Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

38.838 visninger
417 svar
248 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2021

Jolle88

Kære alle - jeg tænkte at tiden var inde til en januar tråd.

Jeg har ÆL d. 2. Januar og første test omkring 16. Januar. Det er vores første forsøg på graviditet, men vi har været klar i noget tid og “forberedt” os ved at jeg har tracket ÆL i noget tid. Jeg er meget spændt på det hele.

Jeg er ny herinde og knap så garvet i denne verden, så kommer nok til at stille masse spørgsmål undervejs. Jeg går ind til det optimistisk, men realistisk. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Jolle88 skriver:

Jeg har ÆL d. 2. Januar og første test omkring 16. Januar. Det er vores første forsøg på graviditet, men vi har været klar i noget tid og “forberedt” os ved at jeg har tracket ÆL i noget tid. Jeg er meget spændt på det hele.

Jeg er ny herinde og knap så garvet i denne verden, så kommer nok til at stille masse spørgsmål undervejs. Jeg går ind til det optimistisk, men realistisk. 

Spændende med en testtråd for januar

Vi har været igang siden januar 2020, mistet 3 graviditeter, og været i udredning for gentagne graviditetstab som vi lige har afsluttet. Jeg mistede sidste gang i maj/juni i år, og har siden da holdt pause, dels pga. udredningen.
Forventer æl her engang midt/slut december, og test dag i januar  spørg endelig løs!

Anmeld Citér

8. december 2021

Jolle88

__anonym skriver:

Spændende med en testtråd for januar

Vi har været igang siden januar 2020, mistet 3 graviditeter, og været i udredning for gentagne graviditetstab som vi lige har afsluttet. Jeg mistede sidste gang i maj/juni i år, og har siden da holdt pause, dels pga. udredningen.
Forventer æl her engang midt/slut december, og test dag i januar  spørg endelig løs!

Det lyder som en stor og hård omgang I har været igennem. Jeg krydser alle fingre for at det lykkes denne gang for jer. 
Jeg håber at denne tråd fyldes med en masse positive test

Anmeld Citér

8. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Jolle88 skriver:

Det lyder som en stor og hård omgang I har været igennem. Jeg krydser alle fingre for at det lykkes denne gang for jer. 
Jeg håber at denne tråd fyldes med en masse positive test

Ja det har bestemt ikke været nemt, men vi er klar til at prøve igen og være optimistiske Dette er vores første forsøg efter den sidste abort og udredningen

Håber også tråden bliver fyldt med positive tests

Anmeld Citér

8. december 2021

Ønskebarn22

Jolle88 skriver:

Godt initiativ

Hvor er det bare spændende i skal i gang med projekt baby, og smart af dig at tracke din æl før i starter, jeg kan godt fortryde jeg ikke smed pillerne nogle måneder før vi gik i gang, for at tracke cyklus

Vi skal i gang igen efter vi lige har været igennem en MA.. nu må du ikke blive skræmt.. Jeg kan se jeg desværre ikke er ene om at have mistet i denne tråd.. statistikken giver jo heldigvis et helt andet billede - den er nemlig på vores side

Vi var 4 cyklusser om at opnå graviditet, så drømmen er, at jeg bliver gravid igen hurtigt, og gerne indenfor 3 med (skal sandheden frem, så gerne inden næste mens ) så jeg håber min krop vil samarbejde og give os en lille 2022 baby

Babystøv til alle

Anmeld Citér

8. december 2021

Jolle88

Ønskebarn22 skriver:

Godt initiativ

Hvor er det bare spændende i skal i gang med projekt baby, og smart af dig at tracke din æl før i starter, jeg kan godt fortryde jeg ikke smed pillerne nogle måneder før vi gik i gang, for at tracke cyklus

Vi skal i gang igen efter vi lige har været igennem en MA.. nu må du ikke blive skræmt.. Jeg kan se jeg desværre ikke er ene om at have mistet i denne tråd.. statistikken giver jo heldigvis et helt andet billede - den er nemlig på vores side

Vi var 4 cyklusser om at opnå graviditet, så drømmen er, at jeg bliver gravid igen hurtigt, og gerne indenfor 3 med (skal sandheden frem, så gerne inden næste mens ) så jeg håber min krop vil samarbejde og give os en lille 2022 baby

Babystøv til alle

Se nu kommer mit første spørgsmål allerede  Når du skriver at I var 4 cyklusser om at opnå graviditet, mener du så at det tog jer 4 cyklusser fra I tog beslutningen og baby til I havde en positiv test?

Anmeld Citér

9. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jolle88 skriver:

For det første velkommen til 

for det andet godt med en Jan tråd. Ifølge min app skulle jeg ha ægløsning d 19 dec. Men i sidste cyklus der prøvet jeg æl test første gang i mit liv og der lå æl lidt tidligere end hvad appen sagde. Og test dag er D.2 Jan. Håber virkelig at 4 cyklus er Lykke tallet for os.

Anmeld Citér

9. december 2021

Ønskebarn22

Jolle88 skriver:

Se nu kommer mit første spørgsmål allerede  Når du skriver at I var 4 cyklusser om at opnå graviditet, mener du så at det tog jer 4 cyklusser fra I tog beslutningen og baby til I havde en positiv test?

Du kommer bare med alle de spørgsmål der måtte komme

Ja jeg smed p pillerne i maj og fik mens, og så startede vi projekt baby - og der hvor jeg skulle have haft min 4 mens, udeblev den

Anmeld Citér

16. december 2021

Morpåudebane

Desværre kom mens her til morgen, så jeg hopper med over i 2022 og dermed 11. Cyklus i kampen om en sidste 3’er 

testdag 13. Januar

Anmeld Citér

16. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Desværre kom mens her til morgen, så jeg hopper med over i 2022 og dermed 11. Cyklus i kampen om en sidste 3’er 

testdag 13. Januar

Øv øv. Op igen. 
jeg er ved at få positiv æl test, intet har jeg fået positiv æl test idag eller er jeg meget tæt på.  
vi har heldigvis ikke prøvet så længe men vi er på 4 cyklus på at prøve at lave 3 barn og sidste.  Nu må det snart ske. 
hvad synes du? Den øverste er fra igår aftes og den nederste fra her kl 11:20 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.