Tanja.. skriver:
Præcis ,, jeg er også tilhænger af at alder bare er et tal
Jeg føler mig bestemt ikke som en på 36 og det kommer jeg nok heller aldrig til ,,, hi hi -- Du har ret i at man aldrig bliver for gammel til sine børn men derimod kan være for ung ,,, Nu har jeg som sagt selv prøvet at være i begge ender ,,, Uhh nyder at være begyndt med at løbe lidt og kan se jeg ligner mere og mere mig selv ,,
Snart kæreste igen og ikke kun mor ,,, Er frygteligt meget i tvivl altsåå ,, Men syntes sgu også det er synd at bette manden er næsten ene barn ,,, øv det er ikke nemt ,,
Ja, jeg har også været ung mor og kunne jeg vælge om, så havde jeg ventet nogle år. Jeg har ikke fortrudt min søn og han har ikke manglet noget, men jeg ville have nydt at være blevet voksen bare med mig og ikke haft de begrænsninger som børn jo unægtelig giver. Men på den anden side, så er jeg jo den jeg er qua mine oplevelser og de muligheder jeg har haft i mit liv.
Kan godt forstå du ikke ønsker han skal vokse op som enebarn, men vent du bare og se...når han nærmer sig et par år, så har du måske lyst til endnu et barn og har du ikke, så skader det jo ikke at vokse op som enebarn og blive forgudet af 4 voksne..
Knus.
Anmeld