Skal jeres børn corona vaccineres ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna
Mormina skriver:

Nej det skal mit barn absolut ikke.
I Sverige er der påvist en bemærkelsesværdig stor stigning af dødsfald af ALLE årsager kort efter vaccination. Vi har med en ny vaccine at gøre som ingen kender langtidsbivirkningerne på. Først sagde de at børn ikke blev syge og smittede, men kort før det er deres tur så skruer de op for probagandaen i nyhederne og begynder at give børnene ansvaret for at beskytte de gamle. Det skriger til himmelen. Der er masser af mennesker der dør og får SLEMME bivirkninger, det sker hele tiden men alle historierne bliver censureret. Jeg har mistet både min søster og min onkel til vaccinen. De døde af blodpropper efter Pfizer. De var sunde og raske og fejlede intet. Begge døde 3 dage efter af blodpropper. Min veninde fik dobbeltsyn. Når jeg prøver at råbe op bliver det slettet. Jeg kan godt forstå i tænker det er sikkert fordi i ikke HØR ELLER FÅR LOV AT SE hvor slemt det står til. Det sker hele tiden over hele verden. I får kun lov at se ET narrativ. Mange læger råber forgæves vagt i gevær fordi de ingen taletid må få. Jeg er dybt bekymret for den her udvikling. Pfizer skriver selv at de har tilføjet tromethamin i sprøjten til børn. Hvorfor skal der hjertemedicin i en corona vaccine til børn. Jeg synes det skriger til himmelen at der er noget her som ikke er helt som de udlægger det.

Alene det faktum at du skriver “hjertemedicin” om et stof, der har været brugt til behandling af for meget syre i kroppen (fx i forbindelse med hjertestop) og er tilsat i mikrodosis for at øge holdbarheden fortæller egentlig meget om, hvor grundigt du har sat dig ind i det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2021

Frizzy

Savanna skriver:

Alene det faktum at du skriver “hjertemedicin” om et stof, der har været brugt til behandling af for meget syre i kroppen (fx i forbindelse med hjertestop) og er tilsat i mikrodosis for at øge holdbarheden fortæller egentlig meget om, hvor grundigt du har sat dig ind i det

Anmeld Citér

27. november 2021

Bianca14

Det tænker jeg umiddelbart at de skal, men er lidt afventende ift. dækning ved den nye variant. 

De vil begge meget gerne, og blev rigtig glade for endelig at have muligheden. 

Anmeld Citér

27. november 2021

Bianca14

Mormina skriver:

Nej det skal mit barn absolut ikke.
I Sverige er der påvist en bemærkelsesværdig stor stigning af dødsfald af ALLE årsager kort efter vaccination. Vi har med en ny vaccine at gøre som ingen kender langtidsbivirkningerne på. Først sagde de at børn ikke blev syge og smittede, men kort før det er deres tur så skruer de op for probagandaen i nyhederne og begynder at give børnene ansvaret for at beskytte de gamle. Det skriger til himmelen. Der er masser af mennesker der dør og får SLEMME bivirkninger, det sker hele tiden men alle historierne bliver censureret. Jeg har mistet både min søster og min onkel til vaccinen. De døde af blodpropper efter Pfizer. De var sunde og raske og fejlede intet. Begge døde 3 dage efter af blodpropper. Min veninde fik dobbeltsyn. Når jeg prøver at råbe op bliver det slettet. Jeg kan godt forstå i tænker det er sikkert fordi i ikke HØR ELLER FÅR LOV AT SE hvor slemt det står til. Det sker hele tiden over hele verden. I får kun lov at se ET narrativ. Mange læger råber forgæves vagt i gevær fordi de ingen taletid må få. Jeg er dybt bekymret for den her udvikling. Pfizer skriver selv at de har tilføjet tromethamin i sprøjten til børn. Hvorfor skal der hjertemedicin i en corona vaccine til børn. Jeg synes det skriger til himmelen at der er noget her som ikke er helt som de udlægger det.

Det kunne være rart med nogle kilder. Det er alligevel noget af nogle påstande at slynge ud...

Anmeld Citér

27. november 2021

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Ej, du er altså nødt til at holde op med at skrive giftstoffer.

Det er fint, du fravælger vaccinen, men mRNA + adjuvans er altså hverken hokus pokus eller giftigt.

Bivirkningerne kommer af at dit immunforsvar går i gang med at producere antistoffer - som det også er hensigten. 

Beklager også jeg skrev giftstoffer var nok forkert udtrykt var ikke for at støde nogen

