livpultz skriver:
ja det skal jeg huske.
men det er jo også demokrati der har lavet 24 års reglen.
tror ikke jeg kan komme med et fly når jeg er så langt henne. fordi det er så langt væk. det er en rejse på 15 timer, men overvejer det virkelig.
Hej du!
Hvor er det bare så SUR situation at sidde i! Set i bagklogskabens lys, så skulle I nok have set lidt fremad og overvejet om I skulle rykket til hans hjemland inden du nåede den gyldne grænse for, hvornår man må flyve.... ihvertfald, hvis det var en plan I har barslet med! Men det kan du jo ikke rigtigt bruge til noget nu.. 
Du må IKKE flyve - om det så er 45min. eller 15 timer det drejer sig om, og det er lige gyldigt hvilket selskab I forsøger jer jer med! 36 uger er den absolutte yderste grænse for, hvornår et selskab vil tage dig med... så den ide kan du vidst godt droppe igen! 
Hvad med at flytte til Sverige? Eller sende kæresten derover? Jeg ved godt, at det ikke redder situationen mht. at han ikke er med til fødslen, men så er han da i det mindste lidt tættere på! Et smut over øresund tager jo ikke alverden.. og der kan han så blive indtil I fylder 25, så kan I blive gift og søge familiesammenføring i DK??
Bare et lille pip fra mig.. 
Anmeld