Testtråd januar og februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2023

Tidra22

Blablaa skriver:

Var til scanning i dag. Havde kun 8 æg nu bliver jeg sat op i dosis og skifter medicin fra gonal f til pergovis. Skal til ny scanning lørdag. 

Nå op på hesten, 8 er jo ikke lig med at ingen af dem bliver gode

Jeg havde altså kun 4, hvoraf to blev til blastocyster der begyndte at hatche. Den ene kom tilbage (desværre ikke gravid) og den anden er på frys, vi håber at få lov til at bruge den her i februar. Så 8 lyder af seriøst mange for mig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2023

Blablaa

Profilbillede for Blablaa
Tidra22 skriver:

Jeg havde altså kun 4, hvoraf to blev til blastocyster der begyndte at hatche. Den ene kom tilbage (desværre ikke gravid) og den anden er på frys, vi håber at få lov til at bruge den her i februar. Så 8 lyder af seriøst mange for mig. 

Åh . Jeg håber det lykkes!

De 3 var pt. 12 og resten var på 10. Så jeg må jo se, hvad der sker med det nye medicin, om resten rykker sig.

Anmeld Citér

1. februar 2023

Tidra22

Blablaa skriver:

Åh . Jeg håber det lykkes!

De 3 var pt. 12 og resten var på 10. Så jeg må jo se, hvad der sker med det nye medicin, om resten rykker sig.

Tak! I lige måde. Ville bare sige, at 8 altså er ret flot og hvad der gennemsnitlig kommer ud. Skive anbefaler 7-8 ægblærer, da man så kan klare det uden overstimulering, forhåbentlig:-)

Anmeld Citér

2. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Blablaa skriver:

Var til scanning i dag. Havde kun 8 æg nu bliver jeg sat op i dosis og skifter medicin fra gonal f til pergovis. Skal til ny scanning lørdag. 

Nå op på hesten, 8 er jo ikke lig med at ingen af dem bliver gode

8 æg er da super fint! Især hvis de alle er store og fine Så er der heller ikke så stor risiko for overstimulering

Anmeld Citér

2. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB

Status. 3+3 og 12 dage efter ovitrelle. Min tidlig test i morges så sådan her ud. Synes måske at den er tydeligere end igår Hvad synes I? Første billede er fra i går og andet fra i dag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. februar 2023

Tidra22

SJB skriver:

Status. 3+3 og 12 dage efter ovitrelle. Min tidlig test i morges så sådan her ud. Synes måske at den er tydeligere end igår Hvad synes I? Første billede er fra i går og andet fra i dag. 

Jeg ville simpelthen vente til testdag. Jeg ved at det er svært. Men det skete også for mig, at jeg følte testen blev mere tydelig. Mit hcg blev målt til 3, så det har aldrig været en graviditet. 

Forstår godt at du vil vide det hurtigst muligt, men det bliver ikke lettere af at tolke graviditetstest hver dag.. 

Jeg synes også det er svært at se på billederne. Og hvis du endelig skulle teste, så gør det hver anden dag fremfor hver dag, tror det kan svinge meget

Anmeld Citér

2. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Tidra22 skriver:

Jeg ville simpelthen vente til testdag. Jeg ved at det er svært. Men det skete også for mig, at jeg følte testen blev mere tydelig. Mit hcg blev målt til 3, så det har aldrig været en graviditet. 

Forstår godt at du vil vide det hurtigst muligt, men det bliver ikke lettere af at tolke graviditetstest hver dag.. 

Jeg synes også det er svært at se på billederne. Og hvis du endelig skulle teste, så gør det hver anden dag fremfor hver dag, tror det kan svinge meget

Et hcg på 3 på BP dag kan sagtens have været en bio.  Jeg kan desværre ikke bare vente, selvom jeg godt ved det ville være det letteste og mest sikre. Men jeg har behov for at kunne “følge med”. Men de erfaringer jeg har i bagagen, gør til gengæld også at jeg ikke lever på en lyserød sky over to streger, men ved at det er et øjebliksbillede. 

Anmeld Citér

2. februar 2023

Tidra22

SJB skriver:

Et hcg på 3 på BP dag kan sagtens have været en bio.  Jeg kan desværre ikke bare vente, selvom jeg godt ved det ville være det letteste og mest sikre. Men jeg har behov for at kunne “følge med”. Men de erfaringer jeg har i bagagen, gør til gengæld også at jeg ikke lever på en lyserød sky over to streger, men ved at det er et øjebliksbillede. 

Nej, alt under 5 er normalt:-) Så der har desværre aldrig været noget. 
Det er forståeligt, men alligevel spørger du jo her inde. Håber den ender med at blive positiv.

Anmeld Citér

2. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB

Nej, alt under 5 er normalt:-) Så der har desværre aldrig været noget. 
Det er forståeligt, men alligevel spørger du jo her inde. Håber den ender med at blive positiv.

Ja det er det, men det betyder ikke at dit hcg ikke har været højere og blot er faldet idet du fik taget din BP. Men beklager hvis du er uenig. Jeg deltager i en testtråd om at teste hvor man støtter og følger med i hinandens test, udvikling af disse osv. så din kommentar omkring dette kommer lidt bag på mig. Held og Lykke alle sammen, jeg vil ikke forstyrre mere herinde så. 

Anmeld Citér

2. februar 2023

Tidra22

SJB skriver:

Ja det er det, men det betyder ikke at dit hcg ikke har været højere og blot er faldet idet du fik taget din BP. Men beklager hvis du er uenig. Jeg deltager i en testtråd om at teste hvor man støtter og følger med i hinandens test, udvikling af disse osv. så din kommentar omkring dette kommer lidt bag på mig. Held og Lykke alle sammen, jeg vil ikke forstyrre mere herinde så. 

Min hcg var 3 gennem det hele, blev fulgt tæt pga et progesteron forsøg(: Så jeg ved det ikke var en bio. 

Beklager hvis det er opfattet negativt, det var egentlig bare for at svare. Jeg synes ikke der var udvikling, og at man kun gør sig selv ked af det ved at teste hver dag. Derfor jeg skrev det med at teste hver anden, især når man har fået ovitrelle. Som sagt håber jeg at den bliver mere positiv, og at du fortsat vil opdatere her inde. Det var ikke for at sige noget negativt - du sagde bare selv, at du ikke så så lyserødt på det, så et ærligt svar troede jeg var ok. 

Får du taget blodprøve i løbet af næste uge? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.