Testtråd januar og februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2023

Blommen

SJB skriver:

Jeg testede indtil den var negativ, og det var den allerede ca. 6 dage efter. Allerede 6 dage efter ÆO havde jeg en meget svag positiv test, men som desværre endte som bio. 

Ej hvor træls med bio. Er det så din anden gang? 

Jeg har overvejet at teste på søndag, så er det 10 dage siden med ovitrelle, 7 klik. Så håber jeg den er ude der. 

Tak og krydser fingre for jer også!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2023

Cherry_

Imaong90 skriver:

Havde ægløsning i går, hyggede med manden den 21,22 og 24. 4. Cyklus har testdag den 7. Så nu venter jeg bare 

Jeg tester den 7 eller 8. Håber du får en positiv test 

Hvilket mærke bruger du?

Anmeld Citér

27. januar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Blommen skriver:

Ej hvor træls med bio. Er det så din anden gang? 

Jeg har overvejet at teste på søndag, så er det 10 dage siden med ovitrelle, 7 klik. Så håber jeg den er ude der. 

Tak og krydser fingre for jer også!

Ja fik to blastocyster på frys, så det er mit første fryseforsøg 

jeg har læst der er lidt forskel på hvornår folk kunne teste den ud, så jeg testede allerede et par dage efter ÆO for at sikre jeg fik en negativ test inden den blev positiv

Tusind tak 

Anmeld Citér

27. januar 2023

Blommen

SJB skriver:

Ja fik to blastocyster på frys, så det er mit første fryseforsøg 

jeg har læst der er lidt forskel på hvornår folk kunne teste den ud, så jeg testede allerede et par dage efter ÆO for at sikre jeg fik en negativ test inden den blev positiv

Tusind tak 

Dejligt at du fik æg på frys mine andre æg gik desværre til inden og kunne derfor ikke fryses. Så vi håber selvfølgelig at vi ikke skal igennem forløbet igen, selvom det faktisk gik overraskende nemt. Jeg synes det sværeste er efter ægoplægningen fordi ventetiden er så lang

Anmeld Citér

27. januar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Blommen skriver:

Dejligt at du fik æg på frys mine andre æg gik desværre til inden og kunne derfor ikke fryses. Så vi håber selvfølgelig at vi ikke skal igennem forløbet igen, selvom det faktisk gik overraskende nemt. Jeg synes det sværeste er efter ægoplægningen fordi ventetiden er så lang

Ja det er jeg virkelig taknemlig for, havde et ret hårdt forløb rent fysisk. Godt at høre dit forløb sig godt, hvor bliver det spændende at teste! Jeg glæder mig så mig til en vellykket ÆO i morgen

Anmeld Citér

28. januar 2023

Blablaa

Profilbillede for Blablaa
Blommen skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Det er vi virkelig også, men tør næsten ikke at håbe på noget.

Ønsker jer held og lykke også må du skrive hvis du har nogle spørgsmål, da jeg nok er lidt længere i forløbet. 

Tak skal du have jeg frygter lidt for fyremadel sprøjterne. 

Igen er bare spændt. 2 mislykkedes insemineringer og 1 afbrudt forsøg. En lille pause og nu er vi igang igen.

Anmeld Citér

28. januar 2023

Imaong90

Profilbillede for Imaong90
Cherry_n skriver:

Jeg tester den 7 eller 8. Håber du får en positiv test 

Hvilket mærke bruger du?

Jeg bruger valmed og tester ikke før på selve dagen. Ellers så psyker jeg mig for meget, så prøver at lægge det fra mig efter ægløsning er overstået, selvom det er svært. Håber du står med en positiv test :-) 

Anmeld Citér

31. januar 2023

SJB

Profilbillede for SJB

Jeg kom til at teste i dag! 3 dage efter ÆO af blastocyst der var ved at hatche og 10 dage efter ovitrelle (testede jeg ud efter 6-7 dage sidst). Svarer til 3+1, og jeg kan ane en streg! Kan I også? Jeg tester igen i morgen tidlig… 

Andre der snart tester

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. januar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
SJB skriver:

Jeg kom til at teste i dag! 3 dage efter ÆO af blastocyst der var ved at hatche og 10 dage efter ovitrelle (testede jeg ud efter 6-7 dage sidst). Svarer til 3+1, og jeg kan ane en streg! Kan I også? Jeg tester igen i morgen tidlig… 

Andre der snart tester

Glemte at skrive at det er en tidlig test

Anmeld Citér

31. januar 2023

Tidra22

SJB skriver:

Glemte at skrive at det er en tidlig test

Jeg har selv været i præcis din situation, og min Ovitrelle slog desværre ud helt frem til 11.-12. dagen. Så jeg ville vente 2-3 dage med at teste igen.. som minimum, selvom det er meget, meget svært!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.