Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Reign skriver: Jeg har testdag d. 3. januar og håber på baby 3 4 bio'er i bagagen og 8. forsøg i år, så nu må det gerne være et nytårsmirakel Held og lykke til jer andre!
Jeg har testdag d. 3. januar og håber på baby 3 4 bio'er i bagagen og 8. forsøg i år, så nu må det gerne være et nytårsmirakel
Held og lykke til jer andre!
Har også testdag d.3 januar, har testet negativ nu, hvordan regner man hvor lang man er?
Har også taget tidligt test men negativ
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Morpåudebane skriver: Det er bare verdens længste 14 dage HVER måned! “Heldigvis” er min kalender booked til langt op over skyerne, så håber det får tiden til at føles lidt mere overkommelig….. forhåbentlig bliver det sidste cyklus! Kan slet ikke overskue tanken om at skrive 12. Cyklus hvornår regner du med at teste ?
Det er bare verdens længste 14 dage HVER måned! “Heldigvis” er min kalender booked til langt op over skyerne, så håber det får tiden til at føles lidt mere overkommelig….. forhåbentlig bliver det sidste cyklus! Kan slet ikke overskue tanken om at skrive 12. Cyklus
hvornår regner du med at teste ?
Forstår dig så godt!
Jeg skal teste d. 3. januar (og hver dag op til)
Kan heller ikke overskue endnu en tur men blod og nedtrykt tilstand igen igen
8. Forsøg denne gang
Hab skriver: Har også testdag d.3 januar, har testet negativ nu, hvordan regner man hvor lang man er? Har også taget tidligt test men negativ
Intet håb er slukket før mens er til stede
Jeg går ud fra sidste mens. første dag..
Reign skriver: Forstår dig så godt! Jeg skal teste d. 3. januar (og hver dag op til) Kan heller ikke overskue endnu en tur men blod og nedtrykt tilstand igen igen 8. Forsøg denne gang
Krydser fingre for at du snart få de to streger også
godmorgen de damer. jeg kommer tydeligvis og heldigvis ikke til at være med i januar tråden alligvelet.
jeg tog også de her til morgen. Yay er så lykkelig. Og rigtig godt nytår
jeg krydser alt hvad jeg kan for at alle der ønsker sig graviditet, at de står starten af året med 2 streger. Håber det nye år bringer alle en positiv test.
Love Angel skriver: godmorgen de damer. jeg kommer tydeligvis og heldigvis ikke til at være med i januar tråden alligvelet. jeg tog også de her til morgen. Yay er så lykkelig. Og rigtig godt nytår jeg krydser alt hvad jeg kan for at alle der ønsker sig graviditet, at de står starten af året med 2 streger. Håber det nye år bringer alle en positiv test.
Fantastisk altså! Stort stort tillykke.
Sikke en start på det nye år
Jolle88 skriver: Fantastisk altså! Stort stort tillykke. Sikke en start på det nye år
Tusind tak. Ja det er det mest fantastisk start på det nye år. Det kan overhovedet ikke være bedre. Og er så glad og lykkelig.
håber at alle jer der prøver, at i få 2 streger i starten af det nye år.
Reign skriver: Intet håb er slukket før mens er til stede Jeg går ud fra sidste mens. første dag..
Har taget denne i morges kan ane en streg som kom efter lidt tid. Kan I også se det? Ska have mens d. 3 januar
Hab skriver: Har taget denne i morges kan ane en streg som kom efter lidt tid. Kan I også se det? Ska have mens d. 3 januar
Kan godt se det, men den der test laver ofte sådanne streger uden der er noget .. jeg ville prøve et andet mærke
Er det ind for tid?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128