Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Karlakarla skriver:

Jeg har fortsat fem dage til forventer menstruation, men for lidt siden, fremtryllede jeg denne test. Jeg er, i følge sidste menstruations første dag, 3+3. Jeg testede udelukkende fordi jeg har haft det mærkeligt i underlivet/lige iver skambenet de sidste par dage og så er mine bryster helt hårde. Jeg tør slet ikke tro på det. Og den kom inden for tid

Har du testet mere?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Love Angel skriver:

Jo har jeg ikke erfaring med kvalme i graviditet. Skal det være kun om morgenen man har kvalme før det er et tidlig tegn på graviditet?

Nej skal det ikke, i min første graviditet havde jeg det fra dagen startede til den sluttede og indtil jeg fødte

Intet på RFSU testen her til morgen…

Anmeld Citér

2. januar 2022

Karlakarla

Profilbillede for Karlakarla
Love Angel skriver:

Har du testet mere?

Jeg har testet her til formiddag.  Stregen kom inden for 1 minut

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Reign skriver:

Nej skal det ikke, i min første graviditet havde jeg det fra dagen startede til den sluttede og indtil jeg fødte

Intet på RFSU testen her til morgen…

Hold da op, det er vildt. 
jamen så der stadig håb. Især når du har lidt kvalme.
men ja man skal passe også meget på med, ikke at bilde sig noget ind. Men helt forståeligt man ikke selv kan styre det fordi det er så et højt ønske man har.

og øv den var negativ. Har du tænk dig at teste hver dag til du rammer din mens dag?

Anmeld Citér

2. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Karlakarla skriver:

Den udvikler sig flot. Stort tillykke.

Anmeld Citér

2. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Love Angel skriver:

Hold da op, det er vildt. 
jamen så der stadig håb. Især når du har lidt kvalme.
men ja man skal passe også meget på med, ikke at bilde sig noget ind. Men helt forståeligt man ikke selv kan styre det fordi det er så et højt ønske man har.

og øv den var negativ. Har du tænk dig at teste hver dag til du rammer din mens dag?

Testdag er egentlig først tirsdag 4+0, men jeg får altid pletblødning 3+6, så tænker at teste i morgen igen.. men føler allerede at den er tabt.. kan virkelig mentalt ikke holde det ud længere.. synes jeg har taget det virkelig pænt i 8 mdr nu.. og ved ægget kom fra den højre æggestok denne gang, og min højre æggeleder er jo helt lukket, så vidste godt chancen nok ikke er så stor denne gang.. men øv hvor når man stadig at få håbet op

Anmeld Citér

2. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Reign skriver:

Testdag er egentlig først tirsdag 4+0, men jeg får altid pletblødning 3+6, så tænker at teste i morgen igen.. men føler allerede at den er tabt.. kan virkelig mentalt ikke holde det ud længere.. synes jeg har taget det virkelig pænt i 8 mdr nu.. og ved ægget kom fra den højre æggestok denne gang, og min højre æggeleder er jo helt lukket, så vidste godt chancen nok ikke er så stor denne gang.. men øv hvor når man stadig at få håbet op

Årh det må være vildt hårdt med en lukket æggeleder og 8 måneders prøven.

når man ønsker det så meget så 8 måneder virkelig nok føles som en evighed. Og forstår godt du følger du ikke rigtig kan mere. Det er mega hårdt mentalt for dem der ønsker det så meget som ikke er lykkedes for endnu. 
håber virkelig for dig at du tester positiv imorgen.  
opdater gerne imorgen.

Anmeld Citér

2. januar 2022

Karlakarla

Profilbillede for Karlakarla
Love Angel skriver:

Den udvikler sig flot. Stort tillykke.

Tusind tak!

Anmeld Citér

2. januar 2022

SassAs

Karlakarla skriver:

Stort tillykke ! 

Anmeld Citér

2. januar 2022

SassAs

Love Angel skriver:

Årh det må være vildt hårdt med en lukket æggeleder og 8 måneders prøven.

når man ønsker det så meget så 8 måneder virkelig nok føles som en evighed. Og forstår godt du følger du ikke rigtig kan mere. Det er mega hårdt mentalt for dem der ønsker det så meget som ikke er lykkedes for endnu. 
håber virkelig for dig at du tester positiv imorgen.  
opdater gerne imorgen.

Jeg krydser og hepper på dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.