Af interesse har jeg læst mig gennem denne tråd. Jeg tænker de færreste er blevet klogere eller har rykket på deres overbevisning.
Jeg læste i dag en af flere dele omkring emnet og denne kommentar i slutningen af skrivet passer nok meget godt til denne tråd: Endvidere synes jeg fint at artiklen redegør dilemmaet i denne debat og redegør fagligt både for det ene og det andet og kan varmt anbefale at læse den:
https://www.linkedin.com/pulse/covid-vaccination-af-b%25C3%25B8rn-5-11-%25C3%25A5r-en-guide-til-et-anton-potteg%25C3%25A5rd/?trackingId=6vxGkTZy91J%2BkR426HdBWA%3D%3D
“Ikke desto mindre vil både de der mener at børn skal vaccineres, og de som mener børn ikke skal, trække linjerne hårdt op. Begge kan have en tendens til at overdrive de risici og usikkerheder der er ved den ene eller den anden strategi. Jeg forestiller mig sådan set ikke at min vurdering og min præsentation af argumenterne er bedre eller mere korrekt end andre eksperters vurderinger eller for den sags skyld myndighedernes vurdering. Meget sigende, så har flere af mine forsker-kollegaer kommenteret denne tekst, og selvom vi er enige om de store linjer, så ender vi på forskellige konklusioner – ganske simpelt fordi vi vægter de enkelte argumenter forskelligt.”
Her hjemme tror vi at vi er kommet til konklusionen at vores børn bliver vaccineret.
Sidste kommentar: Trådstarter det virker til du og din eksmand har noget, der skal bearbejdes, hvis du tror han vil gå bag din ryg - det skal der da arbejdes på.
Anmeld
Citér