Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
godaften de damer
ja jeg tænkte at det kunne være hyggeligt med en test tråd, så kan vi følge hinanden mm. jeg starter. Jeg har haft ægløsning og nu venter jeg på at kunne teste.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg testede positiv for en uge tilbage, så keg håber den bliver
ps har taget en hvor teststreg er helt tydelig, bare ikke taget billeder af
Jeg vil gerne være med jeg fik desværre mens i går så jeg er lige startet forfra endnu engang
24 år skriver: Jeg testede positiv for en uge tilbage, så keg håber den bliver ps har taget en hvor teststreg er helt tydelig, bare ikke taget billeder af
Stort tillykke. Håber den bliver der
Ento skriver: Jeg vil gerne være med jeg fik desværre mens i går så jeg er lige startet forfra endnu engang
Okay træls. Hvor længe har i prøvet? Og hvor langt er din cyklus?
Love Angel skriver: Okay træls. Hvor længe har i prøvet? Og hvor langt er din cyklus?
Vi skal til at i gang med 4. måned. Min cyklus er lidt ustabil men i gennemsnit er den nok 33 dage
Den første test hvor langt var du henne der? Og hvor langt henne med den anden?
Har du testet mere? Er de blivet tydeligere?
plejer at være langsom til at kunne teste. Håber denne bliver noget. Andre der ser noget?
:).. skriver: plejer at være langsom til at kunne teste. Håber denne bliver noget. Andre der ser noget?
Måske kan jeg Ane lidt. Lyset falder meget på testen så det meget svært at se. Hvor langt er du henne i din cyklus? Og har du prøvet at tag en ny test?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128