Anmeld Citér

27. november 2021

Maximus4

3,939 er døde mindre end 2 uger efter at have modtaget deres anden dosis af vaxen i Sverige.
https://childrenshealthdefense.org/defender/alex-berenson-covid-vaccine-swedish-study/
Det er ærgeligt at vi ikke kan ytre vores holdning uden at det skal ned på et personligt plan. Jeg fik en stærk fornemmelse af at der var noget som ikke stemte helt, i det narrativ vi bliver præsenteret for.
At du kalder mig utroværdig når jeg fortæller om min kamp for at oplyse om dødsfald i min familie relateret til Pfizer er jeg vant til. Jeg kæmper hver dag for at få det frem, men det føles som at råbe til en mur. Jeg ønsker mere end noget andet at forældre vil tænke sig om før de får deres børn vaccineret med noget de reelt ikke ved hvad er, for en sygdom som ikke er farlig for dem. Jeg ønsker af hele mit hjerte at INGEN børn skal lige skade af de her vacciner som bliver presset ned over hovedet på dem.... for hvad... samfundssind. Ikke engang din læge ville kunne diske op med den sande fulde ingrediens liste. Jeg har fundet så mange læger og forskere i min søgen efter viden som gør alt i deres magt for at råbe vagt i gevær. Carrie Madaj, Mike Yeadon som er tidligere CEO hos Pfizer og mange mange andre. Det der bekymrer mig er at vi med død og pine kun må høre en side af sagen.
Hvor går grænsen for hvad de byder børnene? Så skal de have booster 1, 2,3 osv. Vores børn skal vokse op med at vise pas for at komme i biografen selvom de er sunde og raske.

Anmeld Citér

27. november 2021

Anonym trådstarter

Til alle jeg beklager  jeg skrev giftstoffer tidligt blev nok lidt for ivrig i debatten og udtrykte mig forkert det indrømmer jeg gerne!  Bar ikke for at støde nogen 

det helt fint man vælger at lade sit barn vaccinere jeg ved bare mine børn skal ikke om det så ikke er at vise samfundsind osv er jeg ret kold over for der skal mere forskning på bordet før jeg lader mine værn vaccinere mod noget som jeg synes ikke er forsket nok i

Anmeld Citér

27. november 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

3,939 er døde mindre end 2 uger efter at have modtaget deres anden dosis af vaxen i Sverige.
https://childrenshealthdefense.org/defender/alex-berenson-covid-vaccine-swedish-study/
Det er ærgeligt at vi ikke kan ytre vores holdning uden at det skal ned på et personligt plan. Jeg fik en stærk fornemmelse af at der var noget som ikke stemte helt, i det narrativ vi bliver præsenteret for.
At du kalder mig utroværdig når jeg fortæller om min kamp for at oplyse om dødsfald i min familie relateret til Pfizer er jeg vant til. Jeg kæmper hver dag for at få det frem, men det føles som at råbe til en mur. Jeg ønsker mere end noget andet at forældre vil tænke sig om før de får deres børn vaccineret med noget de reelt ikke ved hvad er, for en sygdom som ikke er farlig for dem. Jeg ønsker af hele mit hjerte at INGEN børn skal lige skade af de her vacciner som bliver presset ned over hovedet på dem.... for hvad... samfundssind. Ikke engang din læge ville kunne diske op med den sande fulde ingrediens liste. Jeg har fundet så mange læger og forskere i min søgen efter viden som gør alt i deres magt for at råbe vagt i gevær. Carrie Madaj, Mike Yeadon som er tidligere CEO hos Pfizer og mange mange andre. Det der bekymrer mig er at vi med død og pine kun må høre en side af sagen.
Hvor går grænsen for hvad de byder børnene? Så skal de have booster 1, 2,3 osv. Vores børn skal vokse op med at vise pas for at komme i biografen selvom de er sunde og raske.

Hvis du har virkelig har oplevet dødsfald i familien er det selvfølgelig meget beklageligt, men dine oplæg om corona er ikke de mest tillidsskabende.

Mht. den kilde du angiver, så er det helt hen i vejret efter min mening. Fyren som optræder overalt på den side, kan man læse er en af dem som slår på tromme for at vacciner giver autisme. En af de mest fortærskede og mest tilbageviste myter på nettet. Jeg ville ikke tage noget på den side for gode varer.

Anmeld Citér

27. november 2021

Tystys14

Anonym skriver:

Hvad er jeres holdning til at de nu åbner op fra 5 års alderen ? Jeg er dybt uening med min eksmand om vores søn skal på 5 år. 
han er bare typen der siger selvfølgelig hvor jeg er mere skeptisk…  synes man bør vente der er ikke forsket nok i det. 

hvad er jeres mening lader i jeres vaccinere ?  Og er i selv vaccineret ? 
jeg er pga det arbejde jeg har men har selv valgt og sige stop nu skal ikke have 3 stik. 

Jeg har tre børn hvor to er i aldersgruppen og NEJ de skal IKKE vaccineres. Som i, at det kommer slet ikke på tale de næste år. 

Der er slet slet ikke forsket nok i det og jeg ville lade mine børn være forsøgsdyr.

Det må andre om hvis de vil det, men det bliver ikke vores børn. 

Anmeld Citér

27. november 2021

Boyz2

Profilbillede for Boyz2
kamikaze skriver:

Det er helt forventeligt at vi alle bliver mere syge end normalt da sidste vinters nedlukning har sat vores immunforsvar i lavgir. Det er en af årsagerne til at der bliver anbefalet influenzavaccine i år -- for at undgå at blive overbelastet af både corona og influenza på en gang.

Din sygdom har med stor sandsynlighed intet med vaccinen at gøre. Til gengæld kan vi takke vaccinen for at vi stadig holder åbent, til trods for at prest coronavirus er langt mere smitsomt end det vi kæmpede med på samme tid sidste år.

Hun har skade i sin arm, hvor hun blev stukket altså en stik skade forårsaget af stikket / vaccinen. Jeg har svært ved at se, hvordan det sikkert ikke hænger sammen med stikket.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.