Aldersgrænse ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

Mca<3

Eva skriver:

Jeg støtter din kæreste....det ville da også være en kæmpe gave at give din søn en ligestillet og ikke vokse op med fire voksne mennesker.

Og var du for gammel, så var du det vel også da du fik Alex.. igang med Jer....

Knus..

Puhaa i tøser er stygge  Du har da ret Eva ....   Kan bare ikke overskue 2 i rap ...   Ser lige hvordan tingene ser ud om 4-5 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Puhaa i tøser er stygge  Du har da ret Eva ....   Kan bare ikke overskue 2 i rap ...   Ser lige hvordan tingene ser ud om 4-5 mdr

Hæhæ....undskyld..

Jeg vil med spænding følge med og blive en smule misundelige NÅR du venter dig igen...jeg ville selv gerne have 4 børn.

Knus til dig...

Anmeld

21. oktober 2009

Diana...

Eva skriver:

Jeg støtter din kæreste....det ville da også være en kæmpe gave at give din søn en ligestillet og ikke vokse op med fire voksne mennesker.

Og var du for gammel, så var du det vel også da du fik Alex.. igang med Jer....

Knus..

Nemlig godt der en mere der siger det til dejlige tanja...... 

Anmeld

21. oktober 2009

Mca<3

Eva skriver:

Hæhæ....undskyld..

Jeg vil med spænding følge med og blive en smule misundelige NÅR du venter dig igen...jeg ville selv gerne have 4 børn.

Knus til dig...

Du kan da sagtens nå det endnu ,, Vi jo stadig unge ,,, Vil nogen syntes ,..     Altså lige nu vil jeg klart afvise at få nr 4 ,,  Og når jeg har det sådan vil jeg slet ikke begive mig ud i det .. Men det kan være tingene ændrer sig ,, Foreløbig vil jeg bare nyde Alexander og at min krop er ved at vende tilbage ,,,

Anmeld

21. oktober 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Nemlig godt der en mere der siger det til dejlige tanja...... 

He jeg har sgu allerede fået grå hår   Efter jeg har fået Alex

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Du kan da sagtens nå det endnu ,, Vi jo stadig unge ,,, Vil nogen syntes ,..     Altså lige nu vil jeg klart afvise at få nr 4 ,,  Og når jeg har det sådan vil jeg slet ikke begive mig ud i det .. Men det kan være tingene ændrer sig ,, Foreløbig vil jeg bare nyde Alexander og at min krop er ved at vende tilbage ,,,

For gamle er I da ikke...det synes jeg altså slet ikke man kan blive hvis kroppen helt naturligt kan lave børn.

Jeg har endnu ikke mødt mennesker hvor jeg tænkte de var for gamle til børn, men jeg har godt nok mødt mange hvor jeg tænkte at det havde været bedre for både barn og forældre at forældrene havde været lidt ældre...Så lad det ikke hænge på et dumt tal.

Knus til dig...og kan godt følge dig med det at have sin krop igen..

Anmeld

21. oktober 2009

Mca<3

Eva skriver:

For gamle er I da ikke...det synes jeg altså slet ikke man kan blive hvis kroppen helt naturligt kan lave børn.

Jeg har endnu ikke mødt mennesker hvor jeg tænkte de var for gamle til børn, men jeg har godt nok mødt mange hvor jeg tænkte at det havde været bedre for både barn og forældre at forældrene havde været lidt ældre...Så lad det ikke hænge på et dumt tal.

Knus til dig...og kan godt følge dig med det at have sin krop igen..

Præcis ,, jeg er også tilhænger af at alder bare er et tal  Jeg føler mig bestemt ikke som en på 36 og det kommer jeg nok heller aldrig til ,,, hi hi --  Du har ret i at man aldrig bliver for gammel til sine børn men derimod kan være for ung ,,,   Nu har jeg som sagt selv prøvet at være i begge ender ,,,   Uhh nyder at være begyndt med at løbe lidt og kan se jeg ligner mere og mere mig selv ,, Snart kæreste igen og ikke kun mor ,,,   Er frygteligt meget i tvivl altsåå ,,   Men syntes sgu også det er synd at bette manden er næsten ene barn ,,, øv det er ikke nemt ,,

Anmeld

21. oktober 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

He jeg har sgu allerede fået grå hår   Efter jeg har fået Alex

Ha ha ha jeg tager noget hårfarve med til sjælland næste gang  Kan jeg kidnappe dig med i tivoli mellem jul og nytår?

Kram

Anmeld

21. oktober 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ha ha ha jeg tager noget hårfarve med til sjælland næste gang  Kan jeg kidnappe dig med i tivoli mellem jul og nytår?

Kram

Årh det lyder hyggeligt altså   Det kan du helt bestemt ,,,

Anmeld

21. oktober 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Årh det lyder hyggeligt altså   Det kan du helt bestemt ,,,

WEEE det var godt )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.