Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2022

Jopige

Love Angel skriver:

Om jeg har???? 
Jeg er direkte blivet en test monster noget jeg aldrig troede at jeg vil blive.

jeg tester hver dag mindst 2 gange. Jeg kender ikke mig selv længere 

men altså sidste månede købt jeg amok af graviditetstest og ægløsningstest hovsa derfor nu skal graviditetstest bruges. Haha 

Hahaha du lyder præcis ligesom mig! Må jeg se dem?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Hahaha du lyder præcis ligesom mig! Må jeg se dem?

haha 

og øv jeg slettede nogle af dem. Men du få dem jeg har, fra jeg startede da jeg var 3+4 til idag hvor jeg er 4+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Hab skriver:

Ska have mens I morgen men testet negativ i dag Kan jeg stadig nå det?

Sidder ligesom dig i dag med en negativ test.. sidder og frygter pletblødning i dag og så mens i morgen….

Det er så hårdt

Anmeld Citér

3. januar 2022

Hab

Reign skriver:

Sidder ligesom dig i dag med en negativ test.. sidder og frygter pletblødning i dag og så mens i morgen….

Det er så hårdt

Ja det er mega hårdt. Men har ikk haft noget endnu. Lade os krydse fingre for at den ikk dukker op hverken for dig eller mig

Anmeld Citér

3. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Hab skriver:

Ja det er mega hårdt. Men har ikk haft noget endnu. Lade os krydse fingre for at den ikk dukker op hverken for dig eller mig

Anmeld Citér

3. januar 2022

Anonym

Dejligt med alle de positiv teste. Tillykke til jer

jeg er på cd.5 idag! Jeg har købt æl teste fra  babyplan. Det er vores første forsøg med æl teste i de to år vi har prøvet. Sååå hvordan er det lige. 

Hvornår begynder jeg at teste? Min cyklus er 27-28 dage ALTID. 

Hvornår har man sex? 

Jeg ved godt der findes skema osv på nettet det kan jeg ikke bruge til noget. Søger erfaring! 

Vil i dele jeres historie med mig? 

Jeg orker nærmest ikke at prøve mere dette er vores 25 cyklus uden en eneste positiv test ingen bio,ma,sa eller gul i baggagen men vi har børn sammen som bare kom af sig selv uplanlagte 3børn med to års mellemrum. 

Tak på forhånd. 

Anmeld Citér

3. januar 2022

Morpåudebane

Ej man får helt kløen i fingrene af alle de flotte teste  jeg er kun 2+4 idag så ventetiden er uendelig lang !

Anmeld Citér

3. januar 2022

Jolle88

Til jer mere garvede som har prøvet dette før. Havde I nogle symptomer inden I kunne teste positivt? 

Anmeld Citér

3. januar 2022

Morpåudebane

Jolle88 skriver:

Til jer mere garvede som har prøvet dette før. Havde I nogle symptomer inden I kunne teste positivt? 

1. Gang nej

2. Gang kvalme fra 3+1 og testede positiv 3+3 

Anmeld Citér

3. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Dejligt med alle de positiv teste. Tillykke til jer

jeg er på cd.5 idag! Jeg har købt æl teste fra  babyplan. Det er vores første forsøg med æl teste i de to år vi har prøvet. Sååå hvordan er det lige. 

Hvornår begynder jeg at teste? Min cyklus er 27-28 dage ALTID. 

Hvornår har man sex? 

Jeg ved godt der findes skema osv på nettet det kan jeg ikke bruge til noget. Søger erfaring! 

Vil i dele jeres historie med mig? 

Jeg orker nærmest ikke at prøve mere dette er vores 25 cyklus uden en eneste positiv test ingen bio,ma,sa eller gul i baggagen men vi har børn sammen som bare kom af sig selv uplanlagte 3børn med to års mellemrum. 

Tak på forhånd. 

Hej med dig.

min mand og jeg har 2 piger. Den første kom på 3cyklus, nr 2 kom i første hug. Begge gangene havde vi bare sex når vi havde lyst og jeg dengang ikke andet hvordan man tæller cykluslængde eller viste noget overhovedet noget om ægløsning mm. 
for 4 måneder siden begyndte vi på at vil prøve at lave baby nr 3 ( og den sidste) de første 2 måneder prøvet vi uden ægløsningstest. Men efter jeg fik min menses på nr 2 cyklus hvor vi prøvet. Så gik jeg lidt i panik om jeg kan blive gravid ( gik i panik pga min alder 33 år nu)  når men så købte jeg æl test for første gang i mit liv. Så 3 cyklus brugte jeg æl test jeg har også ligesom dig cyklus på 27-28 dage, og fandt hurtig min ægløsning. Min ægløsning lå på dag 11  Men da tredje månede hvor igen kom min menses så gik jeg serøst i panik. Når men igen på cyklus nr 4 testede jeg positiv for ægløsningstest på dag 11. Og idag  er jeg 4+2 uger henne.  
hovsa det bliv lige langt nok, sorry

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.