Testtråd januar og februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Love Angel skriver:

Okay. Men frem over når du tar en test, så må du meget gerne tag billede inden for tid også sætte det ind her.Jeg vil gerne se udvikling 

og vi er kun i gang med Nr 2 cyklus. Så det er andet forsøg nu. Og ja håber vi godt dækket ind, når nu det er hver andet dag.

Har I børn i forvejen? Tænker helt sikkert I er dækket ind, glæder mig til at se dine tests 

Se lige den her fra i morges, taget præcis efter 2 min. Jeg har en lille smule ømme bryster men også kvalme, har ellers ikke haft kvalme før når jeg har været gravid Har haft en GUL og to bio’er, så jeg tager et skridt af gangen, så næste step er en god blodprøve

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
SJB skriver:

Har I børn i forvejen? Tænker helt sikkert I er dækket ind, glæder mig til at se dine tests 

Se lige den her fra i morges, taget præcis efter 2 min. Jeg har en lille smule ømme bryster men også kvalme, har ellers ikke haft kvalme før når jeg har været gravid Har haft en GUL og to bio’er, så jeg tager et skridt af gangen, så næste step er en god blodprøve

Ej den ser da positiv ud. Meget meget forsigtig tillykke.

Ja vi har en pige på 8 og en pige på 4. Og imorgen er det 4 måneder og 3 uger siden hvor jeg var højgravid, jeg var 41+5 da jeg fødte vores lille dreng. Han var dødfødt ca et døgn før jeg fødte ham.

og ja jeg er også vildt spændt på når jeg endelig kan teste. Men nu har vi hygget igår aftes også hygger vi nok søndag og mandag, også starter ventetiden derfra.

Anmeld Citér

4. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Love Angel skriver:

Ej den ser da positiv ud. Meget meget forsigtig tillykke.

Ja vi har en pige på 8 og en pige på 4. Og imorgen er det 4 måneder og 3 uger siden hvor jeg var højgravid, jeg var 41+5 da jeg fødte vores lille dreng. Han var dødfødt ca et døgn før jeg fødte ham.

og ja jeg er også vildt spændt på når jeg endelig kan teste. Men nu har vi hygget igår aftes også hygger vi nok søndag og mandag, også starter ventetiden derfra.

Tusind mange gange tak

Hvor fint, så passer det da også super godt med en lillebror/søster så I slipper for to blebørn samtidig Ej hvor forfærdeligt! Puha, stakkels jer! Hvor er I seje at kæmpe videre og se fremad og prøve igen

Ventetiden er den værste

Anmeld Citér

4. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
SJB skriver:

Tusind mange gange tak

Hvor fint, så passer det da også super godt med en lillebror/søster så I slipper for to blebørn samtidig Ej hvor forfærdeligt! Puha, stakkels jer! Hvor er I seje at kæmpe videre og se fremad og prøve igen

Ventetiden er den værste

Tak. Ligeså højt vi ønsker en ny graviditet, ligeså hårdt er det mens man er i sit livs største sorg.

og ja vi har altid haft den tanke at vi vil altid ha 4 år imellem vores børn da det passer med at de er blefri. 

se lige den her ægløsningstest, vil du ikke mene at den er tæt på nu?

Anmeld Citér

4. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Love Angel skriver:

Tak. Ligeså højt vi ønsker en ny graviditet, ligeså hårdt er det mens man er i sit livs største sorg.

og ja vi har altid haft den tanke at vi vil altid ha 4 år imellem vores børn da det passer med at de er blefri. 

se lige den her ægløsningstest, vil du ikke mene at den er tæt på nu?

Så tæt på som den kan være, har du testet igen her til aften, eller gør du lidt senere?

Anmeld Citér

4. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
SJB skriver:

Så tæt på som den kan være, har du testet igen her til aften, eller gør du lidt senere?

Super at den er så tæt på, det er det jeg sigtet efter. Så det godt ramt af os at vi hyggede igår aftes. Og jeg tar en mere ca kl 19:45. Skal nok sætte den ind her så du kan se den og give mig din mening om den. 
tester du igen imorgen?

Anmeld Citér

4. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Love Angel skriver:

Super at den er så tæt på, det er det jeg sigtet efter. Så det godt ramt af os at vi hyggede igår aftes. Og jeg tar en mere ca kl 19:45. Skal nok sætte den ind her så du kan se den og give mig din mening om den. 
tester du igen imorgen?

Ja det er nok ret godt ramt, og så igen i morgen Ja gør lige det - spændende, krydser Ja jeg tester i morgen tidlig igen Tror faktisk jeg tager min clearblue i brug og en alm. så jeg stadig kan sammenligne udviklingen

Anmeld Citér

4. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
SJB skriver:

Ja det er nok ret godt ramt, og så igen i morgen Ja gør lige det - spændende, krydser Ja jeg tester i morgen tidlig igen Tror faktisk jeg tager min clearblue i brug og en alm. så jeg stadig kan sammenligne udviklingen

Okay super. Husk at sætte billeder ind imorgen af dine teste.

og her er min ægløsningstest, taget ligenu. Ved virkelig ikke om det er bedst at hygge idag eller imorgen.

Anmeld Citér

4. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Love Angel skriver:

Okay super. Husk at sætte billeder ind imorgen af dine teste.

og her er min ægløsningstest, taget ligenu. Ved virkelig ikke om det er bedst at hygge idag eller imorgen.

Det gør jeg

Den ser altså positiv ud synes jeg

Hmm… jeg vil tro i morgen, ud fra at ægløsningen kommer mellem 24-36 timer efter positiv test, og ægget er vidst ca. 12-24 timer om at nå livmoderen

Anmeld Citér

4. februar 2023

Blablaa

Profilbillede for Blablaa

I dag til scanningen var der "kun" 5 follikle som var vokset siden sidst. 

Så forsætter lidt endnu med medicin. Ny scanning mandag og et lille måske fra sygeplejersken, så kan jeg få taget æg ud om onsdagen. Er stadig spændt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.