Testtråd Januar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jolle88 skriver:

Til jer mere garvede som har prøvet dette før. Havde I nogle symptomer inden I kunne teste positivt? 

Jeps. De 2 første der havde jeg ømme brystvorter før jeg testede positiv. Her nr 3 gang havde jeg ondt i min lænd og stikkende murerne fornemmelse i maven/nederst i maven. Og jeg er 4+2 idag. Og det kunne jeg mærke før jeg testede positiv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2022

Jolle88

Love Angel skriver:

Jeps. De 2 første der havde jeg ømme brystvorter før jeg testede positiv. Her nr 3 gang havde jeg ondt i min lænd og stikkende murerne fornemmelse i maven/nederst i maven. Og jeg er 4+2 idag. Og det kunne jeg mærke før jeg testede positiv.

Jeg har også sådan en trykkende fornemmelse nederst i maven/over skambenet. Det har jeg har i en 2-3 dage. Men jeg ved jo ikke om jeg “ser” syner. 

Anmeld Citér

3. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jolle88 skriver:

Jeg har også sådan en trykkende fornemmelse nederst i maven/over skambenet. Det har jeg har i en 2-3 dage. Men jeg ved jo ikke om jeg “ser” syner. 

Hvor er det spændende. Hvornår har du testdag?

Anmeld Citér

3. januar 2022

Jolle88

Love Angel skriver:

Hvor er det spændende. Hvornår har du testdag?

Jeg er 3+0 i dag. Så jeg forsøger via jer at spore mig ind på hvornår jeg kan forsøge at tage den tidligste test?

Anmeld Citér

3. januar 2022

Anonym

Jeg melder mig også på banen.

Jeg havde ægløsning den 29. december og har testdag den 12., så der er lidt tid til.. ☺️

Jeg krydser fingre for mange positive tests i denne måned.

Anmeld Citér

3. januar 2022

Morpåudebane

Jolle88 skriver:

Jeg er 3+0 i dag. Så jeg forsøger via jer at spore mig ind på hvornår jeg kan forsøge at tage den tidligste test?

Jeg har læst et sted at de anbefaler tidligst 3+2 med en tidlig test men jo længere jo bedre… jeg er 3+3 på søndag, og der ender jeg nok med at teste

Anmeld Citér

3. januar 2022

Karlakarla

Profilbillede for Karlakarla

Jeg kan stadig ikke forstå, at jeg kan fremtrylle to fine streger, og så 3 dage i træk med fin udvikling. Jeg måtte købe en test med hjem efter arbejde i dag, og frem kom den fineste streg

Jeg fik min første positive test 3+3, i dag skulle jeg være 3+5 (ses på vedhæftet billede), i følge sidste menstruations første dag. Jeg ved ikke hvornår jeg har haft ÆL. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. januar 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Købt eller solgt? 
min cyklus svinger mellem 32 og 42 dage. Har tastet data ind i en terminsberegner og vil efter sigende være 3+4 eller 5 i dag (ved en cyklus på 42 dage). Sidste måned var min cyklus på 42 dage og er i dag på dag 41. Ved ikke hvornår min ægløsning lå, da jeg ikke testede. Ingen tegn på hverken mens eller graviditet. Sidste gang testede jeg først 4+5 og den var bragende positiv, så kan ikke rigtig samlignes. Jeg vil selvfølgelig teste i morgen hvis mens udebliver. Billedet er taget inden tid. Jeg er bare forvirret

håber billedet kom med - har aldrig lagt noget op herinde.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. januar 2022

Anonym

Anonymvic skriver:

Købt eller solgt? 
min cyklus svinger mellem 32 og 42 dage. Har tastet data ind i en terminsberegner og vil efter sigende være 3+4 eller 5 i dag (ved en cyklus på 42 dage). Sidste måned var min cyklus på 42 dage og er i dag på dag 41. Ved ikke hvornår min ægløsning lå, da jeg ikke testede. Ingen tegn på hverken mens eller graviditet. Sidste gang testede jeg først 4+5 og den var bragende positiv, så kan ikke rigtig samlignes. Jeg vil selvfølgelig teste i morgen hvis mens udebliver. Billedet er taget inden tid. Jeg er bare forvirret

håber billedet kom med - har aldrig lagt noget op herinde.

Jeg kan sagtens se en streg..

Anmeld Citér

3. januar 2022

Anonym

Love Angel skriver:

Hej med dig.

min mand og jeg har 2 piger. Den første kom på 3cyklus, nr 2 kom i første hug. Begge gangene havde vi bare sex når vi havde lyst og jeg dengang ikke andet hvordan man tæller cykluslængde eller viste noget overhovedet noget om ægløsning mm. 
for 4 måneder siden begyndte vi på at vil prøve at lave baby nr 3 ( og den sidste) de første 2 måneder prøvet vi uden ægløsningstest. Men efter jeg fik min menses på nr 2 cyklus hvor vi prøvet. Så gik jeg lidt i panik om jeg kan blive gravid ( gik i panik pga min alder 33 år nu)  når men så købte jeg æl test for første gang i mit liv. Så 3 cyklus brugte jeg æl test jeg har også ligesom dig cyklus på 27-28 dage, og fandt hurtig min ægløsning. Min ægløsning lå på dag 11  Men da tredje månede hvor igen kom min menses så gik jeg serøst i panik. Når men igen på cyklus nr 4 testede jeg positiv for ægløsningstest på dag 11. Og idag  er jeg 4+2 uger henne.  
hovsa det bliv lige langt nok, sorry

Okay d.11 var tidligt hvis det er i mit tilfælde at den ligger så tidligt så klart vi ikke rammer!

fra hvilke dag begyndte du at teste? Altså æl-test.

og tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.