Testtråd januar og februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Tidra22 skriver:

Min hcg var 3 gennem det hele, blev fulgt tæt pga et progesteron forsøg(: Så jeg ved det ikke var en bio. 

Beklager hvis det er opfattet negativt, det var egentlig bare for at svare. Jeg synes ikke der var udvikling, og at man kun gør sig selv ked af det ved at teste hver dag. Derfor jeg skrev det med at teste hver anden, især når man har fået ovitrelle. Som sagt håber jeg at den bliver mere positiv, og at du fortsat vil opdatere her inde. Det var ikke for at sige noget negativt - du sagde bare selv, at du ikke så så lyserødt på det, så et ærligt svar troede jeg var ok. 

Får du taget blodprøve i løbet af næste uge? 

Så giver det mening, troede kun det var 3 på testdagen.

Det virkede utrolig negativt og dømmende faktisk. Det er ikke dit svar mht. udvikling jeg tager negativt, det kan jeg sagtens klare, det er din anklagende tone mht. at jeg har valgt at teste som jeg gør. På trods af at jeg to gange har skrevet at det har jeg valgt, og første gang takkede jeg også for dit råd. Det skal jeg ikke forsvare eller forklare. Er ked af hvis det er for meget eller irriterende at jeg deler mine tests daglig, det vil jeg så skrue ned på  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Godt i fik snakket om tingene de damer. 
og husk alle er velkommen i tråden og at vi kan snakke om tingene og kan i den grad sætte alle de billeder af teste som man har lyst til. Lad os altid være der for hinanden og støtte hinanden og tolke alle hinandens teste og hjælpes ad.

Anmeld Citér

3. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB

Helt enig. Jeg glæder mig til at se jeres forhåbentlig positive tests

Anmeld Citér

3. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
SJB skriver:

Helt enig. Jeg glæder mig til at se jeres forhåbentlig positive tests

I lige måde. Har du testet idag?

Anmeld Citér

3. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Love Angel skriver:

I lige måde. Har du testet idag?

Ja, både i går aftes og her til morgen faktisk Hvornår starter du? Venter du til “rigtig” testdag? Skal have taget blodprøve på onsdag 

Anmeld Citér

3. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
SJB skriver:

Ja, både i går aftes og her til morgen faktisk Hvornår starter du? Venter du til “rigtig” testdag? Skal have taget blodprøve på onsdag 

Må jeg se dine teste?

jeg kan umulig vente til testdag. Men jeg er igang med ægløsningstest. Jeg startet i onsdags. Og det var også i onsdags vi har hygget mig og manden. Også tænker jeg at vi hygger også idag. Så hver andet dag hygger vi nok. Men har lige taget en ægløsningstest men er sikker på at den vil ha været tydeligere end den er nu hvis ikke jeg drak så meget vand igår aftes. Øv altså det ikke nemt hvor meget mængde vand man skal drikke. Men prøver at indtage mindre i løbet af idag også tar jeg en ny før kl 20.

Anmeld Citér

3. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB
Love Angel skriver:

Må jeg se dine teste?

jeg kan umulig vente til testdag. Men jeg er igang med ægløsningstest. Jeg startet i onsdags. Og det var også i onsdags vi har hygget mig og manden. Også tænker jeg at vi hygger også idag. Så hver andet dag hygger vi nok. Men har lige taget en ægløsningstest men er sikker på at den vil ha været tydeligere end den er nu hvis ikke jeg drak så meget vand igår aftes. Øv altså det ikke nemt hvor meget mængde vand man skal drikke. Men prøver at indtage mindre i løbet af idag også tar jeg en ny før kl 20.

Ja da  De er dog tørret ud på billedet, men har bestemt mig for at kunne gemme dem så jeg kan sammenligne dem, det har jeg ikke gjort før men er faktisk meget rart

Årh synes også bare de er så svære de ægløsningstest! Jeg havde flere måneder (da vi prøvede naturligt), hvor det ikke lykkedes mig at få en hvor teststregen var tydeligst Det kunne da være en god forklaring med vandet, har jeg aldrig tænkt på, det er jo ligesom med G-test Rigtig god idé, så burde I være godt “dækket” ind Hvor længe har I prøvet? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. februar 2023

SJB

Profilbillede for SJB

Den var fra i forgårs 3+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
SJB skriver:

Ja da  De er dog tørret ud på billedet, men har bestemt mig for at kunne gemme dem så jeg kan sammenligne dem, det har jeg ikke gjort før men er faktisk meget rart

Årh synes også bare de er så svære de ægløsningstest! Jeg havde flere måneder (da vi prøvede naturligt), hvor det ikke lykkedes mig at få en hvor teststregen var tydeligst Det kunne da være en god forklaring med vandet, har jeg aldrig tænkt på, det er jo ligesom med G-test Rigtig god idé, så burde I være godt “dækket” ind Hvor længe har I prøvet? 

Okay. Men frem over når du tar en test, så må du meget gerne tag billede inden for tid også sætte det ind her.Jeg vil gerne se udvikling 

og vi er kun i gang med Nr 2 cyklus. Så det er andet forsøg nu. Og ja håber vi godt dækket ind, når nu det er hver andet dag.

Anmeld Citér

3. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
SJB skriver:

Den var fra i forgårs 3+2

Ja kan godt se at man kan Ane lidt mere på de nye i forhold til den fra i forgårs. Men de er jo indtørret som du selv skrev. Så det svært at vurdere.Men håber snart at den bliver knald rød

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.