Testtråd januar og februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2023

Tidra22

Love Angel skriver:

Jeg håber helt inde fra hjertet af at ALLE JER der er i behandling nu, at i alle snart kan stå med positive graviditetstest.

jeg er idag begyndt igen at teste for ægløsning.  

Tusind tak Det er efterhånden hårdt at høre på “I er så unge”, “alt ser godt ud”, “det skal nok lykkes”, “prøv at slappe af” osv. Så nu må det godt snart være

Pøj pøj med test - det er altid spændende  om man kan fange ÆL

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2023

Tidra22

SJB skriver:

Så synes jeg da at det lyder rigtig godt med naturlig cyklus Jeg er både i stimuleret og naturlig cyklus på samme tid, lidt forvirrende Ja det har bare været ovitrellen, for her til morgen var den svagere.. men nu ved jeg da, at bliver stregen tydeligere/kommer igen, så er det en graviditet

Øv.. håber den ændrer sig til positiv!

Anmeld Citér

1. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
SJB skriver:

3+ 2 i dag, hvor langt er du? Og hvornår tester du? Har BP tid onsdag d. 8/2. 

Okay, forhåbelig at det viser sig at du er gravid.

Jeg er kun på cyklus dag 9 i dag.  Og har lige testet for ægløsning igen idag. Jeg tester 2 gange om dagen fra nu af. Men den er jo meget svag endnu så tester løs 2 gange om dagen. Og ligeså snart at jeg kan se at den er ved at være tæt på at blive positiv, så gå vi igang.

Anmeld Citér

1. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Tidra22 skriver:

Tusind tak Det er efterhånden hårdt at høre på “I er så unge”, “alt ser godt ud”, “det skal nok lykkes”, “prøv at slappe af” osv. Så nu må det godt snart være

Pøj pøj med test - det er altid spændende  om man kan fange ÆL

Ja det må være vildt hårdt at høre på.  Hvor gamle er i? Og hvor længe har i prøvet? Hvis man må spørger. 

Og ja det spændende om man fanger æl og mest af alt at tolke de ægløsningstest. Og meget forvirrende er at man skal holde øje meget med det. Man skal mindst teste 2 gange om dagen, for ellers kan man lynhurtig miste den første positiv test og eller miste det tidspunkt hvor man gerne vil fange en næsten positiv. Men nogle gange hop så gå den fra ikke engang tæt på til meget positiv på få timer.

Anmeld Citér

1. februar 2023

Tidra22

Love Angel skriver:

Ja det må være vildt hårdt at høre på.  Hvor gamle er i? Og hvor længe har i prøvet? Hvis man må spørger. 

Og ja det spændende om man fanger æl og mest af alt at tolke de ægløsningstest. Og meget forvirrende er at man skal holde øje meget med det. Man skal mindst teste 2 gange om dagen, for ellers kan man lynhurtig miste den første positiv test og eller miste det tidspunkt hvor man gerne vil fange en næsten positiv. Men nogle gange hop så gå den fra ikke engang tæt på til meget positiv på få timer.

Vi er begge 28 og har prøvet i to år. Vi har en insemination i stimuleret cyklus og et stimuleret reagensglasforsøg “bag os”. Jeg har desværre aldrig stået med en positiv test, så jeg er selvfølgelig nervøs for om det overhovedet er muligt for mig. 

Forståeligt! I denne cyklus testede jeg for ægløsning. Testede en gang dagligt til dag 14 ca., hvor den blev næææsten positiv. Så testede jeg to gange dagligt og fik en positiv på dag 16. Håber du fanger den

I denne cyklus har vi prøvet med akupunktur, så er spændt på om det har haft en effekt. Vi skal tilmelde os behandling når/hvis jeg får menstruation  her d. 7.(: 

Anmeld Citér

1. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Tidra22 skriver:

Vi er begge 28 og har prøvet i to år. Vi har en insemination i stimuleret cyklus og et stimuleret reagensglasforsøg “bag os”. Jeg har desværre aldrig stået med en positiv test, så jeg er selvfølgelig nervøs for om det overhovedet er muligt for mig. 

Forståeligt! I denne cyklus testede jeg for ægløsning. Testede en gang dagligt til dag 14 ca., hvor den blev næææsten positiv. Så testede jeg to gange dagligt og fik en positiv på dag 16. Håber du fanger den

I denne cyklus har vi prøvet med akupunktur, så er spændt på om det har haft en effekt. Vi skal tilmelde os behandling når/hvis jeg får menstruation  her d. 7.(: 

Okay. Få du taget blodprøve D.7? Jeg håber fra hele mit hjerte at jeres tålmodighed så længe, at i snart få lykken at mærke og du bliver gravid snarest muligt.  

Sidste gang fandt jeg min ægløsning på 12 dag i min cyklus. Så jeg ved når nu jeg kun er 9 dag i min cyklus nu, så er der lige nogle dage inden den er der.

Anmeld Citér

1. februar 2023

Blablaa

Profilbillede for Blablaa

Var til scanning i dag. Havde kun 8 æg nu bliver jeg sat op i dosis og skifter medicin fra gonal f til pergovis. Skal til ny scanning lørdag. 

Nå op på hesten, 8 er jo ikke lig med at ingen af dem bliver gode

Anmeld Citér

1. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Blablaa skriver:

Var til scanning i dag. Havde kun 8 æg nu bliver jeg sat op i dosis og skifter medicin fra gonal f til pergovis. Skal til ny scanning lørdag. 

Nå op på hesten, 8 er jo ikke lig med at ingen af dem bliver gode

Undskyld hvis jeg spørger dumt. Men hvorfor er 8 ikke nok? Og skal der ikke kun 1 æg til for at blive gravid? 

og når men godt du er optimist og har tålmodighed. Håber du snart stå med 2 streger.

Anmeld Citér

1. februar 2023

Blablaa

Profilbillede for Blablaa
Love Angel skriver:

Undskyld hvis jeg spørger dumt. Men hvorfor er 8 ikke nok? Og skal der ikke kun 1 æg til for at blive gravid? 

og når men godt du er optimist og har tålmodighed. Håber du snart stå med 2 streger.

Tak ❤️ 

Jeg ved ikke hvorfor lægen ikke syntes at 8 var nok. Han ville ihvertfald gerne have flere og satte skub i min behandling. 

Synes bare jeg læser de fleste får taget 10-15 æg ud. Og det er jo ikke sikkert nogen af dem er gode nok, eller bliver befrugtet.

Nu venter vi til lørdag og ser hvad den nye behandling siger

Anmeld Citér

1. februar 2023

Tidra22

Love Angel skriver:

Okay. Få du taget blodprøve D.7? Jeg håber fra hele mit hjerte at jeres tålmodighed så længe, at i snart få lykken at mærke og du bliver gravid snarest muligt.  

Sidste gang fandt jeg min ægløsning på 12 dag i min cyklus. Så jeg ved når nu jeg kun er 9 dag i min cyklus nu, så er der lige nogle dage inden den er der.

Tusind tak! Nej, vi er i naturlig cyklus nu, da de ikke havde plads til os på klinikken i denne cyklus(: 

ah okay, det er spændende!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.