Love Angel skriver:
Ja det må være vildt hårdt at høre på.
Hvor gamle er i? Og hvor længe har i prøvet? Hvis man må spørger.
Og ja det spændende om man fanger æl og mest af alt at tolke de ægløsningstest. Og meget forvirrende er at man skal holde øje meget med det. Man skal mindst teste 2 gange om dagen, for ellers kan man lynhurtig miste den første positiv test og eller miste det tidspunkt hvor man gerne vil fange en næsten positiv. Men nogle gange hop så gå den fra ikke engang tæt på til meget positiv på få timer. 
Vi er begge 28 og har prøvet i to år. Vi har en insemination i stimuleret cyklus og et stimuleret reagensglasforsøg “bag os”. Jeg har desværre aldrig stået med en positiv test, så jeg er selvfølgelig nervøs for om det overhovedet er muligt for mig.
Forståeligt! I denne cyklus testede jeg for ægløsning. Testede en gang dagligt til dag 14 ca., hvor den blev næææsten positiv. Så testede jeg to gange dagligt og fik en positiv på dag 16. Håber du fanger den
I denne cyklus har vi prøvet med akupunktur, så er spændt på om det har haft en effekt. Vi skal tilmelde os behandling når/hvis jeg får menstruation her d. 7.(:
Anmeld
Citér