Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2022

AnoAno

Reign skriver:

Jeg ville normalt sige at den her ÆL test er negativ.. tog den i går eftermiddags og havde sex om aftenen og testede så igen i dag til eftermiddag og nu er den svagere..

Jeg havde smerter i går og har normalt ÆL (på den dag i går).. så tænker den måske har været positiv i går morges?

Hvad tænker I?

Jeg syntes du skal teste iaften så burde den være der. Hvis den er svagere så den nok positiv. 

Held og lykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2022

AnoAno

Montero skriver:

Det tænker jeg. Der var nogen her i tråden, som fortalte mig, at ved ÆL er man 2+0, så det passer med 7dpo og 3+0.

Jeg brugte på tidspunkt en anden app, tror den hed Femometer men princippen er det samm. Jeg ved ikke hvor meget vil jeg stole på den, da jeg kunne få flere forskellige resultater fra den samme test. 

Jeg tjekkede lige min premom app jeg ved heller intet om dpo. Ved bare hvad det betyder. Men på min app står der fx 7dpo ckl 20 så det jo ikke 3+0. Men 2+6. 

Er forvirret

Anmeld Citér

17. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Det her er en bragende positiv æl test. Jeg tester positiv i 24 timer, og min æl ligger på dag 16-21. 

Reeign din test er negativ, og muligvis har den fået for meget urin siden farven løber ud, så den er inkonklussiv. Test igen, og gerne 3x i døgnet. Alt andet end det jeg viser på billedet her er ikke godt nok. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Ønskebarn nr 2 skriver:

Det her er en bragende positiv æl test. Jeg tester positiv i 24 timer, og min æl ligger på dag 16-21. 

Reeign din test er negativ, og muligvis har den fået for meget urin siden farven løber ud, så den er inkonklussiv. Test igen, og gerne 3x i døgnet. Alt andet end det jeg viser på billedet her er ikke godt nok. 

Jamen jeg har skam fået en masse positive tests over det sidste halve år, så jeg ved godt at den skal være mere markeret end stregen eller have samme farveniveau  

Jeg tænker bare at ÆL nok har været der ^^ for den er blevet svagere i dag til eftermiddag, og uanset hvad har vi jo lavet noget hver dag de sidste 5 dage og i dag med, og så kan jeg altid mærke min ÆL, så ingen tvivl der  

Har også tjekket at der var et flot stort æg få dage inden, via ultralyd hehe, det er fordelen ved at arbejde med det

Anmeld Citér

17. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Reign skriver:

Jamen jeg har skam fået en masse positive tests over det sidste halve år, så jeg ved godt at den skal være mere markeret end stregen eller have samme farveniveau  

Jeg tænker bare at ÆL nok har været der ^^ for den er blevet svagere i dag til eftermiddag, og uanset hvad har vi jo lavet noget hver dag de sidste 5 dage og i dag med, og så kan jeg altid mærke min ÆL, så ingen tvivl der  

Har også tjekket at der var et flot stort æg få dage inden, via ultralyd hehe, det er fordelen ved at arbejde med det

Hvor snyd! Du er heldig du selv kan kigge med i hvad der sker derinde. Krydser fingre for du bliver gravid denne måned. Hvor længe har du prøvet? 

Anmeld Citér

18. januar 2022

Montero

Jeg har lige købt nogle tidligtests, hvornår kan jeg starte med at teste? Hvor mange dage efter ÆL starter i? 

Anmeld Citér

18. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Montero skriver:

Jeg har lige købt nogle tidligtests, hvornår kan jeg starte med at teste? Hvor mange dage efter ÆL starter i? 

Der er så stor risiko for at fange en bio, altså en graviditet som ikke er levedygtig, så jeg tester helst ikke for tidligt. 

Men en tidlig test vil kunne vise et positivt resultat fra 3+2 og frem. Så en uge plus en dag eller 2 efter æl. 

Jeg krydser fingre for at du fanger en baby

Anmeld Citér

18. januar 2022

AnoAno

Montero skriver:

9 dage så du 3+2 der kan du begynde.

For dig

Anmeld Citér

18. januar 2022

Montero

Tak for svarene, jeg prøver at teste 10 DPO  vi skal ud at spise der så det vil være rart at vide

Anmeld Citér

18. januar 2022

Tidra22

Ønskebarn nr 2 skriver:

Jeg har nu fået flere positive tests der ikke bliver nær så tydelig som din. Og ja, har testet 3 x dagligt og en gynækolog har bekræftet ægløsning, så ikke ALLE positive tests skal se sådan ud:-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.