knæ som blir værre med årene.. og det er meget slemt nu siger ikk det skal være lige nu og her men måske til december næste år når jeg er færdig med den første.. men min kæreste vil først være helt færdig med huset og der kan godt gå op til ti år hvis ikk mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

Barbamama

Chella skriver:

som sagt min overskrift er hvad jeg dog skal gøre vil gerne snart have et barn da jeg er bange for når jeg er færdig med mine tre uddannelser aat det vil være for sent,, fordi vi går tidligt i overgangsalderen i min familie og har en kusine der slet ikk kan få børn. og har været med i en trafikulykke her for 2 - 3 år siden og fik af vide at hvis jeg nåede i midten af tyverne villle jeg få rigitg ondt når jeg blev gravid men min kæreste forstår ikk helt at jeg godt snart vil have et barn,, plus jeg så os har dårligt knæ som blir værre med årene.. og det er meget slemt nu siger ikk det skal være lige nu og her men måske til december næste år når jeg er færdig med den første.. men min kæreste vil først være helt færdig med huset og der kan godt gå op til ti år hvis ikk mere

hvis jeg var dig ville jeg i hvert fald vente 3år og nok mere. Det er HÅRDT at få et barn og du er jo stadig teenager. Det er ikke på nogen måde ondt ment det jeg skriver, men man ved bare ikke helt hvad man går ind til med en baby. Sørg for at nyde din ungdom lidt endnu. Du får aldrig den tid tilbage igen

Anmeld

5. december 2009

malou

smiler min kæreste ville også være færdig med huset først.... men så havde jeg stadig ikke fået børn fordi vi er laaaaaangt fra færdige og der vil altid være noget der skal laves i et hus. Men det er self. et problem at du gerne vil nu og han ikke vil.... måske du kan overtale ham med tiden..

held og lykke

knus malou

Anmeld

5. december 2009

malou

hov så lige du er 17 år... ikke noget ondt ment eller noget... alle kan blive en god mor uanset alder men jeg synes klart du skal vente til du kommer op i 20érne....- den tid kommer aldrig tilbage så NYD DEN!!!

knus malou

Anmeld

5. december 2009

hc=k

Chella skriver:

Jeg ville altså også vente de 3 år som Michella skriver. Jeg var 22 da jeg fik Kristopher og jeg føler mig stadig som en teenager

Anmeld

5. december 2009

frk andreasen

hvis jeg var dig så ville jeg vente til du er i 20erne. du er ikke så gammel endnu. jeg blev gravid med min datter da jeg var 20 hun blev født da jeg var 21, nu er jeg 24 og venter  mit 2 barn (en dreng). husk dine teenage år kommer aldig igen. man kan tidsnok blive voksen ( det siger min mor altid)

kram tanja 24+6

som ikke mener det ondt eller for at være led...

Anmeld

6. december 2009

MichellaMalou

det er bare problemet hvis jeg venter til jeg er der i tyverne såå kommer jeg til at have såå mange smerter var til lægen i fredags og det sagde hun at mine skader blev værre med årene og de er rimelig slemme nu synes jeg

Anmeld

6. december 2009

Barbamama

Chella skriver:

det er bare problemet hvis jeg venter til jeg er der i tyverne såå kommer jeg til at have såå mange smerter var til lægen i fredags og det sagde hun at mine skader blev værre med årene og de er rimelig slemme nu synes jeg

ohhh det er ikke nemt.... Jeg synes bare det ville være ærgerligt for dig selv hvis du fik et barn allerede nu. Jeg er 29 og har lige fået mit første barn og det er VIRKELIG en mundfuld. Det er fantastisk og dejligt men det er dælme også hårdt og jeg ville ikke have kunne klare det i din alder. Nogle gør det det ved jeg godt, men jeg tror det er hårdere når man ikke har mere livserfaring....

Anmeld

6. december 2009

SaNiNa

Syntes du skal vente jeg var selv 22 da jeg blev gravid men vi var begge to færdig med uddannelse eller jeg har så nok fundet ud af jeg vil læse videre nu.

hvis din læge siger dine knæ ikke bliver bedre syntes jeg du skal undersøge om de kan klare en graviditet for det er bestem ikke let at gå rund med sådan en lille en og dine knæ vil blive belastet meget båden under og efter graviditeten.

Anmeld

6. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

må jeg spøg hvorfor i siger det er så hårdt og blive mor?? er selv 17 og lige blivet mor?? syns det utrolig folk prøver og overbevise at det er så hårdt seriøst er det ikk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.