Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2022

Ønskebarn nr 2

Hab skriver:

Tak, hvor lang er du?

Umiddelbart 5+4.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2022

Anonym

Ønskebarn nr 2 skriver:

Umiddelbart 5+4.. 

Kan du være kortere henne? Og hvad siger dit hcg?

da jeg var 4+5 var der en tydelig blommesæk og anlæg til foster inde i gestationssæk ved en scanning, men der kan jo være forskel  

Anmeld Citér

5. februar 2022

Hab

Anonym skriver:

da jeg var 4+5 var der en tydelig blommesæk og anlæg til foster inde i gestationssæk ved en scanning, men der kan jo være forskel  

Kan man allerede nu få en scanning? 

Anmeld Citér

5. februar 2022

Hab

Hab skriver:

Tog en blodprøve I sidste tirsdag som lå på 185 og havde sidste mens d.7 januar så var kun 3+2. Er det fint og tester stadig positiv. Ska have taget ny blodprøve på tirsdag 

Anmeld Citér

5. februar 2022

Anonym

Hab skriver:

Jeg fik scanningen ved min gynækolog, fordi jeg måneden før havde haft en bio, som blev tjekket op på hos gynækologen. Så det var ret ekstraordinært og heldigt, fordi hun nok kunne mærke, at jeg var en nervøs førstegangsgravid og derfor ville hun se, om der var en graviditet i livmoderen, hvilket der så var 

Anmeld Citér

8. februar 2022

Hab

Nogen der har prøvet at blive smittet med corona mens man er gravid i uge 4? Jeg er meget bekymret for mit barn i maven. Er dog kun i uge 4+5 men er meget bekymret om det kan betyde noget når man er smittet med corona. Har lige testet positiv for corona efter at min mand var smittet

Anmeld Citér

8. februar 2022

HappyCamper

Hab skriver:

Nogen der har prøvet at blive smittet med corona mens man er gravid i uge 4? Jeg er meget bekymret for mit barn i maven. Er dog kun i uge 4+5 men er meget bekymret om det kan betyde noget når man er smittet med corona. Har lige testet positiv for corona efter at min mand var smittet

Jeg blev vaccineret 3. gang omkring min ægløsning og havde corona da jeg var i uge 5 og 6. Nu er jeg 8+3 og har lige været til en tidlig scanning - og alt så fint ud. Så en positiv historie herfra.. 

Anmeld Citér

9. februar 2022

Ønskebarn nr 2

Anonym skriver:

Mit hcg stiger stødt, men der er stadig ingen baby på scanningen Der er en blommesæk, og ikke andet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.