Skal jeres børn corona vaccineres ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2021

Frizzy

Anonym skriver:

Forstår godt hvis man er udfordrer  med sygdom eller børn ned forskellige diagnoser hvor de ikke kan klare blive alvorlige syge der vil jeg sim mor heller ikke tage nogle chancer men hos sunde og raske børn NEJ børn har bedst at have deres eget stærke immunforsvar.  Og ikke sprøjtes med diverese giftstoffer…

Meget fordrende for en debat . Hvad i al verden får dig til at kalde det giftstoffer. Gud hvor moraliserende og negativt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2021

Anonym

Boyz2 skriver:

Når I taler om ansvaret overfor de syge og svage og gamle i samfundet, hvordan forholder I Jer så vedrørende ansvaret for Jeres børn ved at vaccinere Dem med en vaccine hvor der kun er 4 måneders sikkerhedsdata vedrørende børn og hvor nogle af bivirkningerne er hjertebetændelse, blodpropper, pludselig død og eventuelt en varig nedsættelse af immunforsvaret. Vedrørende Varig nedsættelse af immunforsvaret er undersøgelserne herfor ikke færdiggjorte. 

Fordi jeg ville godt kunne retfærdiggøre overfor mig selv at mit barn fik bivirkninger af en vaccine som hun har fået for at hun ikke skal blive alvorlig syg. 
men jeg vil ikke kunne retfærdiggøre at fravælge vaccinen og mit barn så er en af de få som bliver alvorligt syg når jeg havde muligheden for at forhindrer eller give hende et lettere forløb 

For min skyld må folk gøre hvad de vil, men jeg stoler på vores sundheds system og stoler på det er kompentente og ordenlige mennesker der har godkendt dette. 

Anmeld Citér

27. november 2021

Anonym trådstarter

Frizzy skriver:

Meget fordrende for en debat . Hvad i al verden får dig til at kalde det giftstoffer. Gud hvor moraliserende og negativt

Ja det er bare min mening om det 

de har teste 3000 børn på verdensplan i 750 af dem eller lignende har de givet dem saltvand man kan sgu da ikke sige at alt er ok ud af 3000 på verdensplan   det er min mening at det er gift vi propper i vores børn når man faktisk slet ikke har forsket nok i det.
 at det ikke er andres holdning respektere jeg og ja det er et negativ ord men jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis mit barn blev syg af det om nogle måneder, når det så er sagt så er det folks helt eget valg  og vil aldrig dømme andre hvad de vælger med deres børn

jeg er selv vaccineret og har desværre fået stik skade af det på min højre arm og lider af en del smerter på stik stedet og det var altså i juli jeg fik det, jeg har aldrig været så meget syg inden for de sidste 3 måneder, har ligget 2 x syg på en periode på 14 dage med voldsom feber så jeg holder mig væk fra flere stik

Anmeld Citér

27. november 2021

Anonym

Jeg så et program forleden med en dansk vaccineforsker som i hvert fald mente at sundhedsmyndighederne udtalter sig for skråsikkert i forhold til at der ikke skulle være nogle langtidsbivirkning. Derudover var der noget om svineinfluenza vaccinen som blev 'haste godkendt' for nogle år siden og som viste sig at have nogle grimme bivirkninger. Også ret tankevækkende og noget der gør at man ikke helt tør stole på deres anbefalinger 

Jeg er desuden bekendt til en anden vaccine forsker som ikke har vaccineret sine børn

Jeg bliver også harm over regeringens manglende økonomiske støtte til sundhedsvæsenet. Og synes iøvrigt også det er gået totalt over gevind efterhånden. De har mistet min opbakning de sidste par måneder

Jeg har ikke umiddelbart planer om at lade mit barn vaccinere. Men vil også lige se det an mht den nye variant 

Anmeld Citér

27. november 2021

Maximus4

Nej det skal mit barn absolut ikke.
I Sverige er der påvist en bemærkelsesværdig stor stigning af dødsfald af ALLE årsager kort efter vaccination. Vi har med en ny vaccine at gøre som ingen kender langtidsbivirkningerne på. Først sagde de at børn ikke blev syge og smittede, men kort før det er deres tur så skruer de op for probagandaen i nyhederne og begynder at give børnene ansvaret for at beskytte de gamle. Det skriger til himmelen. Der er masser af mennesker der dør og får SLEMME bivirkninger, det sker hele tiden men alle historierne bliver censureret. Jeg har mistet både min søster og min onkel til vaccinen. De døde af blodpropper efter Pfizer. De var sunde og raske og fejlede intet. Begge døde 3 dage efter af blodpropper. Min veninde fik dobbeltsyn. Når jeg prøver at råbe op bliver det slettet. Jeg kan godt forstå i tænker det er sikkert fordi i ikke HØR ELLER FÅR LOV AT SE hvor slemt det står til. Det sker hele tiden over hele verden. I får kun lov at se ET narrativ. Mange læger råber forgæves vagt i gevær fordi de ingen taletid må få. Jeg er dybt bekymret for den her udvikling. Pfizer skriver selv at de har tilføjet tromethamin i sprøjten til børn. Hvorfor skal der hjertemedicin i en corona vaccine til børn. Jeg synes det skriger til himmelen at der er noget her som ikke er helt som de udlægger det.

