Aldersgrænse ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

Mca<3

Astrids-mor skriver:

Du er 35 og har 1 barn... Så hvad????
Jeg synes bar det er synd at man fået det første barn efter man er 35, så er man jo gammel..
Og nej, siger IKKE at du ikke kan passe godt på dine børn. Det siger jeg ikke noget om!

Øhh WHATT ??

Jeg fatter ikke en meter , hvorfor skulle en 35 årig første gangs mor ikke være ligeså god som en på 25 ?? 

Jeg fik min nr 1 som 20 årig og nr 3 som 35 årig og hold op hvor er jeg en anderledes afslappet mor som 35 årig ,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Øhh WHATT ??

Jeg fatter ikke en meter , hvorfor skulle en 35 årig første gangs mor ikke være ligeså god som en på 25 ?? 

Jeg fik min nr 1 som 20 årig og nr 3 som 35 årig og hold op hvor er jeg en anderledes afslappet mor som 35 årig ,,,

Ja, personligt synes jeg også kun alderen har arbejdet for mig og mine evner som mor...

Anmeld

19. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Tanja.. skriver:

Øhh WHATT ??

øh okay trækker mig, for gider ikke diskutere det her..
Spørgsmålet var om hva vi synes med alders grænse. men det er åbenbart ikk okay at komme med sin egen holdning!
Men kort og godt- Man skal ikke være besteforældre til sine børn

Anmeld

19. oktober 2009

Mca<3

Eva skriver:

Ja, personligt synes jeg også kun alderen har arbejdet for mig og mine evner som mor...

Så absolut da

Anmeld

19. oktober 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Når naturen siger stop. Men generalt, så syntes jeg man bør få sine børn nogenlunde tidligt, hvis de ydre omstændigheder ellers tillader det

Jeg syntes sagtens man kan få børn, mens man lever livet. 

Ellers så syntes jeg aldersgrænsen skal være, hvor man naturligt ikke kan få børn mere. 

Jeg kan godt se hvad du mener, men problemet er bare, at mange kvinder går tidligere og tidligere i overgangsalder eller skal have hjælp til at få børn uden at der fysisk er noget "i vejen" med dem..det er ikke længere sådan at fertilitetsgrænsen er 40 år. Grænserne rykkes jo både frem og tilbage.

Anmeld

19. oktober 2009

Mca<3

Astrids-mor skriver:

Spørgsmålet var om hva vi synes med alders grænse. men det er åbenbart ikk okay at komme med sin egen holdning!

Jeg syntes bestemt også man kan være for gammel , men tror mere det har noget af gøre med hvem og hvad man er som person

Anmeld

19. oktober 2009

Honningblomst

Astrids-mor skriver:

Og hvor mange er bedsteforældre som 35 årige, altså udover de kvinder som får børn imens de selv er børn?

Anmeld

19. oktober 2009

malou

Astrids-mor skriver:

men man behøver heller ikke være deres veninder 

knus og fortsat god aften

Anmeld

19. oktober 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

jeg er overrasket over at folk tager udgangspunkt i dem selv og derefter sætter reglerne for andre ud fra det (og dermed går ud fra, at alle andre er som en selv - meget farligt). jeg ville ikke have haft børn da jeg var 20-22-24, men vil da ikke sige, at folk ikke bør få børn i den alder. det er da op til den enkelte. nu har dorthe fortalt at der rent faktisk er en aldersgrænse for fertilitetsbehandling som ligger på 40 år, så problemet med tudsegamle mødre (her snakker vi 60-70 år) der får børn via kunstig befrugtning findes ikke her til lands. naturen skal nok sige stop for en hver kvinde. men hvis man, som jeg selv, kæmper for at få børn, så bliver alder underordnet for at få ønsket opfyldt, især hvis kroppen stadig fungerer og producerer æg! jeg ville have haft børn da jeg var 25, det fik jeg ikke. jeg havde ikke lyst til at få børn når jeg var i midt 30'erne dengang, men idag ville jeg med kyshånd tage imod et barn selvom jeg var over 40! hvis min krop fungerede, ville det være meget besynderligt at andre skulle komme og sige, at fra du fylder 35/40 må du ikke længere reproducerer dig. jeg kan godt forstå at man hver især har en alder hvor man ikke har lyst til at få flere børn, den alder er jo også meget forskellig alt efter om man har fået alle sine børn i starten af tyverne eller nogle af sine børn i starten af 30'erne. det jeg ikke kan forstå er, at det man syntes er rigtigt for en selv også skal gælde for alle andre

Jeg er meget enig!

Anmeld

19. oktober 2009

dorthemus

Linda2009 skriver:

Som mand eller kvinde?

Haha..ja helt æligt! Hvor er mænnerne henne i det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.