Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Reign skriver:

Nu er jeg igen nået til PMS dag.. og jeg er super mega trist.. Er nok en blanding af årets første dag og håbet om at jeg kunne teste tidligt positiv 3+4... Men intet her til morgen.. har kvalme og murren, men jeg er bare så fyldt op af frygt for at den ikke er der eller igen bliver en mulig bio....  

Havde bare brug for luft, for jeg kan ikke dele min frygt med andre end min mand og så herinde...

Afventer stadig mandag/tirsdag.. men for pokker det er så hårdt det her..

Godt nytår til jer andre

Ked af du testet negativ her til morgen. Men det måske stadig for tidlig for dig at kunne teste positiv.  Test på mandag og se hvad den siger.

opdater gerne hvis du tester der eller hvis du tester før, jeg krydser for du snart tester positivt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2022

Anonym

Hab skriver:

Jeg ska have mens d. 4 januar. Min fejl. Jeg havde en medicinsk abort d.30 oktober hvor jeg var i uge 13 og babyen havde slemme misdannelser men havde hjerte. Fin mens d. 8 december igen. Men det er mærkeligt for jeg testede i alm gtest fra netto i morges men den var negativ. Kun den fra apotek viser en meget svag streg. Så ved ikk hva jeg ska tro. Jeg vil så gerne være gravid igen. Men altså hat ikk noget symptomer på graviditet, kun øget tissetrang. Ellers intet. 

Hvis du kun tester positivt på apotekets test, så er den højst sandsynligt negativ  de laver altid skyggestreger, og din test ligner desværre de klassiske negative med skyggestreg. Håber, du får en positiv test snart

Anmeld Citér

1. januar 2022

Hab

Ja jeg ved det ikke helt selv men har testet i valmed også samme tidspunkt som den fra apoteket men den viste negativ. Hvis der er noget burde jeg kunne teste positiv på valmed også tænker jeg, da jeg skal have mens om 2 dage. Men som sagt har heller ingen symptomer 

Anmeld Citér

1. januar 2022

Anonym

Hab skriver:

Ja jeg ved det ikke helt selv men har testet i valmed også samme tidspunkt som den fra apoteket men den viste negativ. Hvis der er noget burde jeg kunne teste positiv på valmed også tænker jeg, da jeg skal have mens om 2 dage. Men som sagt har heller ingen symptomer 

Ja, hvis Valmed er negativ, så tror jeg du skal gå efter den, desværre  Apotekets tests er yderst utilregnelige, så dem skal man holde sig langt fra

Anmeld Citér

1. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
HelenaJensen skriver:

Kære du. 
Ked af det på jeres vejne. 

Alverdens tanker herfra

Tak søde

Jeg synes at dine tests ser fine ud

Anmeld Citér

1. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Love Angel skriver:

Ked af du testet negativ her til morgen. Men det måske stadig for tidlig for dig at kunne teste positiv.  Test på mandag og se hvad den siger.

opdater gerne hvis du tester der eller hvis du tester før, jeg krydser for du snart tester positivt.

Tak for omtanken, jeg skal nok vende tilbage, håber bare det er med godt nyt

Anmeld Citér

1. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Reign skriver:

Tak for omtanken, jeg skal nok vende tilbage, håber bare det er med godt nyt

Håber jeg også

og desuden det er mega godt tegn at du har kvalme.

Anmeld Citér

1. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Love Angel skriver:

Håber jeg også

og desuden det er mega godt tegn at du har kvalme.

Jaeh det tænker jeg jo også, men det kommer og går sådan et par gange i løbet af dagen og det er ikke sådan bare morgenkvalme.. så begynder man også at tænke, nå så er det nok bare mig der overtænker igen

Anmeld Citér

1. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Reign skriver:

Jaeh det tænker jeg jo også, men det kommer og går sådan et par gange i løbet af dagen og det er ikke sådan bare morgenkvalme.. så begynder man også at tænke, nå så er det nok bare mig der overtænker igen

Jo har jeg ikke erfaring med kvalme i graviditet. Skal det være kun om morgenen man har kvalme før det er et tidlig tegn på graviditet?

Anmeld Citér

1. januar 2022

Karlakarla

Profilbillede for Karlakarla

Jeg har fortsat fem dage til forventer menstruation, men for lidt siden, fremtryllede jeg denne test. Jeg er, i følge sidste menstruations første dag, 3+3. Jeg testede udelukkende fordi jeg har haft det mærkeligt i underlivet/lige iver skambenet de sidste par dage og så er mine bryster helt hårde. Jeg tør slet ikke tro på det. Og den kom inden for tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.