IenFart skriver:
Det er altså ikke særlig fordrende for en saglig debat når flere i tråden omtaler vacciner som gift og hvad de end forsøger at indikere om dem som vælger at lade deres børn vaccinere.
Jeg synes vaccinerne er gift. Men jeg betvivler ikke der faktum, at de som lader dem selv og deres børn vaccinere, gør det fordi de mener det er det rigtige.
Der hvor de vælter helt for mig er, når de som er vaccineret snakker om samfundssind og sammenhold, på trods af hvordan de selv udskammer og lukker en lille gruppe mennesker ned/ude af samfundet. Det da ikke særligt meget samfundssind, ikke at respektere andres holdninger og valg.
Forstår ikke at man lader sig vaccinere og så forventer alle andre gør det. Hvis vaccinerne var effektive og virkede som de skulle, så burde alle der er vaccineret jo være safe og glade. 
Hvis lortet virkede, så var det vel ikke nødvendigt med et booster shot og flere på sigt.
Men nu ved jeg at i kommer lige tilbage og tror at i selv forstår videnskaben fordi i har hørt Magnus Heunicke, Søren Brostrøm og de andre tale på skærmen. Fred være med det.
Anmeld
Citér