Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2022

SassAs

Jeg har netop fået en positiv ægløsningstest, så regner med testdag omkring d. 19. Januar �� jeg krydser fingre for os alle sammen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
SassAs skriver:

Jeg krydser og hepper på dig

Undskyld jeg forstår ikke helt? 
men tak. Jeg er idag 4+1  håber alt er som det skal være og at spiren inde i maven er sund og rask. 
er du gravid eller prøver i?

Anmeld Citér

2. januar 2022

Karlakarla

Profilbillede for Karlakarla
SassAs skriver:

Stort tillykke ! 

Tusind tak!

Anmeld Citér

2. januar 2022

SassAs

Undskyld jeg forstår ikke helt? 
men tak. Jeg er idag 4+1  håber alt er som det skal være og at spiren inde i maven er sund og rask. 
er du gravid eller prøver i?

undskyld, den var ment til Reign. Jeg ville ønske dig stort tillykke med graviditeten! Jeg håber at kunne følge med snart. Vi prøver , har fået positiv ægløsningstest i dag.

Anmeld Citér

2. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

undskyld, den var ment til Reign. Jeg ville ønske dig stort tillykke med graviditeten! Jeg håber at kunne følge med snart. Vi prøver , har fået positiv ægløsningstest i dag.

Skal du slet ikke undskylde for. 
og tusind tak. 
mig ja håber jeg du snart gør. Jeg hepper på dig og alle andre der ønsker graviditet. 
Og super med positiv ægløsningstest. Nu skal der hygges.

Anmeld Citér

2. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
SassAs skriver:

Jeg krydser og hepper på dig

Tak

Anmeld Citér

2. januar 2022

MR1991

Jeg melder mig med på banen. Vi er i gang med nr 2 på 10 måned. Ved nummer et var det med det samme, men denne gang er det sværere, så jeg håber snart på to streger - gerne inden et år. Hvor jeg dog bare ønsker vi ikke skal også behandling 

Held og lykke til jer alle

Anmeld Citér

2. januar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

Ny testdag for mig, som bliver omkring d. 19-20 januar.
For lidt over en uge siden havde jeg en positiv digital, og det jeg også troede ville blive en positiv strimmel senere på dagen (den manglede måske lige det sidste, og sådan kan den se ud ved mig, for så at blive positiv samme dag om eftermiddagen).
Æl-testene blev positiv tidligt i nat (havde symptomer på æl), så den var nok positiv igår eftermiddags/aften.
Troede lige at min cyklus artede sig, men nu bliver den ca. 39-40 dage

Med lang cyklus og en dag vi har misset, har jeg ikke meget tiltro at det lykkedes i denne omgang (vores første forsøg efter 3. Ufrivillige abort, pause, og udredning for gentagne graviditetstab)

Anmeld Citér

2. januar 2022

Jopige

Love Angel skriver:

Skal du slet ikke undskylde for. 
og tusind tak. 
mig ja håber jeg du snart gør. Jeg hepper på dig og alle andre der ønsker graviditet. 
Og super med positiv ægløsningstest. Nu skal der hygges.

Har du testet mere?

Anmeld Citér

2. januar 2022

MorYES

Hej med jer

Jeg havde en positiv ægløsningstest d.27 og derfor nok ægløsning d.28

Jeg skal teste her om 3-4 dage ca, hvis jeg kan vente

Stort tillykke til jer der allerede har fået en positiv test

Jeg har oplevet en masse murren og jag de sidste dage. Det plejer jeg ikke. Har født 2 gange før. Det skete hhv 1&2 cyklus de andre graviditeter. Jeg ønsker bare det sker snart!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.