Anonym skriver:
Ja det er korrekt han valgte at overholde vores aftale om at køre . Min fejl , at jeg ikke ønsker at køre med en som ( måske ) er påvirket af alkohol . Næste gang vil jeg bære over med min , hans og evt andres sikkerhed 
Haha ja du kan da også bare blive passiv-aggressiv..
Ked af at sige det, men som en anden også skriver, så lyder det mere til, at du vil have, at vi synes, at din mand er en dum skid, der er dybt uansvarlig og som du ikke kan stole på..
Hvis din mand var helt klar i hovedet, frisk og promillen var under 0,5, så var han fint i stand til at køre hjem.. Men ifølge dig (dine egne ord), så kan du ikke stole på ham, og han udsætter alle andre for fare..
Ingen kan svare dig på, om han havde forbrændt det eller ej på de timer.. Derfor jeg foreslog et alkometer (som du ikke rigtigt svarede på, om du var interesseret i eller ej).. Hvis din holdning er, at man ikke må røre en dråbe alkohol, når man skal køre, jamen så må du jo lave den aftale med ham.. Men den aftale har du jo netop ikke lavet, så nej det er ikke fair at sige, at han har afbrudt jeres aftale, for det har han ikke 
Anmeld
Citér