Aldersgrænse ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

Sees

Eva skriver:

Og hvor mange er bedsteforældre som 35 årige, altså udover de kvinder som får børn imens de selv er børn?

Min søster fik min nevø som 17 årige - Altså min mor blev mormor som 38årige, og min mormor blev oldemor i en alder af 56 år.

^Og så skal det lige siges at både min mormor, min mor og min søster har været nogle helt igennem fantastiske mødre, trods deres alder . De har ikke været så gamle ifølge papirne, men i sind har de været præcis som en mor skal være.
Og der har ikke været den store forskel på min og min søster opdragelse, selv om der er 11, næsten 12 år imellem os. Vi har begge fået en tryg, kærlig og ansvarsbevidst opdragelse.
Dermed ikke sagt at en 35årige eller en 46årige ikke også kan være verdens bedste mødre, for det kan de HELT sikkert!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

FrkLarsen

Man kan ikke i mine øjne blive for gammel

Bebse kommer hvis bebse vil komme, hvis en bebs er ens største ønske skal man sku også kæmpe for det, ligemeget hvor i aldersfacen man er

go for it girls

Anmeld

20. oktober 2009

Sees

Gamiil skriver:

Man kan ikke i mine øjne blive for gammel

Bebse kommer hvis bebse vil komme, hvis en bebs er ens største ønske skal man sku også kæmpe for det, ligemeget hvor i aldersfacen man er

go for it girls

Kunne ikke have sagt det bedre !  

Anmeld

20. oktober 2009

qp

Aldersgrænsen må vel være individuel i denne forbindelse. Nogle kvinder vil gerne have børn i en sen alder mens andre gerne vil være unge mødre... Det er den invividuelle afgørelse der bestemmer grænsen og ikke andre.

Anmeld

20. oktober 2009

christina2412

vi har jo kæmpet i 8 år og nu er det endelig lykkedes selvom vi ALDRIG havde troet det skulle ske. er sat til nu her d 12/11.

jeg er jo overud lykkelig for den søn vi skal have nu. men skulle vi være så heldig, det måske kunne lykkedes igen, har jeg sagt brian max må være 40 år. han er 36 år idag og jeg er 31 år.

christina 36+5

Anmeld

20. oktober 2009

malou

dorthemus skriver:

Godt sagt Malou

Knus

Dorthe, der bliver mor for første gang når hun fylder 39 år OG GLÆDER SIG

årh dejligt du skal have en lille... forstår godt du glæder dig... det er det bedste i mit liv nogensinde men jeg er alligevel glad for at have ventet til nu... selvom jeg er "gammel"  smiler

knus til dig

Anmeld

20. oktober 2009

malou

dorthemus skriver:

Bliver altså noget provokeret af dine markante udråbstegn

Jeg er selv 38 år og venter mit første barn - omstændigheder har gjort at jeg ikke fik børn før, og det græder jeg ikke over nu men glæder mig usigeligt meget til, at blive mor til næste år

ja det var nok også udråbstegnene jeg blev lidt  over.... ligesom "forstå det nu... I er mega tudse gamle, er rukne og støver helt vildt..." 

knus malou

Anmeld

20. oktober 2009

malou

dorthemus skriver:

Mænd har altid fået længere snor på en lang række områder...mænd bliver jo også bedre med alderen, ligesom årgangsvin - kvinder bliver bare gamle, ikke

Men tiden indhenter også mændene, læste at mange mænds sædkvalitet er så dårlig, at de faktisk ikke ka blive fædre efter de 40 år...og det chokerer mange mænd der nu pludselig også har fået travlt.

Du fik vist gaflet én af de få gode tilbage

bliver kvinder bare gamle??  jeg synes nu også selv jeg bare bliver bedre og bedre... lidt mere mør måske, men hva faen... haha

Anmeld

20. oktober 2009

malou

NoOne skriver:

Jeg synes ikke du er gammel, smukke Malou
Jeg synes det er fedt at du har ventet til DU var klar .. Det gør jo også at du giver Victor, den bedste opvekst.
Emil var jo en upser, for jeg ville gerne have ventet nogle år endnu, og til MANDEN var der, men sådan blev det ikke, og det er jeg da idag glad for, for jeg vil ikke kunne undvære ham, og jeg er klart vokset med opgaven.
Men klart jeg gerne ville have levet livet lidt mere, inden jeg havde sat et barn i verden.

Jeg synes ikke der er nogen aldersgrænse .. Man får børn, når man er klar, når man vil og når kroppen giver lov til det !
Man kan være en go mor, uanset om man er 18, 24, 35 eller 46.

Tak søde Mette...

Anmeld

20. oktober 2009

Munder

malou skriver:

bliver kvinder bare gamle??  jeg synes nu også selv jeg bare bliver bedre og bedre... lidt mere mør måske, men hva faen... haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.