Testtråd januar og februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2023

Tidra22

Min kæreste og jeg er også i behandling. Vores første IVF/ICSI (vi kører 50/50) blev desværre ikke til noget, så nu venter vi på at få fryseæg tilbage. Vi er blevet afvist her i januar, så vi kan tilmelde os igen ved næste menstruation. 

Har nogen her i tråden fået lagt et fryseæg tilbage i naturlig cyklus? Vi er tilknyttet Skive, og de har tilbudt os at bruge en naturlig cyklus til vores eneste fryseæg. Er dog i tvivl…

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Tidra22 skriver:

Jeg har selv været i præcis din situation, og min Ovitrelle slog desværre ud helt frem til 11.-12. dagen. Så jeg ville vente 2-3 dage med at teste igen.. som minimum, selvom det er meget, meget svært!! 

Ja jeg tænker også at det kan være ovitrellen selvom den var hurtigt ude sidst… Det er næsten umuligt for mig at vente  Ville først have testet på lørdag.. Må prøve!

Anmeld Citér

31. januar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Tidra22 skriver:

Min kæreste og jeg er også i behandling. Vores første IVF/ICSI (vi kører 50/50) blev desværre ikke til noget, så nu venter vi på at få fryseæg tilbage. Vi er blevet afvist her i januar, så vi kan tilmelde os igen ved næste menstruation. 

Har nogen her i tråden fået lagt et fryseæg tilbage i naturlig cyklus? Vi er tilknyttet Skive, og de har tilbudt os at bruge en naturlig cyklus til vores eneste fryseæg. Er dog i tvivl…

De siger der er lige stor succes med naturlig som stimuleret, og hvis din slimhinde bliver tyk nok, er det da klart det rareste, bortset fra at du risikere og skulle scannes mange gange. Så du skal kunne køre fra job, også flere gange på en uge med dag-til-dag varsel 

Anmeld Citér

31. januar 2023

Tidra22

SJB skriver:

De siger der er lige stor succes med naturlig som stimuleret, og hvis din slimhinde bliver tyk nok, er det da klart det rareste, bortset fra at du risikere og skulle scannes mange gange. Så du skal kunne køre fra job, også flere gange på en uge med dag-til-dag varsel 

Vi er uforklarligt barnløse, så alt er som det skal være; på papiret. Flot slimhinde, en cyklus man kan stille uret efter, flotte, store ægblærer etc.. 

Kørsel er dejligt nok intet problem. Jeg arbejder for staten, så jeg har fri til samtlige lægetider, heldigvis:-) Men sådan var det også i første cyklus vi var i. Blev scannet 6 gange før ægudtagning.. 

Er blevet tilbudt at være med i et forsøg, så det er jeg spændt på at høre mere om

Anmeld Citér

31. januar 2023

Tidra22

SJB skriver:

Ja jeg tænker også at det kan være ovitrellen selvom den var hurtigt ude sidst… Det er næsten umuligt for mig at vente  Ville først have testet på lørdag.. Må prøve!

Håber virkelig at det er en graviditet!! Men mine så desværre sådan ud, og vi nåede at blive ret glade og lettede, men mit HCG blev målt til 3 og min test nåede at blive helt negativ inden blodprøven

Anmeld Citér

31. januar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg håber helt inde fra hjertet af at ALLE JER der er i behandling nu, at i alle snart kan stå med positive graviditetstest.

jeg er idag begyndt igen at teste for ægløsning.  

Anmeld Citér

1. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Love Angel skriver:

Jeg håber helt inde fra hjertet af at ALLE JER der er i behandling nu, at i alle snart kan stå med positive graviditetstest.

jeg er idag begyndt igen at teste for ægløsning.  

Tusind tak og i lige måde  

Anmeld Citér

1. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB

Håber virkelig at det er en graviditet!! Men mine så desværre sådan ud, og vi nåede at blive ret glade og lettede, men mit HCG blev målt til 3 og min test nåede at blive helt negativ inden blodprøven

Så synes jeg da at det lyder rigtig godt med naturlig cyklus Jeg er både i stimuleret og naturlig cyklus på samme tid, lidt forvirrende Ja det har bare været ovitrellen, for her til morgen var den svagere.. men nu ved jeg da, at bliver stregen tydeligere/kommer igen, så er det en graviditet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Tusind tak og i lige måde  

Tusind tak

hvor langt er du i din cyklus? 

Anmeld Citér

1. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Love Angel skriver:

Tusind tak

hvor langt er du i din cyklus? 

3+ 2 i dag, hvor langt er du? Og hvornår tester du? Har BP tid onsdag d. 8/2. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.