Sikke mange kommentarer, så svare lige så godt jeg kan alle i denne her 
Jeg tog selvfølgelig ud og hjalp min søster.
Har idag taget en alvor snak med kæresten, og fortalte ham at den opførelse gider jeg simpelhen ikke at tolere! Dette forstod han faktisk, og tilbød selv at lave hendes bil, da hendes kobling er røget. Hendes penge er rimelig små, så dette var hun utrolig glad for. Han egne ord var, at han havde en rimelig dårlig dag, og jeg selvfølgelig skulle hjælpe hende fremover. Hvis der bliver mere brok fra ham ang min familie, så er det farvel og tak.
Grunden til hun skulle flytte og ikke lige har råd til maler, eller har sparet op er pga den lejlighed hun flyttede fra, var fyldt med skimmel, og hun har været syg næsten alle de mdr hun har boet der. Dette skal hun lave en sag mod udlejer sammen med LLO som jeg guider hende igennem.
Jeg har aldrig skrevet at hun har ringet og tigget om hjælp! Vi er rimelig stærke i vores familie, og græder vi for hinanden er det fordi det virkelig er ved at ramle for os. Min søster har stået på egne ben siden hun var de 16 år, kun med hjælp fra mig og vores bedsteforældre, os som også har skulle gå igennem sorg og lærer hvordan livet mu skal leves, hun har haft meget svært ved at råbe om hjælp, fordi hun ville vise hun var stærk. At hun ringer til mig, og græder viser kun at hun virkelig ikke kan magte opgaven. Hun viser meget sjælent sine følelser, det er kun mig som hun viser hendes inderste tanker og hendes nedbrud til. Så at stå og sige min søster bare kan klare sig selv, og tage sig sammen er er yderst usympatisk udtalelse. Jeg er sikker på en dag kan hun klare det meste selv, men i vores familie er vi opvokset med at hjælpe hinanden hvor vi kan, og aldrig bar vende ryggen til.
Der var en der også skrev hvorfor jeg understregede han ikke var voldelig.
Dette gjorde jeg, da jeg tit ser inde på debatter herinde omkring kvinder der skriver om deres kærestes dårlige sider, bliver næsten altid spurgt om manden nogle sinde er voldelig mod dem.
Min kæreste kunne aldrig finde op at gøre et andet menneske fortræd, han ser bare tingene meget anderledes, end hvad jeg og mange andre gør.
Dette har måske også noget med hans intelligens er noget højere end gennemsnittet, og dette kan også være en pestilens en gang imellem, men meget rart at have en som kan regne års budgettet ud på 5 sek
Jeg skal igen ud til min søster søndag og hjælpe med de sidste ting, og kæresten vil endda gerne med, så det tegner da godt.
Jeg håber jeg svarede de fleste af jer, og tak til alle for jeres svar, de hjalp en del på hvordan jeg kunne formulere lidt bedre tingene over for kæresten så han kunne forstå det!
Knus og tak