Testtråd januar og februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Blablaa skriver:

I dag til scanningen var der "kun" 5 follikle som var vokset siden sidst. 

Så forsætter lidt endnu med medicin. Ny scanning mandag og et lille måske fra sygeplejersken, så kan jeg få taget æg ud om onsdagen. Er stadig spændt

Ja der er nok ikke noget at gøre end at vente så

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Blablaa skriver:

I dag til scanningen var der "kun" 5 follikle som var vokset siden sidst. 

Så forsætter lidt endnu med medicin. Ny scanning mandag og et lille måske fra sygeplejersken, så kan jeg få taget æg ud om onsdagen. Er stadig spændt

Krydser fingre for på mandag så

Anmeld Citér

5. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB

3+6 morgens 3 tests haha De andre er for at jeg kan følge udviklingen i stregen indtil BP. Har taget en alm. fra babyplan også, da de andre er tidligteste. Er lidt i tvivl om den på den alm. test er for svag når jeg er 3+6 Vi må se om der er en forskel til i morgen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB

Er ikke heeeelt tilfreds med udviklingen fra igår, så lidt spændt på hvad den siger i morgen

Anmeld Citér

5. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
SJB skriver:

3+6 morgens 3 tests haha De andre er for at jeg kan følge udviklingen i stregen indtil BP. Har taget en alm. fra babyplan også, da de andre er tidligteste. Er lidt i tvivl om den på den alm. test er for svag når jeg er 3+6 Vi må se om der er en forskel til i morgen 

Der er så flot udvikling, der slet ikke noget at være bekymret for. Bliver spændende imorgen når du tar en test når du er 4+0. Og bliver spændende på onsdag når du skal ha fortaget blodprøve. Hvor hurtig for man svar  for blodprøve?

Anmeld Citér

5. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Love Angel skriver:

Der er så flot udvikling, der slet ikke noget at være bekymret for. Bliver spændende imorgen når du tar en test når du er 4+0. Og bliver spændende på onsdag når du skal ha fortaget blodprøve. Hvor hurtig for man svar  for blodprøve?

Tusind tak, kan godt være jeg er lidt sort seer måske Håber du har ret Ja meget! Tror jeg bruger valmed og så stadig tidligtest - igen for at sammenligne udviklingen De andre gange har jeg fået svar samme dag, det er altså super rart

Anmeld Citér

5. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
SJB skriver:

Tusind tak, kan godt være jeg er lidt sort seer måske Håber du har ret Ja meget! Tror jeg bruger valmed og så stadig tidligtest - igen for at sammenligne udviklingen De andre gange har jeg fået svar samme dag, det er altså super rart

Okay det er super. Og okay. Så venter jeg på at du sætter billeder ind imorgen af nye test.

Anmeld Citér

6. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB

4+0 og kun 2 dage til BP

Testet med babyplan tidligtest som hele tiden og nu også alm. Valmed Begge streger kom indenfor 1 minut.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
SJB skriver:

4+0 og kun 2 dage til BP

Testet med babyplan tidligtest som hele tiden og nu også alm. Valmed Begge streger kom indenfor 1 minut.

Helt perfekt. Hvor er det dejligt for jer. Stort tillykke.

nu har manden og jeg hygget igår aftes. Så nu starter den skrækkelig ventetid.

Anmeld Citér

6. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Love Angel skriver:

Helt perfekt. Hvor er det dejligt for jer. Stort tillykke.

nu har manden og jeg hygget igår aftes. Så nu starter den skrækkelig ventetid.

Tusind tak! Er så spændt på blodprøven, men testen er hvert fald mere tydelig i dag, end den var sidst på BP dag med min bi8, der var mit hcg 23. 

Arg det er det værste altså! Glæder mig SÅ meget til at se dine tests Hvornår tester du fra? Jeg synes umiddelbart at Valmed er bedre, eller hvert fald mindst ligeså gode som tidlig test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.