Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2022

SassAs

Er stadig med, forventet mensdag er onsdag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2022

Mnt

Jeg er også stadig med - testdag den 22

Anmeld Citér

14. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Er stadig med, havde positiv æl test igår, og testede for sjov idag også, den er stadig positiv. Og har vilde æl smerter. 

Min cyklus er noget rod så jeg ved ikke hvornår min testdag er. Æl kom først på dag 19, og min cyklus er alt fra 31-42 dage.

Jeg tester den 28. Og krydser

Anmeld Citér

15. januar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Hopper over i februar eller marts tråden, alt efter hvordan min cyklus arter sig denne gang.

Held og lykke til de der endnu ikke har fået en positiv test, og tillykke til dem der har fået en positiv test

Anmeld Citér

16. januar 2022

AnoAno

Noget nyt

Anmeld Citér

17. januar 2022

Anonym

7dpo betyder det 3+0?

og kan man stole på appen premom? Altså når man har lagt sine test ind og for paek osv? 

Anmeld Citér

17. januar 2022

AnoAno

7dpo svare til 2+6 såden som jeg har forstået det. Men ved det faktisk ikke. Måske andre som kan hjælpe. 

Anmeld Citér

17. januar 2022

Montero

Anonym skriver:

7dpo betyder det 3+0?

og kan man stole på appen premom? Altså når man har lagt sine test ind og for paek osv? 

Det tænker jeg. Der var nogen her i tråden, som fortalte mig, at ved ÆL er man 2+0, så det passer med 7dpo og 3+0.

Jeg brugte på tidspunkt en anden app, tror den hed Femometer men princippen er det samm. Jeg ved ikke hvor meget vil jeg stole på den, da jeg kunne få flere forskellige resultater fra den samme test. 

Anmeld Citér

17. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign

Jeg ville normalt sige at den her ÆL test er negativ.. tog den i går eftermiddags og havde sex om aftenen og testede så igen i dag til eftermiddag og nu er den svagere..

Jeg havde smerter i går og har normalt ÆL (på den dag i går).. så tænker den måske har været positiv i går morges?

Hvad tænker I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. januar 2022

Montero

Reign skriver:

Jeg ville normalt sige at den her ÆL test er negativ.. tog den i går eftermiddags og havde sex om aftenen og testede så igen i dag til eftermiddag og nu er den svagere..

Jeg havde smerter i går og har normalt ÆL (på den dag i går).. så tænker den måske har været positiv i går morges?

Hvad tænker I?

Ah Jeg hader ÆL tests, jeg har droppet dem, jeg tjekker min livmoderhals i stedet   Det er svært at sige, den ser næsten positvt ud? Min plejede at være næsten blank dagen efter ÆL, men det er vist forskelligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.