Anonym skriver:
Jeg spurgte også om at ham om så Ikke ville med og hjælpe, så gik det hurtigere. Men det gider han ikke, han har andre ting at se til.
Nu er min bil billig og kører i, så det koster ikke engang 100kr at kører derud og hjem, så ja han går i meget små sko ang det!
Jeg har altid været meget hjælpsom menneske, og hjælper hvor jeg kan uden at forvente noget retur, her har min kæreste en anden mening, han mener man enten skal have betaling for kørelse, eller en tjeneste til gode dem man hjælper. Sådan gør man i hans familie.
Jeg er nemlig gal over hans ufølsomhed i denne situtation, han ved ikke hvordan min søster har det for det intressere ham ikke, men hun har det rigtig skidt med angst, stress osv og kan ikke rigtig få tingene til at hører sammen. Jeg ville aldrig lade hende i stikken og bare sige det må hun klare selv, sådan kan jeg ikke!
Din kæreste er et sindssygt uempatisk menneske! Hvad vil du dog med sådan én?
Havde det været min kæreste, så havde han dælme fået læst og påskrevet om, at han var usympatisk og egocentrisk! Det kunne jo være man selv fik brug for hjælp en andengang og så ville det jo være rart at der var andre der var klar.
Det korte er, behandel andre mennesker som du gerne selv vil behandles. Det giver også mig personligt energi at gøre noget godt for andre. Uden at jeg forventer at det kommer retur. Det gør det dog nærmest altid i en eller anden form, synes jeg.
Anmeld
Citér