Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2022

MR1991

Så er mine tests helt positive, så efter 10 måneder er jeg endelig gravid. Tilgengæld har jeg fået corona, heldigvis har jeg nået alle mine vaccinationer. Og jeg er alm syg, så jeg er ikke så nervøs. Men jeg snakker lige med lægen på mandag, for at bestille tid til læge, og så nævner jeg det lige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Ønskebarn nr 2 skriver:

Jeg tester 14 dage efter æl, det er 28. Januar. Men min cyklus er så fucked up så jeg ved det ikke. 

Efter corona vacciner har jeg desværre gået rod i cyklusserne. Før var det ALTID 28 dage, kun meget få udsving. Nu er det alt mellem 25 og 42. Og det er træls! 

Det er jeg ked af, det må være så hårdt at gå i uvidenhed hele tiden ift cykluslængde og testtid

Og så lige din besked før det, og på nogle få kan man ultralydsmæssigt godt kunne ane en gestationssæk, men det er ikke på alle

Anmeld Citér

21. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign

Så er mine tests helt positive, så efter 10 måneder er jeg endelig gravid. Tilgengæld har jeg fået corona, heldigvis har jeg nået alle mine vaccinationer. Og jeg er alm syg, så jeg er ikke så nervøs. Men jeg snakker lige med lægen på mandag, for at bestille tid til læge, og så nævner jeg det lige

Kæmpe tillykke!!! Hvor er det dejligt for dig  men godt du har fået vaccinerne i det mindste  

og ps så håber jeg at jeg kan følge dig trop her på vores 10. forsøg også

Anmeld Citér

21. januar 2022

MR1991

Reign skriver:

Kæmpe tillykke!!! Hvor er det dejligt for dig  men godt du har fået vaccinerne i det mindste  

og ps så håber jeg at jeg kan følge dig trop her på vores 10. forsøg også

Det håber jeg også for dig, det er forfærdelig at vente

Anmeld Citér

21. januar 2022

Ønskebarn nr 2

MR1991 skriver:

Hvor skønt!!! Stoort tillykke altså! Har du mon regnet lidt på en terminsdato? September/oktober?

Anmeld Citér

21. januar 2022

MR1991

Ønskebarn nr 2 skriver:

Hvor skønt!!! Stoort tillykke altså! Har du mon regnet lidt på en terminsdato? September/oktober?

Omkring 29 september, og min ægløsning lægger senere, så nok start oktober vores første er fra maj, så dejligt de ikke falder sammen

Anmeld Citér

21. januar 2022

Ønskebarn nr 2

MR1991 skriver:

Omkring 29 september, og min ægløsning lægger senere, så nok start oktober vores første er fra maj, så dejligt de ikke falder sammen

Fantastisk Ønsker dig/jer alt det bedste

Anmeld Citér

22. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign

Har babyplan tidlig test tit skyggestreger? 
Jeg plejer at bruge RFSU tidlig test..

Det skal lige siges at jeg godt ved der nok ikke er noget på billedet.. desperationen har nok ramt mig pga symptomer..

og så er den taget ALT for tidligt.. altså vi taler 2+5 hvis ud fra sidste mens første dag.. men ud fra ÆL er det 2+6 (stadig tidligt I know)

Hvad siger de kloge damer?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Reign skriver:

Har babyplan tidlig test tit skyggestreger? 
Jeg plejer at bruge RFSU tidlig test..

Det skal lige siges at jeg godt ved der nok ikke er noget på billedet.. desperationen har nok ramt mig pga symptomer..

og så er den taget ALT for tidligt.. altså vi taler 2+5 hvis ud fra sidste mens første dag.. men ud fra ÆL er det 2+6 (stadig tidligt I know)

Hvad siger de kloge damer?

Jeg ville ønske jeg ku se noget, men det kan jeg ikke. Men du må være tålmodig ligsom os andre Jeg er ikke en skid tålmodig, men det lød godt ik

Anmeld Citér

22. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Ønskebarn nr 2 skriver:

Jeg ville ønske jeg ku se noget, men det kan jeg ikke. Men du må være tålmodig ligsom os andre Jeg er ikke en skid tålmodig, men det lød godt ik

Ja det er SÅ svært!

Det lød godt though

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.