Alene det faktum at du skriver “hjertemedicin” om et stof, der har været brugt til behandling af for meget syre i kroppen (fx i forbindelse med hjertestop) og er tilsat i mikrodosis for at øge holdbarheden fortæller egentlig meget om, hvor grundigt du har sat dig ind i det 
3,939 er døde mindre end 2 uger efter at have modtaget deres anden dosis af vaxen i Sverige.
https://childrenshealthdefense.org/defender/alex-berenson-covid-vaccine-swedish-study/
Det er ærgeligt at vi ikke kan ytre vores holdning uden at det skal ned på et personligt plan. Jeg fik en stærk fornemmelse af at der var noget som ikke stemte helt, i det narrativ vi bliver præsenteret for.
At du kalder mig utroværdig når jeg fortæller om min kamp for at oplyse om dødsfald i min familie relateret til Pfizer er jeg vant til. Jeg kæmper hver dag for at få det frem, men det føles som at råbe til en mur. Jeg ønsker mere end noget andet at forældre vil tænke sig om før de får deres børn vaccineret med noget de reelt ikke ved hvad er, for en sygdom som ikke er farlig for dem. Jeg ønsker af hele mit hjerte at INGEN børn skal lige skade af de her vacciner som bliver presset ned over hovedet på dem.... for hvad... samfundssind. Ikke engang din læge ville kunne diske op med den sande fulde ingrediens liste. Jeg har fundet så mange læger og forskere i min søgen efter viden som gør alt i deres magt for at råbe vagt i gevær. Carrie Madaj, Mike Yeadon som er tidligere CEO hos Pfizer og mange mange andre. Det der bekymrer mig er at vi med død og pine kun må høre en side af sagen.
Hvor går grænsen for hvad de byder børnene? Så skal de have booster 1, 2,3 osv. Vores børn skal vokse op med at vise pas for at komme i biografen selvom de er sunde og raske.
Anmeld
Citér