Anonym skriver:
Syntes bestemt jeg tog ansvar , jeg valgte at køre bilen hjem . Nu mit behov var at køre uden ankohol påvirkning . Tråden handler ikke om, at folk herinde skal gøre mig tryk . Uanset jeres holdning er min fortsat , at man IKKE drikker og kører . Mit spørgmsål gik på hvor hurtig man forbrænder det indtaget , da jeg ingen begreb har om dette . Men anset ændre det IKKE min beslutning om , at jeg IKKE kører med folk som vælger at drikke og køre
Så forstår jeg ikke dit problem.
Mit svar forbliver det samme. Hvis du ikke vil køre med nogen, der har indtaget alkohol, kan du ikke lave en aftale med din mand om, at han kører, for det mener han, at han kan.
Og vi kan ikke fortælle dig, hvor hurtigt din mand forbrænder alkohol, og det er vel også ligegyldigt, hvis du ikke vil køre med en, der har drukket? For mit vedkommende er det helt ligegyldigt, hvis min mand vil drikke, også bare velkomstdrink, så kører jeg, eller finder en anden løsning, der er et hav at vælge mellem.
Min påstand er, at I aldrig igen behøver at have den her diskussion, hvis I bliver bedre til at planlægge, og du tager ansvaret for dit behov. Jeg har det behov, men det har aldrig været et issue, for jeg planlægger mig “bare” ud af det.
Anmeld
Citér