Anmeld Citér

27. november 2021

kamikaze

Anonym skriver:

de har teste 3000 børn på verdensplan i 750 af dem eller lignende har de givet dem saltvand man kan sgu da ikke sige at alt er ok ud af 3000 på verdensplan   det er min mening at det er gift vi propper i vores børn når man faktisk slet ikke har forsket nok i det.
 at det ikke er andres holdning respektere jeg og ja det er et negativ ord men jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis mit barn blev syg af det om nogle måneder, når det så er sagt så er det folks helt eget valg  og vil aldrig dømme andre hvad de vælger med deres børn

jeg er selv vaccineret og har desværre fået stik skade af det på min højre arm og lider af en del smerter på stik stedet og det var altså i juli jeg fik det, jeg har aldrig været så meget syg inden for de sidste 3 måneder, har ligget 2 x syg på en periode på 14 dage med voldsom feber så jeg holder mig væk fra flere stik

Det er helt forventeligt at vi alle bliver mere syge end normalt da sidste vinters nedlukning har sat vores immunforsvar i lavgir. Det er en af årsagerne til at der bliver anbefalet influenzavaccine i år -- for at undgå at blive overbelastet af både corona og influenza på en gang.

Din sygdom har med stor sandsynlighed intet med vaccinen at gøre. Til gengæld kan vi takke vaccinen for at vi stadig holder åbent, til trods for at prest coronavirus er langt mere smitsomt end det vi kæmpede med på samme tid sidste år.

Anmeld Citér

27. november 2021

Frizzy

Anonym skriver:

Jeg dømmer heller ikke om folk vælger det ene eller andet. Men fordi du som lægmand i ikke ved hvad der er i vaccinen ej heller har indgående kendskab til den og så kalder den gift - det er bare decideret misvisende og også dømmende i forhold til dem der vælger den. Du har intet belæg for din påstand om gift... 

Anmeld Citér

27. november 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart
Mormina skriver:

Nej det skal mit barn absolut ikke.
I Sverige er der påvist en bemærkelsesværdig stor stigning af dødsfald af ALLE årsager kort efter vaccination. Vi har med en ny vaccine at gøre som ingen kender langtidsbivirkningerne på. Først sagde de at børn ikke blev syge og smittede, men kort før det er deres tur så skruer de op for probagandaen i nyhederne og begynder at give børnene ansvaret for at beskytte de gamle. Det skriger til himmelen. Der er masser af mennesker der dør og får SLEMME bivirkninger, det sker hele tiden men alle historierne bliver censureret. Jeg har mistet både min søster og min onkel til vaccinen. De døde af blodpropper efter Pfizer. De var sunde og raske og fejlede intet. Begge døde 3 dage efter af blodpropper. Min veninde fik dobbeltsyn. Når jeg prøver at råbe op bliver det slettet. Jeg kan godt forstå i tænker det er sikkert fordi i ikke HØR ELLER FÅR LOV AT SE hvor slemt det står til. Det sker hele tiden over hele verden. I får kun lov at se ET narrativ. Mange læger råber forgæves vagt i gevær fordi de ingen taletid må få. Jeg er dybt bekymret for den her udvikling. Pfizer skriver selv at de har tilføjet tromethamin i sprøjten til børn. Hvorfor skal der hjertemedicin i en corona vaccine til børn. Jeg synes det skriger til himmelen at der er noget her som ikke er helt som de udlægger det.

Undskyld på forhånd men de eneste indlæg du har lavet her på siden handler om corona og din modstand. Dit ovenstående indlæg er fuldstændig utroværdigt. Vi bor ikke i Nordkorea - der er adskillige medier hvor kritiske historier ville komme frem selv hvis myndigheder og medicinalindustri var onde skurke. 

Anmeld Citér

27. november 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna
Anonym skriver:

Forstår godt hvis man er udfordrer  med sygdom eller børn ned forskellige diagnoser hvor de ikke kan klare blive alvorlige syge der vil jeg sim mor heller ikke tage nogle chancer men hos sunde og raske børn NEJ børn har bedst at have deres eget stærke immunforsvar.  Og ikke sprøjtes med diverese giftstoffer…

Ej, du er altså nødt til at holde op med at skrive giftstoffer.

Det er fint, du fravælger vaccinen, men mRNA + adjuvans er altså hverken hokus pokus eller giftigt.

Bivirkningerne kommer af at dit immunforsvar går i gang med at producere antistoffer - som det også er hensigten. 

Anmeld Citér

27. november 2021

Anonym

Nu er mine børn heldigvis ikke helt gamle nok til at det er aktuelt endnu - men umiddelbart vil jeg ikke.

For når de så har fået de første to stik, hvor mange "boostere" skal de så have?! Er det hvert år de næste mange år? Og så når mine børn er så unge og har hele livet foran sig til at udvikle endnu ukendte bivirkninger i?
Nej, jeg tør ikke tage chancen med mine unger...

Har selv taget coronavaccinen. Ved ikke, om jeg siger ja til 3. stik, hvis jeg får det tilbudt...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.