Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2022

Montero

SassAs skriver:

Er stadig med, forventet mensdag er onsdag.

Hvordan går det med dig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2022

MR1991

Jeg tror, den er her denne gang. Vi har brugt 10 måneder, så jeg håber. Jeg har det specielt i kroppen, og kan mærke niv og har murren. Men ingen mens eller udflåd 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. januar 2022

Montero

MR1991 skriver:

Jeg tror, den er her denne gang. Vi har brugt 10 måneder, så jeg håber. Jeg har det specielt i kroppen, og kan mærke niv og har murren. Men ingen mens eller udflåd 

Jeg kan se en skygge, hvor langt i din cyklus er du?

Anmeld Citér

20. januar 2022

MR1991

Montero skriver:

Jeg kan se en skygge, hvor langt i din cyklus er du?

Det er første dag uden menstruation, jeg husker fra min første graviditet, at jeg først kunne teste sådan her, da jeg var 5 dage over, så jeg tror den i løbet af de kommende dage bliver mere tydelig

Anmeld Citér

20. januar 2022

AnoAno

MR1991 skriver:

Jeg ser den og syntes den er for tydlig til at være en skygge.  For den udvikler sig.

forsigtig tillykke 

Anmeld Citér

20. januar 2022

MR1991

AnoAno skriver:

Jeg ser den og syntes den er for tydlig til at være en skygge.  For den udvikler sig.

forsigtig tillykke 

Billedet er også lidt dårlig, fordi den er tydeligere i virkeligheden, men jeg tør næsten heller ikke at tro på det

Anmeld Citér

20. januar 2022

Ønskebarn nr 2

MR1991 skriver:

Jeg krydser big time fingre for jer Giv lige en update

Anmeld Citér

20. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign

Ville I være bekymret hvis I fik en blærebetændelse tidligt i en evt graviditet? Er næsten 3+0, og det murrer amok dernede, niver og jeg har kvalme, men tester positiv for blærebetændelse… og er på antibiotika kur, men det føles ikke som en blærebetændelse normalt ville føles, er så nervøs for at det skal gå ud over et evt lillebitte embryo

Nogen der har erfaring eller info?

Anmeld Citér

20. januar 2022

SassAs

Montero skriver:

Hvordan går det med dig?

Hvor er du sød at spørge   Jeg fik menstruation i mandags, og den er allerede overstået, så nu må vi se hvad der sker i februar. Jeg forventer ægløsning omkring d. 5. Februar.

Hvad med dig?

Anmeld Citér

20. januar 2022

Montero

SassAs skriver:

Hvor er du sød at spørge   Jeg fik menstruation i mandags, og den er allerede overstået, så nu må vi se hvad der sker i februar. Jeg forventer ægløsning omkring d. 5. Februar.

Hvad med dig?

Øv, jeg håber at februar bliver din måned

Jeg har allerede fået pletblødning, så jeg venter på min menstruation, jeg har testet i morges, fordi jeg havde håbet, at det var implantationsblødning(dumme mig) men testem var negativ

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.