Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Har du testet mere?

Om jeg har???? 
Jeg er direkte blivet en test monster noget jeg aldrig troede at jeg vil blive.

jeg tester hver dag mindst 2 gange. Jeg kender ikke mig selv længere 

men altså sidste månede købt jeg amok af graviditetstest og ægløsningstest hovsa derfor nu skal graviditetstest bruges. Haha 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2022

Jolle88

MorYES skriver:

Hej med jer

Jeg havde en positiv ægløsningstest d.27 og derfor nok ægløsning d.28

Jeg skal teste her om 3-4 dage ca, hvis jeg kan vente

Stort tillykke til jer der allerede har fået en positiv test

Jeg har oplevet en masse murren og jag de sidste dage. Det plejer jeg ikke. Har født 2 gange før. Det skete hhv 1&2 cyklus de andre graviditeter. Jeg ønsker bare det sker snart!!

Jeg havde ÆL d. 27 og tænkte jeg først kunne teste om meget længere tid, men du siger du havde d. 28 og vil teste om 3-4 dage? Hvornår tænker du at det er muligt at teste?

Jeg har ikke nogle symptomer som sådan. Havde kvalme i nogle timer d. 31 om morgenen og så øjeblikke hvor mit underliv føles tungt.

Anmeld Citér

2. januar 2022

MorYES

Jolle88 skriver:

Jeg havde ÆL d. 27 og tænkte jeg først kunne teste om meget længere tid, men du siger du havde d. 28 og vil teste om 3-4 dage? Hvornår tænker du at det er muligt at teste?

Jeg har ikke nogle symptomer som sådan. Havde kvalme i nogle timer d. 31 om morgenen og så øjeblikke hvor mit underliv føles tungt.

Jeg er 2+6 i dag ifølge app’en så om 3 dage 3+2. Jeg går ud fra det, da jeg testede positivt med min datter 3+2❤️ 
Jeg ved dog det er tidligt og heller ikke sikkert jeg kan bare fordi jeg kunne med hende, men der vil jeg nok prøve��������

Anmeld Citér

2. januar 2022

Jolle88

MorYES skriver:

Jeg er 2+6 i dag ifølge app’en så om 3 dage 3+2. Jeg går ud fra det, da jeg testede positivt med min datter 3+2❤️ 
Jeg ved dog det er tidligt og heller ikke sikkert jeg kan bare fordi jeg kunne med hende, men der vil jeg nok prøve��������

Spændene! Jeg forsøger det samme så.

Hvornår forventer du mens?

Anmeld Citér

2. januar 2022

MorYES

Jolle88 skriver:

Vil tro i weekenden. Lidt svært at vide, men på dag 26-28 ca. Hvad med dig?

Anmeld Citér

2. januar 2022

MorYES

Jolle88 skriver:

Går mere ud fra hvor langt jeg er. Min mens svinger lidt. For det meste har Jeg en cyklus på 27/28 dage, men sidste måned var den 25����‍♀️��

Anmeld Citér

3. januar 2022

Jolle88

MorYES skriver:

Vil tro i weekenden. Lidt svært at vide, men på dag 26-28 ca. Hvad med dig?

Jeg forventer mens ca d. 10/11 januar. Jeg er, hvis alt er gået vel, 3+0 i dag mandag. 

Jeg har dog en cyklus som også gør at mens snildt først vil kunne komme d. 14 eller 15. Det skifter. Men ÆL jf. test var d. 27. December

Anmeld Citér

3. januar 2022

MorYES

Jolle88 skriver:

Jeg forventer mens ca d. 10/11 januar. Jeg er, hvis alt er gået vel, 3+0 i dag mandag. 

Jeg har dog en cyklus som også gør at mens snildt først vil kunne komme d. 14 eller 15. Det skifter. Men ÆL jf. test var d. 27. December

3+0 i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. januar 2022

MorYES

Jolle88 skriver:

Hov. Skal lige sige det er en tidlig test fra rfsu

Anmeld Citér

3. januar 2022

Hab

Ska have mens I morgen men testet negativ i dag Kan jeg stadig nå det?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.