Det er jo et valg mellem pest og kolera, og for mange afgøres nok af om man i omgangskredsen har haft nogen med enten et hårdt corona forløb eller med bivirkninger efter vaccinen,
vi kender desværre ikke langtidsvirkninger af nogen af dem, og desværre spredes der mere misinformation end information, synes selv en del af de videnskabelige undersøgelser bærer præg af at man bare skal have nogle resultater hurtigt og så desværre ikke er grundige nok, men desværre så er der også alle de “religiøse”som spreder deres religion på måder, der ser videnskabelige ud, men kun indeholder deres fortolkning af de fakta, som passer i deres verdensbillede (gælder både for og imod)
det handler jo i bund grund om, hvorvidt man tror på risikoen er størst for corona skader eller vaccinationsskader. Som smitten går i øjeblikket er det nok næsten 100% sikkert at manglende vaccination kommer til at betyde en tur med corona og de risici. Hvorimod en vaccination 100% giver de risici der følger med der.
var personligt glad da de satte aldersgrænsen ved 12, så jeg ikke skulle vælge, men nu får barnet vaccinen og det skyldes tildels at hun selv gerne vil. Er ikke sikker på jeg havde tvunget hende.
om 20 år får den ene lejr måske mulighed for at slå den anden i hovedet og sove hvad sagde jeg, menige er i tvivl om hvilken lejr det bliver.
Anmeld
Citér