Aldersgrænse ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Præcis ,, jeg er også tilhænger af at alder bare er et tal  Jeg føler mig bestemt ikke som en på 36 og det kommer jeg nok heller aldrig til ,,, hi hi --  Du har ret i at man aldrig bliver for gammel til sine børn men derimod kan være for ung ,,,   Nu har jeg som sagt selv prøvet at være i begge ender ,,,   Uhh nyder at være begyndt med at løbe lidt og kan se jeg ligner mere og mere mig selv ,, Snart kæreste igen og ikke kun mor ,,,   Er frygteligt meget i tvivl altsåå ,,   Men syntes sgu også det er synd at bette manden er næsten ene barn ,,, øv det er ikke nemt ,,

Ja, jeg har også været ung mor og kunne jeg vælge om, så havde jeg ventet nogle år. Jeg har ikke fortrudt min søn og han har ikke manglet noget, men jeg ville have nydt at være blevet voksen bare med mig og ikke haft de begrænsninger som børn jo unægtelig giver. Men på den anden side, så er jeg jo den jeg er qua mine oplevelser og de muligheder jeg har haft i mit liv.

Kan godt forstå du ikke ønsker han skal vokse op som enebarn, men vent du bare og se...når han nærmer sig et par år, så har du måske lyst til endnu et barn og har du ikke, så skader det jo ikke at vokse op som enebarn og blive forgudet af 4 voksne..

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

mor-til-vanessa

det må folk selvom.

personligt vil jeg selv have dem mens jeg er ung. er 23 og venter mit første barn til dec. har altid haft det sådan at jeg ville være ung. ville ikke selv få et barn hvis jeg var over 30 første gang. og synes 40 er alt for sent første gang. men folk er jo forskellige.

fik selv en lillebror da jeg var 17. ( min mor var 39 ) og der er slet ikke de samme regler som da vi var små. hun siger selv hun er for træt og ikke har så meget overskud mere som da vi var små. så tror man har mere overskud når man er ung.

det var min mening. men jo op til folk selv

Anmeld

21. oktober 2009

Lærke90

Jeg synes også det er individuelt.

Jeg vil selv have mine børn inden at jeg bliver 30 år, men selvfølgelig kan der ske noget som gør at det først bliver senere.

Anmeld

21. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Puhaa i tøser er stygge  Du har da ret Eva ....   Kan bare ikke overskue 2 i rap ...   Ser lige hvordan tingene ser ud om 4-5 mdr

Men hvis du venter til Alexander er 1 år, har du i det mindste ikke 2 små der skal bæres på armen, det gør det da lidt nemmere

Rikke... der overvejer kraftigt at Liam skal have en lillesøster eller lillebror at lege med om ikke så længe.

Anmeld

21. oktober 2009

Ansemusen

livpultz skriver:

det må folk selvom.

personligt vil jeg selv have dem mens jeg er ung. er 23 og venter mit første barn til dec. har altid haft det sådan at jeg ville være ung. ville ikke selv få et barn hvis jeg var over 30 første gang. og synes 40 er alt for sent første gang. men folk er jo forskellige.

fik selv en lillebror da jeg var 17. ( min mor var 39 ) og der er slet ikke de samme regler som da vi var små. hun siger selv hun er for træt og ikke har så meget overskud mere som da vi var små. så tror man har mere overskud når man er ung.

det var min mening. men jo op til folk selv

Jeg forstår sagtens at du gerne vil have børn som ung! Men jeg tror ikke man kan sige, at man ikke selv ville få børn efter de 30. Situationen ser helt anderledes ud for folk som har svært ved at få børn og som kæmper og kæmper. Og hvis ens ønske er så brændende og det ikke lykkes så nemt så tror jeg at rigtig mange af os ville prøve til langt over de 30!

Anmeld

21. oktober 2009

mor-til-vanessa

Ansemusen skriver:

Jeg forstår sagtens at du gerne vil have børn som ung! Men jeg tror ikke man kan sige, at man ikke selv ville få børn efter de 30. Situationen ser helt anderledes ud for folk som har svært ved at få børn og som kæmper og kæmper. Og hvis ens ønske er så brændende og det ikke lykkes så nemt så tror jeg at rigtig mange af os ville prøve til langt over de 30!

nej det nok rigtig nok.. man kan jo heller aldrig sige aldrig.men kan da godt forstå folk vil have børn uanset hvor gamle de er. den var heller ikke ment som om man ikke skal have børn efter 30 eller man er uansvarlig.

Anmeld

21. oktober 2009

Mca<3

RikkeØ skriver:

Men hvis du venter til Alexander er 1 år, har du i det mindste ikke 2 små der skal bæres på armen, det gør det da lidt nemmere

Rikke... der overvejer kraftigt at Liam skal have en lillesøster eller lillebror at lege med om ikke så længe.

Hjælpp du er frisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.