Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Ønskebarn nr 2 skriver:

Hvor snyd! Du er heldig du selv kan kigge med i hvad der sker derinde. Krydser fingre for du bliver gravid denne måned. Hvor længe har du prøvet? 

Haha ja jeg ved det godt

Men absolut ikke en fordel at vide alt der kan gå galt etc

Det her er 9. cyklus med 4 bio’er på turen..

Og tak, håber også det sker denne gang og den holder fast

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Reign skriver:

Haha ja jeg ved det godt

Men absolut ikke en fordel at vide alt der kan gå galt etc

Det her er 9. cyklus med 4 bio’er på turen..

Og tak, håber også det sker denne gang og den holder fast

Så får du lige en ekstra portion krydsede fingre herfra da!

Jeg har fanget 1 bio, blev viiildt ked af det.

Anmeld Citér

19. januar 2022

AnoAno

Hvilke tidligtest kan i anbefale? Jeg har babyplan liggende. Eller skal man droppe dem og købe valmed? 

Anmeld Citér

19. januar 2022

Morpåudebane

AnoAno skriver:

Hvilke tidligtest kan i anbefale? Jeg har babyplan liggende. Eller skal man droppe dem og købe valmed? 

Syntes personligt tidlig teste er håbløse, testede mere positivt på en alm valmed end en tidlig test fra babyplan, da jeg var 3+3  

Anmeld Citér

19. januar 2022

Ønskebarn nr 2

AnoAno skriver:

Bare hold dig til babyplan tidlig test eller valmed. Det er de to mærker man hører bedst om. 

Jeg købte en i fakta fra rfsu og de er virkelig skod. (Og utilregnelige)

Anmeld Citér

19. januar 2022

AnoAno

Ønskebarn nr 2 skriver:

Bare hold dig til babyplan tidlig test eller valmed. Det er de to mærker man hører bedst om. 

Jeg købte en i fakta fra rfsu og de er virkelig skod. (Og utilregnelige)

Ja har nemlig hørt de der rfsu var utilregnelig lidt ligesom apotekets. Jeg har testet svag positiv på babyplan tidligtest negativ på deres alm. 

Jeg har testet i to dage hvor jeg syntes stegen  bliver tydligere men ved ikke om de er til at stole på så ville prøve en anden men jeg løber i netto og køber en valmed og tester sener. 

Tak for svar

Anmeld Citér

19. januar 2022

AnoAno

Morpåudebane skriver:

Syntes personligt tidlig teste er håbløse, testede mere positivt på en alm valmed end en tidlig test fra babyplan, da jeg var 3+3  

Yes prøver valmed sener. 

Tak for svar

Anmeld Citér

19. januar 2022

Anonym

Første gang jeg bruger babyplan test.. laver de virkelig så mange skyggestreger? Svært at se på billedet, men alle har en

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. januar 2022

AnoAno

Anonym skriver:

Første gang jeg bruger babyplan test.. laver de virkelig så mange skyggestreger? Svært at se på billedet, men alle har en

Det håber jeg da ikke! 

Det kan muligt være en bio du har fanget hvis den ikke bliver tydligere eller udvikler sig. 

Anmeld Citér

19. januar 2022

Morpåudebane

Anonym skriver:

Jeg ser desværre ikke noget og har personligt aldrig fået en skygge på babyplan, uden at det endte med en graviditet er testene fra samme dag eller over flere dage ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.