Testtråd januar og februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Darling skriver:

Jeg skal scannes 1.marts, om 10 dage så der er desværre stadig længe til

Hold da op hvorfor først der? Det er så længe at gå og være nervøs.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2023

Darling

Hold da op hvorfor først der? Det er så længe at gå og være nervøs.

Fordi jeg ikke ved hvor langt jeg er henne har kun mens at gå udfra og da jeg blev gravid med min søn havde min æl rykket sig med 4 dage, vil ikke risikere at komme til scanning og det er for tidligt

Anmeld Citér

20. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Love Angel skriver:

Jeg er 3+6 idag. Og har ligenu taget den her test.

Kæmpe tillykke Hvor er den flot positiv!

Anmeld Citér

20. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
SJB skriver:

Kæmpe tillykke Hvor er den flot positiv!

Tusind tak.
selvom det er min 4 graviditet, så er jeg lige så forvirret og kan ikke tro det som første graviditet jeg havde. 

jeg var gravid for 5 måneder og 5 dage siden. Jeg fødte vores dødfødt dreng da jeg var 41+5.

Anmeld Citér

20. februar 2023

Blablaa

Profilbillede for Blablaa
Love Angel skriver:

Tusind tak.
selvom det er min 4 graviditet, så er jeg lige så forvirret og kan ikke tro det som første graviditet jeg havde. 

jeg var gravid for 5 måneder og 5 dage siden. Jeg fødte vores dødfødt dreng da jeg var 41+5.

Årh det må simpelthen være så hårdt. Kan slet ikke sætte mig ind i det.

Jeg har i går og i dag haft "slemme menstruationssmerter" ej så slemt har det ikke været,men det bliver og gør nogen gange ondt nok at jeg bemærker det.  

Nu må vi se. Har ikke de største forhåbninger. 

Anmeld Citér

21. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Blablaa skriver:

Årh det må simpelthen være så hårdt. Kan slet ikke sætte mig ind i det.

Jeg har i går og i dag haft "slemme menstruationssmerter" ej så slemt har det ikke været,men det bliver og gør nogen gange ondt nok at jeg bemærker det.  

Nu må vi se. Har ikke de største forhåbninger. 

Tak for med følelsen. Og at miste et barn er det hårdeste og det væreste man kan opleve her i verden som forældre.

men er menssmerter er der også  et godt tegn på graviditet også. Mist ikke håbet. Jeg håber at den sidder der og har det godt

Anmeld Citér

23. februar 2023

Blablaa

Profilbillede for Blablaa

Undskyld jeg lige bruger tråden til at lukke lidt galde ud . 9 dage efter ægoplægning. Tester forsat negativt. Så et lesbisk par på TikTok, som kunne teste positiv efter 5 dage. Håbet om den ekstra linie er bare væk og Er næsten 100 på der ikke er noget denne gang heller.. kæft det er nedslående måned efter måned de sidste 3 år at få negative test hele tiden.  Jeg har ikke en grund til at jeg I kan blive gravid ud over overvægten. men har tabt 12kg, vægten går forsat ned. Jeg ser bare andre blive gravid uden problemer, som næsten er dobbelt så tykke som mig. Min kærestes sæd er normalt. Jeg forstår det bare ikke.  

Stort tillykke til jer det lykkedes for denne måned. Krydset fingre for jer det ikke gjorde. 

Nu venter jeg på min menstruation og om jeg kan forsøge FET. 

Anmeld Citér

23. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Blablaa skriver:

Undskyld jeg lige bruger tråden til at lukke lidt galde ud . 9 dage efter ægoplægning. Tester forsat negativt. Så et lesbisk par på TikTok, som kunne teste positiv efter 5 dage. Håbet om den ekstra linie er bare væk og Er næsten 100 på der ikke er noget denne gang heller.. kæft det er nedslående måned efter måned de sidste 3 år at få negative test hele tiden.  Jeg har ikke en grund til at jeg I kan blive gravid ud over overvægten. men har tabt 12kg, vægten går forsat ned. Jeg ser bare andre blive gravid uden problemer, som næsten er dobbelt så tykke som mig. Min kærestes sæd er normalt. Jeg forstår det bare ikke.  

Stort tillykke til jer det lykkedes for denne måned. Krydset fingre for jer det ikke gjorde. 

Nu venter jeg på min menstruation og om jeg kan forsøge FET. 

Ikke noget at undskylde for. De følelser mm det er en af mange ting tråden hvor folk kan bruge den til. 

jeg er virkelig ked af at det er så hårdt og ikke nemt for jer at blive gravid. Hvor jeg håber du snart står med en positiv test.

ja jeg kan ikke gøre andet end at sige at jeg er ked af på dine/jeres vegne og et stort  herfra.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.