Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Love Angel skriver: Ej stort tillykke.
Ej stort tillykke.
Tak
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil gerne være med, får lagt fryseæg/blastocyst op på lørdag, BP d. 8/2, men jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg tester længe før BP
Kæmpe tillykke med graviditeten! Krydser virkelig fingre for jer andre!
Havde ægløsning i går, hyggede med manden den 21,22 og 24. 4. Cyklus har testdag den 7. Så nu venter jeg bare
Hej.
Jeg fik lagt æg op i fredags og skal testes på tirsdag. Det er vores første gang.
Er der andre som er i gang med Ivf?
SJB ved du hvor meget før man kan teste når man har taget ovitrelle?
Blommen skriver: Hej. Jeg fik lagt æg op i fredags og skal testes på tirsdag. Det er vores første gang. Er der andre som er i gang med Ivf? SJB ved du hvor meget før man kan teste når man har taget ovitrelle?
Jeg er lige startet op på IVF i går.
Blablaa skriver: Jeg er lige startet op på IVF i går.
Fedt. Er det din første gang?
Blommen skriver: Fedt. Er det din første gang?
Ja, vores første forsøg
Så vi er lidt spændte
Jeg testede indtil den var negativ, og det var den allerede ca. 6 dage efter. Allerede 6 dage efter ÆO havde jeg en meget svag positiv test, men som desværre endte som bio.
Krydser fingre for jer
Blablaa skriver: Ja, vores første forsøg Så vi er lidt spændte
Ja det kan jeg godt forstå. Det er vi virkelig også, men tør næsten ikke at håbe på noget.
Ønsker jer held og lykke også må du skrive hvis du har nogle spørgsmål, da jeg nok er lidt længere i forløbet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128