Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign

Nu er jeg her så igen.. muligvis stadig kun 2+6 eller 3+0..

og nu får jeg sådan en mærkelig streg igen i dag, dette er dog både på babyplan tidlig test og valmed.. 

Er det ikke lidt mærkeligt at der sku komme noget på 3 test, i to dage og nu også med nyt mærke eller?

Håber I kan hjælpe! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2022

Montero

Så er min mens endelig kommet efter 5 dage med pletblødning, så jeg hopper over i februar.

Anmeld Citér

23. januar 2022

Anonym

Reign skriver:

og nu får jeg sådan en mærkelig streg igen i dag, dette er dog både på babyplan tidlig test og valmed.. 

Er det ikke lidt mærkeligt at der sku komme noget på 3 test, i to dage og nu også med nyt mærke eller?

Håber I kan hjælpe! 

Jeg kan ikke rigtig se en streg, og det er også alt for tidligt at teste - implantation sker tidligst 5-6 dage efter ægløsning, så jeg ville forsøge at lade være med at teste allerede nu, især med fare for bio - som du jo desværre også kender til… det andet er bare selvpineri

Anmeld Citér

23. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Reign skriver:

Håber I kan hjælpe! 

Jeg kan altså ikke se noget, men jeg håber at du står med 2 streger ved 4+0

Anmeld Citér

23. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Montero skriver:

Så er min mens endelig kommet efter 5 dage med pletblødning, så jeg hopper over i februar.

Øv øv, men det kan være vi ses i februar tråden. Knus og kram

Anmeld Citér

23. januar 2022

Montero

Ønskebarn nr 2 skriver:

Øv øv, men det kan være vi ses i februar tråden. Knus og kram

Tak Må jeg spørge hvor lang tid skulle du vente til at komme til gynækolog? Jeg skal vente mere end 3 måneder  

Anmeld Citér

23. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Montero skriver:

Tak Må jeg spørge hvor lang tid skulle du vente til at komme til gynækolog? Jeg skal vente mere end 3 måneder  

Fra jeg fik henvisningen, der blev jeg tilbudt en akut tid, men den måtte jeg aflyse da jeg blev syg. Fik en ny tid 14 dage efter, og det er på tirsdag! 

Men jeg har plaget om en henvisning i over 6 måneder.. 

Anmeld Citér

24. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Så blev jeg også ramt af testmonsteret og jeg havde kun en valmed liggende, jeg har med vilje ikke købt flere test hjem for jeg går lidt amok med dem

Jeg ser altså en meeeget svag streg.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. januar 2022

Montero

Ønskebarn nr 2 skriver:

Så blev jeg også ramt af testmonsteret og jeg havde kun en valmed liggende, jeg har med vilje ikke købt flere test hjem for jeg går lidt amok med dem

Jeg ser altså en meeeget svag streg.. 

Jeg kan også se en meget svag streg Du er nødt til at købe flere tests nu, vi skal jo se hvordan stregen udvikler sig

Anmeld Citér

24. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Montero skriver:

Jeg kan også se en meget svag streg Du er nødt til at købe flere tests nu, vi skal jo se hvordan stregen udvikler sig

Jeg ligger snothamrende syg, så kommer ingen steder. Heller ikke til gynækolog imorgen. Så det får lov at vente til jeg er ovenpå igen. 

Men jeg er glad for at andre end mig kan se noget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.