Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2022

Hab

Love Angel skriver:

Er det ind for tid? 

Hej den her kom ingen for tid, ved ikk om i kan se en svag streg. Ska have mens på tirsdag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hej den her kom ingen for tid, ved ikk om i kan se en svag streg. Ska have mens på tirsdag. 

Måske måske kan jeg fornemme noget. Men ved intet om der er farve i overhovedet. Test om 2 dage og se om der kommer noget er er tydeligere. 

og skrev du ikke tidligere i tråden at du skal ha din menses den 3? det er en mandag.

Anmeld Citér

1. januar 2022

Morpåudebane

Hab skriver:

Hvis du bruger den slags test så vent ALTID til 4+1, de er nogle drønnerter til at lave streger uden man er gravid jeg holder mig generelt væk fra alle teste med blå farve  

Anmeld Citér

1. januar 2022

Anonym

Hab skriver:

Hold dig langt væk fra apotekets test. De laver altid svage streger. Selv mænd kan få positive resultater på dem. de burde fjernes fra hylderne 

Anmeld Citér

1. januar 2022

Hab

Jeg ska have mens d. 4 januar. Min fejl. Jeg havde en medicinsk abort d.30 oktober hvor jeg var i uge 13 og babyen havde slemme misdannelser men havde hjerte. Fin mens d. 8 december igen. Men det er mærkeligt for jeg testede i alm gtest fra netto i morges men den var negativ. Kun den fra apotek viser en meget svag streg. Så ved ikk hva jeg ska tro. Jeg vil så gerne være gravid igen. Men altså hat ikk noget symptomer på graviditet, kun øget tissetrang. Ellers intet. 

Anmeld Citér

1. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Hab skriver:

Jeg ska have mens d. 4 januar. Min fejl. Jeg havde en medicinsk abort d.30 oktober hvor jeg var i uge 13 og babyen havde slemme misdannelser men havde hjerte. Fin mens d. 8 december igen. Men det er mærkeligt for jeg testede i alm gtest fra netto i morges men den var negativ. Kun den fra apotek viser en meget svag streg. Så ved ikk hva jeg ska tro. Jeg vil så gerne være gravid igen. Men altså hat ikk noget symptomer på graviditet, kun øget tissetrang. Ellers intet. 

Jeg er vildt ked af på dine vegne. Hvor må det være hårdt. 
håber du opnår graviditet igen hurtigst muligt. opdater gerne når du tester igen. Og måske skal du prøve andre mærker i stedet for de test der er med blå streg, som andre skrev. 
valmed er en af de bedste synes jeg. Både i strimmel og stav.

Anmeld Citér

1. januar 2022

H. Salling

Profilbillede for H. Salling

Jeg har testidag: d. 1/1. Men har snydt lidt og testet op til. 

Igår og idag er testen tiltagende positiv, - tror jeg??!

Problemet er at jeg fik taget en hcg-blodprøve  i torsdags, som var meget meget lav og nærmest ikke kunne indikere graviditet. Men siden da er stregen kun blevet tydeligere. 

Til sidstnævnte kan jeg tilføje, at jeg har en 9 liter væske ophobet i kroppen lige nu (Ja, den er god nok, - 9 liter!!)

Kan det give et falsk for lavt resultat, fordi jeg er “fortyndet”??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Kh Helena

Anmeld Citér

1. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Hab skriver:

Altså jeg kan godt ane noget  Håber den er tydeligere i morgen

Anmeld Citér

1. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign

Nu er jeg igen nået til PMS dag.. og jeg er super mega trist.. Er nok en blanding af årets første dag og håbet om at jeg kunne teste tidligt positiv 3+4... Men intet her til morgen.. har kvalme og murren, men jeg er bare så fyldt op af frygt for at den ikke er der eller igen bliver en mulig bio....  

Havde bare brug for luft, for jeg kan ikke dele min frygt med andre end min mand og så herinde...

Afventer stadig mandag/tirsdag.. men for pokker det er så hårdt det her..

Godt nytår til jer andre

Anmeld Citér

1. januar 2022

H. Salling

Profilbillede for H. Salling
Reign skriver:

Nu er jeg igen nået til PMS dag.. og jeg er super mega trist.. Er nok en blanding af årets første dag og håbet om at jeg kunne teste tidligt positiv 3+4... Men intet her til morgen.. har kvalme og murren, men jeg er bare så fyldt op af frygt for at den ikke er der eller igen bliver en mulig bio....  

Havde bare brug for luft, for jeg kan ikke dele min frygt med andre end min mand og så herinde...

Afventer stadig mandag/tirsdag.. men for pokker det er så hårdt det her..

Godt nytår til jer andre

Kære du. 
Ked af det på jeres vejne. 

Alverdens tanker herfra

Kh Helena

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.