fuck jeg er bare mega sur og træt at det her land

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg kan virkelig godt forstå dine frustrationer, og synes også det kan virke meget uoverskueligt.

På den anden side så tænker jeg også, at det kan jo ikke komme som et chock for Jer, for disse regler har jo været her længe. Vi lever i et samfund hvor der er regler og love, disse må vi jo overholde, om vi kan lide dem eller ej.

Jeg har svært ved at forstå du er så gal, når det er informationer i hele tiden har haft. At du synes det er uretfærdigt det kan jeg virkelig også godt forstå, men det er der mange ting der er.

Knus Christina, som håber det løser sig for Jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

guggle

qp skriver:

Ja men det hjælper jo ikke noget, at "få ondt af" - man er jo nødt til, at tænke videre hvis man ikke kan affinde sig i den situation man nu engang befinder sig i.

Mit spørgsmål lyder måske negativt - men det var nu mere for, at give trådstarter stof til eftertanke.

Men det er jo så typisk - folk opretter tråde hvor de spørger om råd men egentlig er de ikke modtagelige for kritiske spørgsmål... og har ikke lyst til, at forholde sig til dem.

Hvis du ikke kan tåle svaret, - så lad vær med og spørg!

Synes godt nok du er rigtig uretfærdig. Prøv da at tænk på hvis det var dig...!!!! Kan ikke forstå hvad der kan gøre folk så bitre af livet, at de ikke kan ønske nogen noget godt. Prøv at se ud over egen lille næsetip - andre mennesker er udstyret med følelser, men dem tager du da overhovedet ikke hensyn til.

Hun beder jo ikke om en belysning af hvad de skulle have gjort, men om et grådkvalt sidste råb om hjælp....et sidste håb om et mirakel, så hendes kæreste kan være med til deres kommende vidunderlige barns fødsel. Hvilket sgu for pokker burde være en menneskeret!!!!!!

Anmeld

11. november 2009

qp

guggle skriver:

Synes godt nok du er rigtig uretfærdig. Prøv da at tænk på hvis det var dig...!!!! Kan ikke forstå hvad der kan gøre folk så bitre af livet, at de ikke kan ønske nogen noget godt. Prøv at se ud over egen lille næsetip - andre mennesker er udstyret med følelser, men dem tager du da overhovedet ikke hensyn til.

Hun beder jo ikke om en belysning af hvad de skulle have gjort, men om et grådkvalt sidste råb om hjælp....et sidste håb om et mirakel, så hendes kæreste kan være med til deres kommende vidunderlige barns fødsel. Hvilket sgu for pokker burde være en menneskeret!!!!!!

Ja hjælp? Sådan opfatter jeg også denne tråd - og der er da mange herinde der spørger "ind til" for, at hjælpe... Jeg selv er en af dem, men glemte lige at smide en smiley ind efter teksten (så vidt jeg har forstået) ....

Anmeld

11. november 2009

mor-til-vanessa

guggle skriver:

Hvad hvis han fik et job....????

så ville han få opholdstilladelse

Anmeld

11. november 2009

mor-til-vanessa

MariaE skriver:

jeg er sikker på der er MANGE der har været eller vil komme i din situation..og netop fordi Danmark er så dårlig til at håndtere enkelt sager bør det kommer frem ...god ide, skynd dig at ringe til medierne.

har netop lige skrevet ind til dr debat. var lige det eneste jeg kunne komme i tanke op... har du nogle ideer???

Anmeld

11. november 2009

Barbamama

livpultz skriver:

har netop lige skrevet ind til dr debat. var lige det eneste jeg kunne komme i tanke op... har du nogle ideer???

ekstra bladet

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

livpultz skriver:

Prøv evt også at kontakte nogle politikere...måske du kunne komme igennem nu hvor der snart er valg og modstanderne kunne måske godt bruge sådan en sag til at vise folk hvad de ikke skal stemme på...selvom jeg godt ved det ikke er på kommunaltplan, men alligevel Det er jo fuldstændig vanvittigt at man skal straffes fordi man er ung mor..hvor er de individuelle hensyn henne.

Jeg havde faktisk en veninde der giftede sig med en mand så han kunne blive i landet og det fik han så lov til nu de var gift og han fik en laaaaaang gratis udd. af dk, så det er nok det der skal undgåes....men altså, individuelle hensyn...TAK!!

Knus.

Anmeld

11. november 2009

guggle

livpultz skriver:

Hvis det skal hurtigt ud i pressen, skal det være BT eller ekstrabladet - tror jeg....

Anmeld

11. november 2009

qp

livpultz skriver:

Send en mail eller ring til Tv2 News? - Fortæl din historie og håb der er nogle politikere der vil gå ind i sagen

Det gør da ihvertfald ikke jeres situation værre....

Anmeld

11. november 2009

SaNiNa

basta, kontant, bt og angle af de andre aviser nyhederne skrive læserblad til de forskellige aviser og blade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.