fuck jeg er bare mega sur og træt at det her land

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

mor-til-vanessa

Hanan <3 skriver:

jeg kan føle dig..

jeg har ik selv prøvet det der mig og min mand er opvokset her i Dk

men hans lillebror sidder i samme problem de har så bare gjort det at han kone er flyttet til sverige og har fundet lejlighed og job der, det skulle nemlig være meget nemmer

lillebroen kommer til sverige/dk om en måned efter 4 måneders ventetid på visum . så det kan lade sig gøre

jo det var en mulighed. vi har valgt at han skulle tilbage til usa til januar og så skulle jeg flytte der over. der har han mulighed for at få job. så derfor udelukkede vi sverige da vi havde noget andet på hånden

ønsker din mands bor og hans kone det bedste. ved hvor besværligt det er. også det bedste til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

mor-til-vanessa

wamse skriver:

Æv det må være rigtig svært for jer lige nu, et kram får du lige herfra

Jeg synes generelt at Danmark er blevet ekstremt regel-befænkt, at man ikke tager hensyn til enkeltsager, og det betyder at vi kommer i klemme i systemet nogengange, og ja jeg sætter bestemt mit kryds til valg efter min utilfredshed.

tusind tak. der er brug for flere som dig

Anmeld

11. november 2009

Barbamama

qp skriver:

Hvis du er træt af Danmark så er det måske ikke her du skal være?

Måske ikke lige den fedeste kommentar til en der står i så hård en situation....

Anmeld

11. november 2009

mor-til-vanessa

Eva skriver:

Ja, det er demokrati der har det....så på daværende tidspunkt var der overtal i mennesker som ikke mener andre bare sådan lige skal kunne komme ind i DK og blive. Men altså, man må jo tage stilling og så gøre hvad man kan...feks sætte krydset rigtigt.

Jeg tænker lidt om ikke I har været klar over disse regler...du er langt henne og for langt til at flyve, men altså...kunne I ikke være taget til hans land for måneder siden så?

Knus Eva og held og lykke..

jo men det var fordi han havde et job her. så kan kom tilbage efter en lang sommerferie hjemme. men så fik han en knæskade og kunne ikke udføre sit job da han spiller basket. så derfor røg hans opholdstilladelse pga det.

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

livpultz skriver:

jo men det var fordi han havde et job her. så kan kom tilbage efter en lang sommerferie hjemme. men så fik han en knæskade og kunne ikke udføre sit job da han spiller basket. så derfor røg hans opholdstilladelse pga det.

Åh noget tis...jeg ville klage og gå helt til tops og evt medierne...kærligheden skal og vil overvinde alt..

Anmeld

11. november 2009

mor-til-vanessa

mariannesaaby skriver:

Til jer der kommer med sure opstød over dette indslag, i skulle skamme jer.

Jeg føler helt vildt med jer begge. Det kan ikke være nemt med sådan en situation. Du hader sikkert ikke dit land, men selvfølgelig bander man det langt væk lige nu.

Hvad med af gifte jer hjælper det heller ikke. For at komme med et fly kan du desværre godt glemme.

Jeg håber det bedste for jer...

nej selvføgelig hader jeg ikke mit land. forstår bare ikke hvad alle de regler gør godt for. så lige nu bander jeg og svøvler.

tak for dit indlæg havde også ovevejet at være annonym fra starten da jeg vidste der nok ville komme sure opstød. men sådan er det jo. valgte at være mig da man måske kunne hører fra nogen i samme situation.

mange knus til dig

Anmeld

11. november 2009

qp

michella80 skriver:

Måske ikke lige den fedeste kommentar til en der står i så hård en situation....

Nu var det heller ikke dig jeg henvendte mig til.

Jeg tænker bare, at hvis man synes DK er unfair osv osv... Ja så burde man måske overveje, at flytte til det land manden evt kom fra.....  Efter noget tid ville der så være muligt, at søge om familiesammenføring til DK - hvis man gerne vil tilbage!

Anmeld

11. november 2009

mor-til-vanessa

LouiseLarsen skriver:

Måske forstår jeg bare ikke en skid... Men hvorfor kan i ikke gifte jer? det har vel ikke noget med alder at gøre?

det kan jeg godt forstå det er også virkelig indviklet. vi kan godt blive gift men det hjælper bare ikke til opholdstilladelse da jeg ikk har den rigtige alder endnu

Anmeld

11. november 2009

Barbamama

qp skriver:

Nu var det heller ikke dig jeg henvendte mig til.

Jeg tænker bare, at hvis man synes DK er unfair osv osv... Ja så burde man måske overveje, at flytte til det land manden evt kom fra.....  Efter noget tid ville der så være muligt, at søge om familiesammenføring til DK - hvis man gerne vil tilbage!

Nej jeg ved godt det ikke var til mig jeg syntes bare det lød så hårdt. Fik sgu ondt af hende i indlægget og jeg tror alle ville være rimelig trætte af DK's regler hvis vi stod i samme situation

Anmeld

11. november 2009

mor-til-vanessa

michella80 skriver:

tak nej valgte bare lidt at gå fordi den. men vidste der nok ville komme noget af den slags.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.