Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Ville I være bekymret hvis I fik en blærebetændelse tidligt i en evt graviditet? Er næsten 3+0, og det murrer amok dernede, niver og jeg har kvalme, men tester positiv for blærebetændelse… og er på antibiotika kur, men det føles ikke som en blærebetændelse normalt ville føles, er så nervøs for at det skal gå ud over et evt lillebitte embryo

Nogen der har erfaring eller info?

Hvis du kommer i behandling for det så tror jeg ikke der sker noget. Men det er sårbart i start og slut af graviditeten. 

Jeg havde blærebetændelse flere gange i forrige graviditet også i de første uger (omkring 5. -6. Uge) men jeg fik altså en sund og rask pige. Jeg havde iøvrigt også gruppe b streptokokker. Ooog jeg er rhesus negativ og min datter er rhesus positiv. Så der var nok at holde styr på! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Ønskebarn nr 2 skriver:

Hvis du kommer i behandling for det så tror jeg ikke der sker noget. Men det er sårbart i start og slut af graviditeten. 

Jeg havde blærebetændelse flere gange i forrige graviditet også i de første uger (omkring 5. -6. Uge) men jeg fik altså en sund og rask pige. Jeg havde iøvrigt også gruppe b streptokokker. Ooog jeg er rhesus negativ og min datter er rhesus positiv. Så der var nok at holde styr på! 

Tak for din erfaring og svar

Jeg havde selv GBS i min første graviditet, not fun

Håber snart at det går væk.. pillerne virker ikke

Anmeld Citér

21. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Reign skriver:

Tak for din erfaring og svar

Jeg havde selv GBS i min første graviditet, not fun

Håber snart at det går væk.. pillerne virker ikke

Det tager et par dage før det virker, men hvilke symptomer har du? 

Anmeld Citér

21. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Ønskebarn nr 2 skriver:

Det tager et par dage før det virker, men hvilke symptomer har du? 

Jeg fik tbl til 3 dage og tager den sidste her om 2 timer.. så synes jo jeg burde sen en bedring?

Jeg har urinstix derhjemme og den bonnede endnu mere ud i går end da jeg fandt ud af det.. og så presser det bare på blæren.. og murrer i underlivet… jeg får også kvalme et par gange i løbet af dagen…

Føler mig lidt snydt, for kunne jo lyde som graviditetssymptomer, bliver skuffet hvis det ikke er det

Anmeld Citér

21. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Reign skriver:

Jeg fik tbl til 3 dage og tager den sidste her om 2 timer.. så synes jo jeg burde sen en bedring?

Jeg har urinstix derhjemme og den bonnede endnu mere ud i går end da jeg fandt ud af det.. og så presser det bare på blæren.. og murrer i underlivet… jeg får også kvalme et par gange i løbet af dagen…

Føler mig lidt snydt, for kunne jo lyde som graviditetssymptomer, bliver skuffet hvis det ikke er det

Det lyder bestemt som at der er noget igang.

Jeg har murren i maven, og så er jeg temperamentsfuld og har let til tårer, det har varet et par dage. Jeg græder allerede på forskud, for jeg bliver så ked af det hvis ikke den sætter sig fast denne måned  

Så kan kun krydse fingre for os begge. Hvornår har du testdag? 

Anmeld Citér

21. januar 2022

Montero

Ønskebarn nr 2 skriver:

Jeg har murren i maven, og så er jeg temperamentsfuld og har let til tårer, det har varet et par dage. Jeg græder allerede på forskud, for jeg bliver så ked af det hvis ikke den sætter sig fast denne måned  

Jeg har også været let til tårer de sidste par dage Det er min 4. dag med pletblødning, min mave gør lidt mere ondt i dag så mens kommer nok senere i dag

Jeg krydser for dig du har jo stadig en uge til din mens?

Anmeld Citér

21. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign

Føler din frustration

for os begge! Kan ikke overskue at se min mens. igen….

Har testdag d. 31./1. feb.

Hvad med dig? ^^

Anmeld Citér

21. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Montero skriver:

Jeg har også været let til tårer de sidste par dage Det er min 4. dag med pletblødning, min mave gør lidt mere ondt i dag så mens kommer nok senere i dag

Jeg krydser for dig du har jo stadig en uge til din mens?

Pga meget svingende cyklusser så ved jeg ikke hvornår min mens kommer, den kan komme nu eller om 3 uger. Og det bliver man pip gok af. 

Men ifølge mine beregninger for gennemsnit af de seneste 8 cyklusser, så er det om en uge ja. I hope noot. 

Jeg skal til gynækolog på tirsdag, vedr. Ustabil cyklus og smerter. Det ville være fedt hvis de så sagde de ku se noget, men 3+4 er lige tidligt nok jo

Anmeld Citér

21. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Reign skriver:

Føler din frustration

for os begge! Kan ikke overskue at se min mens. igen….

Har testdag d. 31./1. feb.

Hvad med dig? ^^

Jeg tester 14 dage efter æl, det er 28. Januar. Men min cyklus er så fucked up så jeg ved det ikke. 

Efter corona vacciner har jeg desværre gået rod i cyklusserne. Før var det ALTID 28 dage, kun meget få udsving. Nu er det alt mellem 25 og 42. Og det er træls! 

Anmeld Citér

21. januar 2022

Montero

Ønskebarn nr 2 skriver:

Pga meget svingende cyklusser så ved jeg ikke hvornår min mens kommer, den kan komme nu eller om 3 uger. Og det bliver man pip gok af. 

Men ifølge mine beregninger for gennemsnit af de seneste 8 cyklusser, så er det om en uge ja. I hope noot. 

Jeg skal til gynækolog på tirsdag, vedr. Ustabil cyklus og smerter. Det ville være fedt hvis de så sagde de ku se noget, men 3+4 er lige tidligt nok jo

Det lyder godt nok frusterende. Jeg håber, at gynækolog kan give dig et svar på det på tirsdag

Jeg tror, at man kan ikke se meget før uge 6, men jeg er ikke sikkert. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.